Nisun passaghju da BURULAŞ à i pirati

Ùn ci hè nisuna manera da BURULAŞ à i pirati: L'autobus publichi privati ​​​​indisciplinati numeru 10, chì sò famosi per uccidendu l'ambiente brusgiate l'oliu è spessu venenu in prima linea cù u cumpurtamentu rude di i so cunduttori versu i passageri, sò sottu a vigilazione di BURULAŞ. .

BURULAŞ, una di e filiali di a Municipalità Metropolitana di Bursa, hà dichjaratu chì l'autobus publichi privati ​​​​trovati chì operanu pirati in u trasportu publicu seranu pruibiti da u trafficu è l'ispezioni cuntinueghjanu.

BURULAŞ, chì hà pigliatu azzione contr'à e nutizie di l'autobus pirata apparsu in i media Bursa, hà fattu una dichjarazione à a sera. In a dichjarazione fatta da BURULAŞ, hè statu dichjaratu chì ci hè un limitu di età di 10 anni in l'autobus di trasportu publicu. L'ufficiali anu dettu chì l'ispezioni sò state realizate nantu à u prublema è anu nutatu chì in u primu locu, i validatori di 10 veiculi chì anu più di u limitu di età di 3 anni, ma ùn sò micca stati rinnuvati è eranu in cundizione cusì cattiva chì ùn puderanu micca esse utilizati eranu chjusi. . Malgradu questu, l'autorità anu determinatu chì questi veiculi 3 operavanu cum'è pirati per soldi è hà dichjaratu chì i veiculi seranu pruibiti da u trafficu immediatamente, è chì l'ispezioni continuanu meticulosamente.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*