A misura di X-Ray contr'à u terrurismu in u trasportu Izmir

Misure X-Ray contr'à u terrurismu in u trasportu di Izmir: In Izmir, induve e misure di sicurezza sò mantenute à u più altu livellu dopu à l'incidenti terroristi in l'ultimi ghjorni, l'era di X-Ray in i sistemi ferroviari hà iniziatu cù l'istruzzioni di u guvernatore.

U Governatore di Izmir, chì hà pigliatu l'azzione dopu à l'incidenti terroristi in l'ultimi ghjorni, hà urdinatu à piglià misure di sicurezza mettendu apparecchi X-Ray in e stazioni di u sistema ferroviariu. Dopu sta struzzione, i dispositi X-Ray sò stati installati in stazioni İZBAN. Hè statu dichjaratu chì i dispusitivi X-Ray seranu posti in tutte e 38 tappe di İZBAN, chì hè preferitu da decine di millaie di citadini ogni ghjornu, è secondu u puntu di densità, i dispositi seranu posti prima in Şirinyer. Karşıyaka è punti Gaziemir. Hè statu amparatu chì i novi dispusitivi X-Ray, chì minimizzaranu ogni debule di sicurezza è incidenti terroristi, seranu posti in tutti i tarri in i ghjorni à vene.

Dui terroristi femini avianu fattu una scuperta
Per d 'altra banda, dui terroristi femini, chì avianu ricevutu pocu entrenamentu in Siria è si preparavanu per un attaccu di bomba in Izmir, anu scupertu lochi impurtanti in Izmir per l'azzione è sò stati catturati in l'operazione realizata da l'Intelligenza è a Contrastazione di Izmir. Squadre di a Direzzione di u Terrorismu in u Bus Terminal di Izmir.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*