Dizayn Railway esporterà forbici ferroviari à l'esteru

Dizayn Railway esporterà forbici ferroviari à l'esteru: Dizayn Railway Rail Systems and Defense Industry, chì hè stata stabilita in Ankara Ostim in u 2004 è opera in a Zona Industriale Organizzata Anatolica per 2015 anni da u 12, cuntinueghja à esportà e forbici ferroviari chì produce cù un altu tassu di cuntribuzione di a produzzione domestica.

Cafer Orbay, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di a cumpagnia, chì hà firmatu parechji prughjetti di TCDD, hà nutatu chì ùn hè micca necessariu di dipende di i fabricatori stranieri in i sistemi ferroviari. Orbay hà dettu: Rappresenteremu u nostru paese à l'esteru cù un tassu di cuntribuzione domestica di 61,42 per centu. Avemu aduprà a strategia chì e cumpagnie straniere anu fattu per noi nantu à elli. Forniremu i materiali è i mette nantu à u mercatu di novu cù a firma di a produzzione domestica. Esse dipendente da l'esteru hè dannusu per u sviluppu di u settore. Prughjemu di vende i prudutti chì fabricamu cù un altu rapportu additivu di produzzione domestica à l'esteru dopu in casa. In questu modu, a qualità di a produzzione domestica in u settore di i sistemi ferroviari aumenterà.

Dizayn Railroad Rail Systems and Defense Industry produce Railroad Scissors utilizati in u settore di Rail Systems, chì si sviluppa rapidamente in u nostru paese, in e so strutture muderne cù 6000 metri quadrati di chjusi è 5000 metri quadrati di spaziu apertu è cù macchine CNC high-tech.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*