Azzione Trans di e donne davanti à a Stazione Ferroviaria di Eskişehir

Azione trans di e donne davanti à a stazione di treni di Eskişehir: e donne membri di a piattaforma di e donne demucratiche riunite davanti à l'edificiu di a stazione di treni di Eskişehir in İstasy n Street à a sera, anu apertu banners cù e parolle TCDD transfobicu, Ùn pudete micca impedisce u nostru dirittu à u trasportu. Dilan Biçici hà lettu u comunicatu di stampa in nome di e donne chì participanu à a prutesta.

Un gruppu di donne riunite davanti à a stazione di treni in Eskişehir hà protestatu à i Ferrovii Statali di a Repubblica di Turchia u luni scorsu, affirmannu chì l'attivista trans Pınar Arkan era impeditu di andà in Istanbul da u Trenu d'Alta Velocità da i guardiani di sicurezza.

E donne chì sò membri di a Piattaforma Democràtica di e Donne si sò riuniti davanti à l'edificiu di a Stazione Eskişehir in İstasyon Street à a sera, 'Transphobic TCDD. Ùn pudete micca impedisce u nostru dirittu di trasportu' hà apertu un banner. Dilan Biçici hà lettu u comunicatu di stampa in nome di e donne chì cantavanu diversi slogans. Biçici hà dettu chì a Piattaforma Democratica di e Donne Eskişehir hà urganizatu un pannellu di "Commemorazione di Vittime Transgender di Crimini d'Odiu" u 27 di nuvembre, è chì l'attivista di l'Associazione di Solidarietà LGBTI di Istanbul Pınar Arkan hà participatu cum'è parlante. Biçici hà dettu chì Pınar Arkan vulia andà in Istanbul da Eskişehir cù YHT u luni 28 nuvembre, ma l'ufficiali l'anu impeditu.

Pınar Arkan hà compru un bigliettu di Trenu d'Alta Velocità per viaghjà da Eskişehir à Istanbul. Tuttavia, mentre u cuntrollu di i biglietti di l'attivista trans Pınar Arkan, chì si n'andò à a stazione di treni à l'ora di partenza di u trenu, era verificatu, u dirittu di trasportu di Pınar Arkan hè statu pruvatu à esse bluccatu da TCDD, per via di u fattu chì l'identità di Pınar Arkan, chì era espostu à l'attitudine transfobica di i guardiani di sicurità è l'amministrazione di a stazione, era blu è u nome nantu à u bigliettu era diversu. L'attivista trans Pınar Arkan hà furnitu u trasportu utilizendu un altru veiculu dopu avè prutestatu solu TCDD. Quì avemu dettu una volta di più. Seremu contr'à ogni tipu d'approcciu omofobicu è transfobicu. Dichjaremu chì lutteremu finu à u ghjornu chì e persone trans è LGBTI esistenu è ponu risponde liberamente à i so bisogni basi cum'è l'alloghju è u trasportu cum'è tutti l'altri.

Dopu à u discorsu, e donne chì eranu membri di a Piattaforma Democratica di e Donne Eskişehir cantavanu diversi slogans è poi si sò dispersi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*