Dichjarazione di u presidente Altepeden BUDO

Dichjarazione BUDO da u sindaco Altepe: u sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Recep Altepe, hà dettu chì ùn ci hè nisuna differenza d'opinione trà e municipalità metropolitane di Bursa è di Istanbul in quantu à l'operazione di l'autobus marittimu di Bursa (BUDO).

A riunione regulare di u Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana hè stata in dicembre. À a riunione tenuta in l'edificiu di u cunsigliu annantu à Ankara Road è presieduta da u sindaco metropolitanu Recep Altepe, e spedizioni di BUDO in Istanbul è i martiri di e lotte interne è esterne di Turchia sò stati ancu purtati à l'agenda. À a riunione, induve l'agenda di u parlamentu di rutina è i mozioni sò stati discututi, un mumentu di silenziu hè statu osservatu per e forze di sicurezza chì sò stati martirizzati in l'esplosioni di Istanbul è Kayseri è l'attacchi in Al Bab.

U sindaco metropolitanu Recep Altepe, chì hà fattu u discorsu di apertura di l'assemblea, hà toccu i servizii di autobus marittimi regularmente urganizati da BUDO trà Bursa è Istanbul. U sindaco Altepe hà rimarcatu chì anu dui moli in Istanbul, unu in Sirkeci è l'altru in Beylikdüzü, è chì urganizanu viaghji regularmente ogni ghjornu da u centru di Mudanya à questi moli. Kabataş Hà dichjaratu chì u prublema chì hè accadutu à u molu ùn hè micca applicatu à Sirkeci. E prime spedizioni di BUDO Kabataş Nutendu chì hà cuminciatu cù u Pier, ma cù e pratiche di a Municipalità Metropolitana di Istanbul, u molo chì appartene à BUDO hè statu purtatu à Sirkeci, u sindaco Altepe hà dichjaratu chì ùn ci sò micca ostaculi per u Pier Sirkeci. U sindaco Altepe hà dettu: "In precedenza KabataşCi hè statu un prublema cù a dimensione di u segnu di u molo in . In seguitu, u molo chì appartene à BUDO hè statu trasfiriu à Sirkeci. Cum'è Bursa, avemu fattu l'accordi necessarii. Avemu alleviatu l'inquietudine di Istanbul in quantu à a dimensione di u segnu. Ùn ci hè micca prublema avà. Ci anu datu un locu in Sirkeci, u core di Istanbul. Ùn ci importa micca chì u segnu hè grande o chjucu. "L'impurtante hè di furnisce u serviziu", disse.

In u so discorsu, u sindaco Altepe hà ancu toccu i martiri chì Turchia hà patitu in l'ultimi ghjorni. Enfatizendu chì u paese hè affruntatu cù tradimenti interni è esterni è chì ci hè una lotta incessante per questu, u sindaco Altepe hà dichjaratu chì l'attacchi anu unitu u populu. Esprimendu e so condolenze à e famiglie è chì Diu hà pietà di i martiri uccisi in Al Bab in l'esplosioni di Istanbul è Kayseri, u sindaco Altepe hà dettu: "U terrorismu mira à l'integrità di a Turchia. Quelli chì ùn ponu disturbà a nostra ascesa per mezu di i mezi normali, cercanu di disturbà a nostra pace. L'attacchi anu purtatu una integrazione in u paese. Avemu ricunnisciutu i nostri nemichi cum'è amici. Speremu, cuntinuemu a nostra strada cun determinazione è supere u terrurismu. "Fin chì simu unu è sanu è agisce inseme", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*