Turkcell hà furnitu a cumunicazione mobile in a custruzzione di u Tunnel Eurasia

Turkcell hà furnitu cumunicazioni mobile in a custruzzione di u Tunnel Eurasia: Hè stata annunziata chì a tecnulugia di "antenna in muvimentu" di Turkcell hà furnitu cumunicazioni mobile in u prughjettu di u Tunnel Eurasia, chì hè u pumu di l'ochju di Turchia è Istanbul. Hè statu infurmatu chì, grazia à a tecnulugia sviluppata apposta per u prugettu da l'ingegnere Turkcell Mehmet Yalkın, l'impiegati ponu cumunicà cù quelli in u tunnel è quelli sopra a terra, ancu à 106 metri sottu terra.

Mentre u prughjettu giganti di Turchia, u Tunnel Eurasia, cunta i ghjorni per a so apertura, hè statu annunziatu chì a cumunicazione mobile sottu u livellu di u mari hè stata realizata grazia à l'invenzione di un ingegnere turcu. U presidente di Turkcell Network Technologies Group, Gediz Sezgin, hà dettu: "Assicurendu a cumunicazione in u Tunnel Eurasia, unu di i prughjetti più impurtanti di Turchia, era un compitu vitale per Turkcell di Turchia. L'ingegnere Turkcell Mehmet Yalkın hà travagliatu ghjornu è notte annantu à questu prublema è in pocu tempu hà sviluppatu a tecnulugia di "antenna in muvimentu", chì hè unica in u mondu. "I travagliadori di u tunnel puderanu cumunicà solu via Turkcell durante u periodu di custruzzione", disse.

Dichjarà chì a rispunsabilità di esse Turkcell di Turchia si trova daretu à u sviluppu di Turkcell di un'invenzione per assicurà a cumunicazione in u Tunnel Eurasia, Sezgin hà dettu chì cunnetta i travagliadori sotterranei à i so amati durante u periodu di custruzzione è assicurendu chì u travagliu viaghja bè hè a più grande fonte di gioia. per elli.

Dichjarà chì l'invenzione di Yalkın, un ingegnere chì travaglia in Turkcell, serà una fonte d'ispirazione per altri grandi prughjetti in u futuru, Gediz Sezgin hà dettu: "Yalkın hà muntatu l'antenna mobile nantu à a macchina per scavare un tunnel di 130 metri di lunghezza per furnisce in terra. copertura. Questa "antenna in muvimentu" nantu à a macchina, chì scavava tunnel à una velocità di 8-10 metri à ghjornu per un annu è mezu, hè stata cunnessa à l'unità di cumunicazione in terra via un cable di fibra ottica, assicurendu chì u persunale puderia accede. a reta Turkcell ancu sottu u fondu di u mari. Cù u metudu di "antenna mobile" senza precedente, a qualità di u serviziu di a rete Turkcell hè stata assicurata per stà à u listessu livellu chì a distanza di scavi avanzava. "Quandu a macchina di scavà di u tunnel hè stata sguassata da u tunnel, avemu furnitu una copertura cù antenne fissi chì avemu postu in diversi punti di u tunnel".

Dichjarà chì anu cunnessu l'impiegati in u tunelu l'un à l'altru è i so amati cù a qualità Turkcell per circa 2014 ghjorni da maghju 900, Sezgin hà dettu: "U persunale chì hà fattu 6 milioni 75 mila 242 minuti di chjama attraversu u tunnel durante u periodu di custruzzione. utilizatu più di 7 mila GB di dati. Più di 806 mila missaghji SMS sò stati mandati sottu terra. "Quandu u tunnel entra in serviziu u 20 di dicembre, Turkcell risponderà cumplettamente tutte e necessità di cumunicazione mobile in u tunnel cù a so forte infrastruttura 4.5G", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*