U statu trascuratu di e stazioni di metro ùn cunvene micca à a capitale

U statu trascuratu di e stazioni di metro ùn hè micca adattatu à a capitale: A trascuranza di e stazioni di metro d'Ankara, chì cuntinueghja u so serviziu da Ankaray è trè linee diverse, provoca contaminazione visuale.

A mancanza di mantenimentu in e stazioni di Metro Ankaray è Ankara, chì cuntinueghja u so serviziu da trè linee diverse, provoca contaminazione visuale.

Hè nutate chì in certi stazioni, i finestri di i cartelloni sò rotti, i rivestimenti di u muru sò stati sguassati, i tetti anu denti, è i rivestimenti di u passaghju disabile sò distrutti.

In particulare l'imaghjini deplorable di u Bazar di Metro di Kızılay, induve tutte e metro sò cunnessi, ùn cunvene micca à a Capitale. U fattu chì i mura sò brutti, i tetti sò brutti è parechje parte sò smantellati, è a postura senza forma di certi banchetti di vendita di bigliettu stupite quelli chì u vedenu.

Un residente di l'area, chì hà un uffiziu vicinu à a stazione, hà dettu: "Scale è l'orologi elettronici spessu fallenu. U bazar è e stazioni anu da esse cumpletamente rivisioni. In particulare, a cundizione di i mura è u tettu hè struitu. Questa maghjina ùn cunvene micca à a Capitale ". utilizatu l'espressioni.

Un altru cummerciante lucale hà dettu: "Cintinaie di millaie di persone utilizanu stu locu ogni ghjornu. Stazioni ben curate, pulite, muderne sò u dirittu di a nostra nazione. L'autorità anu da mette fine à sta brutta maghjina u più prestu pussibule ". utilizatu l'espressioni.

Eccu alcuni frames da e stazioni di Metro è Ankaray:

Surghjente: www.haberankara.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*