Tattiche BRT da passageri specializati

Tattiche BRT da i passageri chì sò diventati esperti: U periodu di "expertise" hà iniziatu per a densità in u metrobus, chì era u tema di tesi di un gruppu di studienti universitari a settimana passata. I citadini anu ancu cuminciatu à travaglià nantu à metudi matematichi per cullà in u metrobus è pusà s'ellu hè pussibule.
U metrobus, chì si trova in modu speciale in u trafficu inestricabile di Istanbul, hè oghje u veiculu di trasportu publicu più populari. À tal puntu chì, in più di esse u sughjettu di una tesi per l'università, a so reputazione si sparghje à l'esteru. Hè esaminatu cum'è un mudellu di veiculu di trasportu publicu per u Mediu Oriente è i paesi africani, è IETT furnisce ancu cunsulenza nantu à questu tema. Partendu da Beylikdüzü è si estende finu à Söğütlüçeşme, sta linea di 44 fermate è 52 chilometri riunisce e duie estremità di a cità. U sistema, chì facilita a vita di l'Istambuli perchè ùn hà micca trafficu, provoca incubi durante u viaghju. Hè quasi impussibule di pusà in u metrobus, chì porta circa 1 milione di passageri à ghjornu. Ancu ghjunghje nantu à u metrobus in alcune fermate hè una grande chance. Allora, chì sò e formule per cullà in u metrobus o possibbilmente à pusà ? Eccu e tattiche di metrobus induve l'unica persona cun una guaranzia di pusà nantu à u metrobus hè u cunduttore ...
TEOREMA DI PORTA
Stu metudu, chì i passageri digià instinctively applicà, hè unu di i mumenti quandu simu più intrecciati cù a geometria è a matematica. U metrobus, chì hè longu 18 metri, hà quattru porte, una in fronte, una in daretu è duie à mezu. Hè una media di una porta ogni quattru metri. Calculate esattamente induve l'autobus si ferma mentre avvicinendu a fermata, è sicondu stu calculu, fermate à a porta di u metrobus o da a porta di fronte, rispettivamente, à intervalli di quattru, ottu è dodici metri. U sistema 4 + 4 + 4 funziona sempre. Avà, i prublemi di matematica chì diciavate "Ciò chì serà utile per mè" in u liceu sò venuti à u vostru salvamentu!
Sì avete mancatu quelli lezioni è avà ùn pudete micca uttene a porta, ùn vi preoccupate micca. Dopu avè determinatu a distanza trà u metrobus è a stazione, scendete da a fermata à a strada è fate deviazioni da a folla in questu ambiente induve nimu ùn sà quale hè a fila. Inoltre, tenendu nantu à a porta mentre ghjunghjenu permette di eliminà i passageri da u latu chì tenete.

AUDIENZA
A maiò parte di noi hà scontru à persone lenti chì valutanu i pro è i contra di i sedi cum'è un ziu chì vene à cumprà terreni dopu avè ghjuntu in u metrobus. Questu hè unu di i prublemi più cuntruversi, in ogni modu. Ùn esse unu di elli. A pusà nantu à un sediu in u metrobus hè una media di u statutu suciale di una ora, perchè u sediu hè a sezione VIP di u metrobus. Per quessa, ùn hè micca impurtante in quale sediu siate, ma siate o micca. Sicondu a porta chì avete scontru, piglià a decisione senza mette in u veiculu vi dà un vantaghju annantu à u metrobus, chì si riempie in una media di deci seconde.
OGNI OMU PER SUS
Metrobus hè l'unicu locu induve tutti sò uguali indipendentemente da u redditu è ​​u locu. Stu modu di trasportu hè cumplettamente inadatta à a logica di l'azzione cullettiva, chì hà a più grande parte in l'esistenza di l'umanità. Ognunu si batte per una vita deplorable per sè stessu. Misericordia ti lascia in piedi in u metrobus.
BELLOW hè bè
Unu di l'errori cumuni hè di aspittà davanti à a porta dopu avè cullatu in u metrobus. L'accumulazione davanti à a porta aumenta u vostru risicu di cumbattimentu perchè impedisce l'imbarcu è l'atterrissimu. In cunsiderà a bassa quantità di ossigenu per persona, ciò chì deve esse fattu hè di piglià un ochju à u soffiu mentre vene à u metrobus. S'ellu hè viotu, vai subitu. Pudete ancu leghje u vostru libru è u ghjurnale in u soffiu, chì hè quasi un universu parallelu per u metrobus, mentre chì Kırkpınar si batte davanti à a porta in modu chì ùn hè micca difficiule di caccià.
MISURA SACCA
E donne, chì ùn anu scontru nisuna cortesia da u mumentu chì e porte s’aprenu finu à u mumentu di a caduta, sò venuti cù una suluzione ingegnosa per eliminà sta cumpetizione sleale : scaccià i sacchetti. Se vulete creà una chance di pusà trà l'omi chì si battenu trà l'altri, pudete scaccià u vostru saccu cum'è una palla di cannone in u primu postu chì vede dopu à passà in u metrobus, è poi pusà in u sediu chì avete pigliatu.
CHASE I PRIMI STUP
A pupulazione di passageri hè densa à ogni ora di u ghjornu à ogni fermata di a linea Metrobus. Dunque, i veiculi sò pieni finu à ch'elli venenu à voi. A manera di trattà cun questu hè di evità di viaghjà durante l'ora di punta o per andà à e prime tappe è andà da quì. Sè vo site vicinu à e prime tappe, pudete perseguite un veiculu viotu risichendu uni pochi di tappe in avanti o in daretu.

TU SETTU ?
A maiò parte di noi avemu vistu a pressione psicologica nantu à i studienti in u metrobus da e persone chì ùn ponu mancu esse cunsiderate di mezza età. Di sicuru, cum'è in tutte e società muderne, cum'è un citadinu rispunsevuli, avete bisognu di include i malati, l'anziani, i zitelli, incinte o veterani. Ma fora di sti passageri, avete da trattà cù e persone chì mettenu pressione nantu à voi da u vicinatu. A pusà in u metrobus significa vince a battaglia, ma a vera battaglia hè di mantene a sedia. Quandu avete scontru una tale situazione, spegne e vostre percepzioni è dà u missaghju "Ùn vi vecu micca".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*