Fundamenti di u Turismu Culturale in Bafra-1 Conferenza di trasportu

Fundamenti di u Turismu Culturale in Bafra-1 Conferenza di Trasportu: Una cunferenza intitulata "Fundamenti di Turismu Culturale in Bafra-1: Trasportu" hè stata tenuta in a Facultà di Turismu Bafra di l'Università Ondokuz Mayıs (OMU).

À a cunferenza tenuta à a Facultà di Turismu Bafra Şevket Aşçı, u Prof. Dr. Cevdet Yılmaz, accumpagnatu da cinevisione, l'impurtanza storica di a strada di a valle di Kızılırmak trà Vezirköprü è Bafra, u trasportu in barca nantu à u Kızılırmak trà Vezirköprü è Bafra, u trasportu di tronchi da Vezirköprü Beaver Forests à a Fabbrica di Castori di Baızırül - Baızıkorm - Devil - Bafra. è a linea Çetinkaya (Railroad Bridge) è hà datu infurmazioni nantu à e storie di u faro da u passatu à u presente.

Ferrovia di Bafra
prof. Dr. Cevdet Yılmaz hà dettu: "Parte da u centru di a cità di Bafra è si estende finu à u molo di Kumcagiz, chì si trova nantu à a costa di l'antica Distrettu Engiz, in u nordu di l'oghje distrettu 19 Mayıs. L'altru nome di sta strada lunga 27 km hè "Bafra - Engiz Dekovil Line". Bafra -Engiz Dekovil Line hè unu di i più impurtanti investimenti di l'imprese privati ​​​​custruiti in Samsun in i primi anni di a Republica.

A storia iniziale di a Ferrovia Bafra - Engiz principia in u 1929 cù a stallazione di a fundazione di una segheria nantu à a riva di u fiume Kızılırmak in l'oghje distrettu Fatih in a parti occidentale di u centru di a cità di Bafra. U pruprietariu di a fabbrica era Emin Sazak, un omu d'affari di Eskişehir, chì era u pruprietariu di "Cumhuriyet İnşaat", unu di i principali imprenditori di Turchia, in e cundizioni di quellu ghjornu. A custruzzione hè finita in dui anni è a fabbrica entra in produzzione. In quelli anni, postu chì ùn ci era micca autostrade, ùn ci era micca alternativa altru ch'è via marittima per a consegna di u pruduttu finitu à i mercati domestici è stranieri. U molo più vicinu è adattatu per questu hè Kumcagiz. Cusì, a custruzzione di una linea di ferrovia (dekovil) trà Bafra è Kumcagiz Pier hè vinutu in prima. I tentativi sò fatti per questu è l'attribuzione hè dumandata da u guvernu è u guvernu accetta. A linea Dekovil hè stata custruita per u scopu di trasportà u pruduttu finitu pruduciutu à a Fabbrica di Legnami Bafra à i mercati domestici è stranieri stabilendu una cunnessione marittima. Perchè Bafra Sawmill ùn hè micca cumpostu di una sola unità, ma di un grande sistema chì parte da e Foreste di Castori è finisce à Kumcagiz Pier in Engiz.

Cumu hè statu esportatu u pruduttu finitu pruduttu in a fabbrica?
Yılmaz hà continuatu cusì: "I prudutti pruduciuti in a fabbrica sò stati trasportati à Kumcagiz Pier da linea dekovil, è da quì sò stati mandati à i mercati domestici è stranieri da navi. Finu à l'anni 1950, quandu l'autostrade cuminciaru à sviluppà in Turchia, diversi modi è metudi sò stati pruvati in u trasportu di carichi è merchenzie. Ancu s'ellu si usa principarmenti u putere umanu è di l'animali, qualchì volta l'opportunità furnite da a natura ùn sò micca stati trascurati è questi sò stati ancu evaluati. Unu di questi hè u trasportu di i ghjurnali tagliati da i boschi à i lochi induve sò necessarii cù u putere di l'acqua cù l'usu di i fiumi in l'attività forestale. Unu di l'esempii più belli di sta attività, chì hè finita circa 60 anni fà è hà pigliatu u so postu in e pagine di a storia, hè a parte di Kızılırmak, situata trà i distretti Vezirköprü è Bafra in Samsun. U sughjettu di u "trasportu di tronchi sopra Kızılırmak" hè u trasportu di tronchi tagliati da e fureste di Kösedağ è Kunduz, chì si trovanu trà Vezirköprü in Samsun, Boyabat in i distretti di Sinop è Osmancık di Çorum, à a Segheria operante in Bafra per colata o zattere. hè discutitu.

À a fine di a cunferenza, u Prof. Dr. Dà una placca à Cevdet Yılmaz, Dean Prof. Dr. Halil İbrahim Zeybek hà dettu: "U primu di a serie di cunferenze chì farà parte di l'annu accademicu 2016-2017, Prof. Dr. Avemu fattu cù u nostru maestru Cevdet Yılmaz. Ci anu parlatu di u trasportu cum'è e fonti di u turismu culturale in Bafra. Sò i migliori geografi umani viventi in i nostri ochji. Vogliu ringrazià u mo maestru per a so cuntribuzione ", disse.

Sindaco Zihni Şahin, Dean Prof. Dr. Halil İbrahim Zeybek, Direttore di Salute di u Distrettu Aytaç Akın, lettori è studienti anu assistitu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*