A nova applicazione nantu à Istanbulkart principia in 2017

A nova applicazione in Istanbulkart principia in 2017: Fine a diversità di carte in Istanbul. Cù u rapportu appruvatu da u Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana di Istanbul, hè statu decisu di cunvertisce Istanbulkart in una carta di soldi elettronica. Cù a decisione chì affetterà a vita di ogni ghjornu di l'Istanbulisti, Istanbulkarts, chì i citadini ùn ponu micca lascià dopu à e so carte d'identità, diventeranu in carte di soldi elettroniche. Cù l'applicazione per esse implementata in 2017, a carta di viaghju è a carta di shopping seranu cumminate, è tutte e carte di creditu seranu integrate in u sistema.

Istanbulkart passa per una grande trasfurmazioni in u novu annu, riunendu viaghji è shopping in una sola carta. Cù e novi applicazioni chì ponu esse scaricate da l'IOS è u Play Market, u periodu di carica di soldi à Istanbulkart da u telefuninu principia. A coordinazione di u sistema Parakart Electronic Money and Payment Services Inc. serà furnitu da A cumpagnia, chì hà da realizà un tipu di attività bancaria, hà da travaglià cum'è una istituzione autònuma affilata à u Bancu Centrale.

Creendu un contu cù l'applicazione, pò esse caricatu sia da un dispositivu di riempimentu fissu sia da un telefuninu. I carte da diverse banche ponu ancu esse cumminati in questu contu. Un lettore di carte serà piazzatu nantu à i dispositi POS esistenti per esse cumpatibili cù Istanbulkart.

In questu modu, i genitori puderanu carricà i soldi di sacchetta di i so figlioli in Istanbulkart. Per d 'altra banda, e bollette cum'è l'electricità, l'acqua, u gasu naturale è u telefunu ponu esse pagate cù Istanbulkart. L'applicazione, chì averà 5 funzioni di lingua, pò esse facilmente usata da i stranieri. A tarifa di parcheghju serà ancu pagata cù Istanbulkart.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*