U presidente Karaosmanoğlu Durmazlar Hà inspeccionatu a so fabbrica

U presidente Karaosmanoğlu Durmazlar Inspezioni realizate à a fabbrica: Unione di e Municipalità Turche di u mondu (TDBB) è u sindaco di a municipalità metropolitana di Kocaeli, İbrahim Karaosmanoğlu, induve sò stati custruiti 12 veiculi di tram per esse aduprati in u prughjettu di u tram chì inizierà l'era di u sistema ferroviariu in Kocaeli. Durmazlar Hà fattu un esame in a Fabbrica di l'Industria di Macchine.

RIGGIEMI À U LIVELLU DI E CIVILIZZAZIONI CONTEMPORANEE CU PRODUZIONE NAZIUNALE

Mentre i travaglii di spostamentu di l'infrastruttura di a linea di tram, chì correrà nantu à a linea di 7,2 chilometri nantu à a strada di 14.4 chilometri è custituiti da 11 stazioni, sò stati cumpletati in larga misura, u sindaco di a municipalità metropolitana di Kocaeli, İbrahim Karaosmanoğlu, hà dettu: Durmazlar Hà ricivutu infurmazioni detallati da l'autorità di a Fabbrica di l'Industria di Macchine. In a so dichjarazione dopu à l'esame, u presidente Karaosmanoğlu hà dettu chì ghjunghjemu à u livellu di e civiltà contemporanee cù a produzzione naziunale, "Hè per quessa chì facemu u nostru prughjettu di tram in Kocaeli cù i nostri imprenditori è industriali naziunali. Cum'è a Municipalità Metropolitana, sustenemu l'industria è a tecnulugia domestica, è continueremu à fà ".

SIAMU FUGURI DI I NOSTRI VEHICULI TRAM

Pruduzzione di i veiculi di u prughjettu di u tram Durmazlar Hüseyin Durmaz, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di a Holding, Durmazlar Holding Executive Board Member Ahmet Civan, Durmaray General Manager Abdullah Bocan, Durmaray R&D Director Ö. Durante a visita, in a quale Selçuk Cebe è Durmaray Sales and Tender Manager Sunay Şentürk eranu ancu presenti, u presidente Karaosmanoğlu hà vistu l'ultimu puntu di i veiculi. Tutti i veiculi di u prughjettu di u Tram Kocaeli in Bursa Durmazlar U presidente Karaosmanoğlu, chì hà dichjaratu chì hè statu fattu in a so cumpagnia, hà dettu in a so dichjarazione à u centru di R&D: "Eramu assai felici è fieri di a prumuzione di i nostri veiculi in Berlinu. Era unu di i veiculi più apprezzati è esaminati da i visitori. Devu dichjarà chì Turchia hà rottu a so cunchiglia. U nostru guvernu sustene studii di R&D per u sviluppu di l'industria è a tecnulugia naziunale.

RIGGIEMI À U NOSTRE OBJECT CU U NOSTRE POPLU

Enfatizendu ch'ellu hà assistitu à i nostri ingegneri, tecnichi è cumpagni di travagliu chì travaglianu duramente nantu à stu prughjettu, u sindaco di a municipalità metropolitana di Kocaeli, İbrahim Karaosmanoğlu, hà dettu: "Ora Turchia hè diventata capace di custruisce u so propiu Metro, speru, trenu d'alta velocità, aereo, elicotteru è tunnels sottu u mari. Cù ogni ghjornu chì passa, a prosperità è a ricchezza di u nostru paese anu aumentatu è u so onore hè aumentatu, è cresce. Spergu chì u sviluppu di u nostru paese hà da cuntinuà à sta vitezza, è cum'è Atatürk hà dettu, l'ughjettu di avè avanti di a civilisazione muderna serà realizatu cù i nostri industriali, imprenditori, ingegneri è cumpagni di travagliu quì. Ma ci saranu quelli chì volenu piantà di ghjunghje à u nostru scopu. Ma andemu à passi fermi nant'à u nostru caminu cù a fede, valorendu l'altri, assicurendu megliu a nostra unità è sulidarità naziunale. Per questu scopu Durmazlar Felicitate a vostra cumpagnia. Facenu un travagliu assai impurtante in i sistemi ferroviari è e rete di trasportu in u nostru paese. Semu felici di travaglià cù questi fratelli ", hà cunclusu.

U PRESIDENTE KARAOSMANOĞLU SUPPORTA L'INDUSTRIA NAZIONALE

Durmazlar Holding Executive Board Member Ahmet Civan hà dettu ancu in una dichjarazione dopu a visita: "Parte da l'istituzioni statali per sustene l'industria lucale face una cuntribuzione assai positiva è impurtante à u sviluppu di i settori. U nostru sindaco di a municipalità metropolitana di Kocaeli İbrahim Karaosmanoğlu hà sustinutu è incuraghjitu l'industria naziunale è soprattuttu per u sviluppu di a tecnulugia domestica in i sistemi ferroviari. Vede, grazia à questu, i nostri studienti, ingegneri è tecnichi di e nostre università travaglianu duramente per a creazione di sta tecnulugia domestica. U sustegnu di i beni domestici cuntribuisce assai à a nostra velocità di sviluppu, stabilità è impieghi. Pensu chì ghjunghjemu à u livellu di i paesi sviluppati solu in questu modu ", hà cunclusu dicendu.

FOTO FIRMATO U PROGETTU

Infine Durmazlar Hüseyin Durmaz, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di a Holding, hà dettu: "Semu una famiglia produttiva. Custruemu 12 veiculi di tram per Kocaeli. Per noi, questu hè un grande onore. Andemu da a manu cù a nostra cità surella Kocaeli ", disse. U sindaco di a municipalità metropolitana di Kocaeli, İbrahim Karaosmanoğlu, hà finalmente firmatu a fotografia firmata da l'ingegneri è i tecnichi chì anu cuntribuitu à u prughjettu di u tram AKÇARAY. Durmazlar Hà cunclusu a so visita augurandu successu à a so cumpagnia in i so sforzi futuri.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*