Periculu viaghju in funivia primitiva

Periculu viaghju in funivia primitiva: Marifet Yıldırım di 67 anni, chì cammina cù l'aiutu di un bastone per via di a chirurgia di u spinu chì anu avutu in a cità di Muradiye di Rize, è Yüksel Fırtına, di 62 anni, ghjunghjenu à a so casa senza strada per via. funivia primitiva, cunnisciuta in a regione cum'è Varangel, chì passa 100 metri d'altezza.

Marifet Yıldırım è u so cuginu Yüksel Fırtına, chì campanu in Yeşildere District di Muradiye Town di u centru, avianu da marchjà cù l'aiutu di crutches quand'elli avianu a chirurgia di spalle anni fà. E donne chì stavanu in a listessa casa, ma avianu difficultà à cullà è falà u caminu versu e so case nantu à una collina, à circa 800 metri di distanza da a strada, dopu l'operazione, cuminciaru à circà una suluzione. Marifet Yıldırım è Yüksel Fırtına avianu custruitu una funivia primitiva, lunga 150 metri è alta circa 100 metri, per ghjunghje à a casa.

"Ci hè assai periculu, ma ùn ci hè micca manera"

Marifet Yıldırım, chì spiegò ch'elli avianu difficultà à marchjà ancu nantu à a strada normale cù crutches in manu dopu a chirurgia, hà dichjaratu ch'elli avianu assai difficultà per andà in casa, hà dichjaratu chì u telefericu chì anu utilizatu passava à una altitudina assai alta è chì eranu assai spaventati, è dissenu: "Ci anu da custruisce una strada o una funivia solida.

Ch'elli ci salvinu da sta prova. Avemu assai paura. Ci hè assai periculu ma ùn ci hè manera. Chì duvemu fà ? "Aghju da cullà è falà cù l'ochji chjusi", disse Yüksel Fırtına, chì spiegò chì hà avutu 6 interventi chirurgici nantu à a cintura, è disse: "Ùn possu micca cullà è falà e scale. Avemu da andà avanti è avanti in funivia. Qualchidunu di i nostri vicini ùn dà micca terra per a strada. Ancu cusì, a strada ùn pò esse fatta. U nostru putere hè ancu chjaru. A nostra casa hè quì. I recite preghiere mentre salgu è falà. "Lasciate chì sentenu a nostra voce è ci aiutanu", si lamentava.

Per d 'altra banda, hè statu dichjaratu chì a moglia di Marifet Yıldırım era ancu riceve trattamentu in l'uspidale.