U Centru Logisticu di Kars cù 412 mila tunnellate di capacità hè in costruzione

fundazione di u centru logisticu di Kars
fundazione di u centru logisticu di Kars

Un centru logisticu cù una capacità di 412 mila tunnellate hè custruitu in Kars per risponde à a carica cummerciale chì vene da a ferrovia di Baku Tbilisi Kars. U costu di u centru, chì serà stabilitu nantu à 350 mila metri quadrati, serà 100 milioni di lire.

Un centru logisticu hè custruitu in Kars, a cità di Serhat, per fà a Turchia una basa logistica in a so regione è per sopportà a carica cummerciale di 31 trilioni di dollari di a geografia vicina. U centru logisticu da esse stabilitu nantu à una superficie di 350 mila metri quadrati trà a fabbrica di cimentu nantu à Paşaçayır Road è a Zona Industriale Organizzata (OSB) avarà una capacità di carica di 412 mila tunnellate. U costu tutale di u centru, chì impiegarà 500 persone quandu si mette in serviziu, hè di 100 milioni di lire.

ATTRARE L'ATTENZIONE CU A SO IMPORTANZA STRATEGICA

A linea Baku-Tbilisi-Kars, chjamata a Strada di a Seta di Ferru, ghjunghje à Kars da a capitale di l'Azerbaijan, Baku, passendu per e cità di Tbilisi è Ahılkelek di Georgia. Kars, induve passanu i corridori di trasportu internaziunale, hè d'impurtanza strategica perchè furnisce l'accessu à l'Occidenti di Turchia è à l'Asia Centrale da u Caucasu. I prughjetti di implementazione è rotte di Kars Logistics Center, chì hà u scopu di unisce l'Azerbaijan è a Turchia, sò per esse cumpletati.

FACILITÀ DI TRANSIZIONI À L'AZERBAIJAN

Una linea di interconnessione di 6 chilometri hè stata custruita trà Kars-Erzurum Railway per ghjunghje à u Centru Logisticu. Aktaş Border Gate, chì hà apertu Ardahan, Kars, Iğdır è Erzurum in Georgia; Facilità a transizione à l'Azerbaijan. Per questu mutivu, i travaglii di asfaltatura è pavimentazione in a strada Kars-Arpaçay-Çıldır, è ancu Ardahan, induve u travagliu hè focu annantu à e strade divise, sò realizati in u standard A1. Cusì, Turchia avanza rapidamente versu u so scopu di creà una linea media fora di i corridori internaziunali.

MILIARDI DOLLARS DI CONTRIBUZIONE ECONOMICA

U fattu chì ancu u 240% di i 10 milioni di tunnellate di carichi chì prubabilmente esse trasportati da l'Asia à l'Europa passanu per Turchia, richiede Kars Logistics Center cù una capacità di 412 mila tunnellate. U cumpletu di u centru logisticu inseme cù a linea ferroviaria, chì furnisce un vantaghju di costu per chilometru utilizatu, furnisce una cuntribuzione ecunomica annuale di miliardi di dollari à e pruvince nantu à a strada è à Kars, induve a carica serà allughjata. U Prughjettu di Trenu d'Alta Velocità Ankara-Kars hè statu implementatu per invià e merchenzie cummirciali chì venenu à a cità di Serhat più rapidamente. Stu prughjettu serà finitu in u 100, u 2023 anniversariu di a Republica.

U TRANSPORTU À L'EUROPA REDUCERÀ À 15 GIORNI

Parallelamente à Marmaray, quandu u Prughjettu Ferroviario Baku-Tbilisi-Kars hè implementatu, u trasportu di merci ininterrotta trà a Cina è l'Europa serà pussibule. Cusì, hè previstu di trasfurmà tuttu u trasportu di merchenzie trà l'Europa è l'Asia Centrale à a ferrovia. Turkmenistan è Azerbaijan anu compru ferries di treni supplementari per operare in u Mari Caspiu. In novu, a Cina traspurtarà una grande parte di l'annu 240 milioni di tunnellate di carica chì vole mandà à punente, in particulare per mare, in trenu. U viaghju, chì dura 45-60 ghjorni per mare, diminuirà à 12-15 ghjorni per l'Europa quandu Baku-Tbilisi hè finitu.

35 MILIONI TON CAPACITÀ DI CARICA

I travaglii per a stallazione di traverse è rails nantu à a linea ferroviaria, chì a so lunghezza tutale hè finu à 840 chilometri, cuntinueghjanu. A causa di e cundizioni d'inguernu in u livante, a linea di ferrovia Baku-Tbilisi-Kars, chì hè prevista per esse cumissionata à a mità di l'annu novu, hè prevista per purtà 6,5 milioni di tunnellate di carica à u principiu. Hè stimatu chì a carica chì passerà per a Strada di a Seta di Ferru aumenterà à 35 milioni di tunnillati à mediu termini. Inoltre, a linea ferroviaria chì deve esse stallata trà l'Oriente è l'Occidenti di Turchia servirà 1 milione di passageri. In casu di avaria di i treni di passageri è di merci, i travaglii di mantenimentu è di riparazione seranu ancu realizati in u Centru Logisticu di Kars.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*