A linea Vadistanbul Havaray serà messu in serviziu in marzu 2017

Vadistanbul Havaray Line serà messu in serviziu in marzu 2017: Vadistanbul Havaray Line, chì cunnessa a linea di metro Seyrantepe è Vadistanbul Boulevard, chì hè stata implementata in partenariatu cù Artaş è Invest, serà aperta in marzu 2017.

A linea Vadistanbul Havaray, chì serà trasferita à a Municipalità Metropolitana d'Istanbul dopu esse messa in opera da una iniziativa di u settore privatu in u campu di u sistema ferroviariu per a prima volta in Turchia, servirà trà a Valle di Cendere è a stazione di metro di Seyrantepe.

A linea Vadistanbul Havaray, chì hà una lunghezza di 750 metri, hè custituita da duie stazioni. Frà queste stazioni, quella di u latu di Vadistanbul si trova in a valle è hè custituita da duie piattaforme laterali. I passageri chì abbandunanu a piattaforma puderanu ghjunghje à u 2u pianu di l'edificiu Vadistanbul AVM. L'altra entrata in a stazione hè situata à u latu est di u prughjettu Vadistanbul.

A stazione di Seyrantepe, a seconda stazione di a linea, si trova nantu à u viaductu inseme cù u magazzinu / attellu di mantenimentu è hè custituitu da duie piattaforme laterali. A sala di machini è unità di cuntrollu di u sistema funiculari sò situati in questa stazione. Hè previstu di esse integratu cù e fermate di a linea M2 Yenkapı-Hacısoman à a stazione Sanayi è u tunnel di u stadiu GS TT Arena. A linea hè prevista per riduce a densità di trafficu in u Valle di Cendere.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*