Descrizzione di u pianu di sviluppu maestru di 1/25.000 da Dündar Ünlü

Descrizzione di u pianu maestru di 1/25.000 da Dündar Ünlü: Cum'è u presidente di u Gruppu Metropolitanu di u Partitu AK, u presidente provinciale di Eskişehir M. Dündar Ünlü hà fattu una dichjarazione in quantu à a valutazione di l'obiezioni fatte à u pianu 1/25.000.

U presidente provinciale di u Partitu AK Eskişehir Ünlü hà dichjaratu chì l'obiezioni fatte da i partiti pertinenti à u pianu maestru 1/25.000, chì hè statu passatu à l'unanimità da u parlamentu, sò stati esaminati meticulosamente da u gruppu di u Partitu AK. Ünlü hà dettu: "Tutte l'obiezioni in quantu à e regioni induve a petizione hè stata fatta per dichjarà chì ci era una vittima sò state esaminate, è l'obiezioni sò state cuncluse cunsiderendu i principii di ugualità di fronte à l'interessu publicu è i carichi publichi, è novi regulamenti sò stati pruposti in i lochi induve a vittima hè stata rilevata.

I campi di l'università sò in prima linea di tematiche d'interessu particulare per u publicu. Ci sò 150 detentori di diritti chì si opponenu à l'area universitaria di circa 29 ettari in l'area di Mamuca. I beneficiari dumandanu chì sta zona sia sguassata da l'area universitaria è aduprata cum'è zona di sviluppu di l'abitazione. In u risultatu di l'investigazioni, hè statu determinatu chì ùn ci hè micca un terrenu publicu chì puderia esse una zona universitaria in a vicinanza immediata di l'area detta. U nostru gruppu hà spressu l'opinione chì a zona universitaria, chì hè attualmente un terrenu agriculu, deve esse una zona universitaria in a so forma attuale.

Un totale di 2 persone, chì anu u dirittu à queste zone, anu oppostu à 196 spazii universitari in Yusuflar. I beneficiari dumandanu chì sta zona sia sguassata da l'area universitaria è aduprata cum'è sviluppu di l'abitazione o terrenu agriculu. In u risultatu di l'investigazioni realizati da u nostru gruppu, 2 zoni, chì ponu esse spazii universitarii publichi, sò stati identificati, situati in a direzzione punente di a località Yusuflar è à a diritta è a manca di a strada di u circondu miridiunali. L'obiezioni di i titulari di diritti sò stati parzialmente accettati da u nostru gruppu per via di a prisenza di terreni publichi chì puderanu esse rimpiazzati prestu, è hè statu dichjaratu chì 2 zoni universitarii sò stati spustati in questi 2 zoni recentemente determinati è e zoni in l'area di Yusuflar resteranu cum'è. terreni agriculi in a so forma attuale prima di u pianu 1/25.000.

"I novi piani di linea ferroviaria sò stati preparati per u locu di Karabayır negoziendu cù i funzionari di TCDD"
U presidente provinciale di u Partitu AK, Ünlü, hà dichjaratu chì u trenu d'alta velocità passa per a zona residenziale in u locu di Karabayır, è per quessa, dopu a dumanda di cambià a strada, u novu pianu di a linea ferroviaria hè statu preparatu in cunsultazione cù i funzionari TCDD. U presidente Ünlü hà dettu: "U primu di e regioni induve u numeru di obiezioni hè altu hè Karabayır. Ci sò 331 obiezioni à a strada di transitu di a linea di treni d'alta velocità TCDD chì passa per a località Karabayır. I citadini chì campanu in questa regione esigenu chì a linea ferroviaria in questione passa per l'area residenziale esistente è per quessa provoca lagnanza, per cambià a strada di a ferrovia. U nostru gruppu hà discututu cù l'ufficiali TCDD di a linea ferroviaria di treni d'alta velocità citata è hà spressu una opinione nantu à a determinazione di una nova linea ferroviaria di treni d'alta velocità chì eliminerà e lagnanze.

In u risultatu di e negoziazioni cù i funzionari di TCDD, novi piani di linea ferroviaria sò stati preparati per minimizzà e lagnanze. A seconda di e regioni induve u numeru di obiezioni hè altu hè l'obiezione di 208 persone in quantu à a cunversione di a piccula zona industriale esistente in u nostru distrittu di Odunpazarı in una zona di cumerciu-turismo-alloghji. Certi beneficiari di a zona detta dumandanu chì sta zona resta cum'è una piccula zona industriale. Tuttavia, a zona in quistione ùn era più una piccula zona industriale in i piani di zoning in u 1, micca in i piani 25.000/2002. Hè ancu in i cunfini di l'area di trasfurmazioni urbane. U prublema di a rimuzione di a Piccola Industria da questa regione hè statu discutitu per anni è ci hè un cunsensu nantu à a necessità di a so rimuzione. U nostru gruppu hà decisu di ricusà l'obiezione è di mantene l'area detta cum'è una zona di cummerciale-turismu-residenza in piani 1/25.000. In novu, ci sò 7 titulari di diritti è a gestione industriale in questa zona si oppose à a trasfurmazioni di l'area industriale BAKSAN esistente, situata in u nostru distrittu di Tepebaşı, in una zona cummerciale, turistica è residenziale. L'oggetti dumandanu chì a zona resta cum'è una zona industriale.

Ci hè statu un cunsensu in a sucetà chì l'area deve esse eliminata da u so locu, cum'è in a piccula zona industriale di Odunpazarı. U nostru gruppu hà spressu l'opinione chì l'area detta deve esse una zona cummerciale, turistica è residenziale. Tuttavia, in questu prucessu, per ùn dannà i cummercianti chì travaglianu in questa zona, hè stata evaluata chì una trasfurmazioni serà ottenuta finu à a fine di u prucessu di pianificazione aghjunghjendu un articulu ligatu à questa zona à e note di u pianu di u 1. /25 000 pianu maestru. E decisioni pigliate in quantu à l'obiezioni in u risultatu di l'esaminazioni dettagliate è meticulose di u nostru gruppu sò i seguenti. Spergu chì i piani 1/25.000 chì a nostra cità hà rializatu dopu parechji anni cù i nostri sforzi seranu benefizii per a nostra cità è u publicu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*