U ghjornu storicu assai aspittatu si avvicina in u Tunnel Eurasia

U ghjornu storicu assai aspittatu si avvicina in u Tunnel Eurasia.
U ghjornu storicu assai aspittatu si avvicina in u Tunnel Eurasia.

U Tunnel di l'Eurasia, chì unisce i cuntinenti asiatichi è europei per a prima volta cù un tunnel stradale chì passa sottu à u fondu di u mari, serà messu in serviziu u marti 20 dicembre, cù una cerimonia à a quale u presidente Recep Tayyip Erdoğan hà assistitu. Ahmet Arslan, Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione, hà ricevutu infurmazioni esaminendu l'opere chì cuntinueghjanu ghjornu è notte senza stop prima di l'apertura, chì tutta a Turchia aspetta ansiosamente. U Ministru Arslan hà dettu chì u Tunnel di l'Eurasia hà da cumincià à serve da 21:07.00 u 14 di dicembre è fermarà apertu 07.00 ore à ghjornu in primu locu. U Ministru Arslan hà dichjaratu chì u Tunnel Eurasia, chì servirà trà 21.00: 30 è 24: XNUMX ogni ghjornu, servirà nantu à una basa di XNUMX ore da u XNUMX di ghjennaghju à u più tardi, dopu chì i cuntrolli necessarii sò fatti è i sistemi sò aghjustati.

Ahmet Arslan, Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione, hà visitatu u situ di custruzzione di u Tunnel Eurasia, pochi ghjorni prima di l'apertura u 20 di dicembre. Ersin Arıoğlu, presidente di Yapı Merkezi Holding, Seok Jae Seo, CEO di ATAŞ, è Mustafa Tanrıverdi, vicedirettore generale di ATAŞ, anu accoltu Arslan è hà datu infurmazioni nantu à i travaglii chì cuntinueghjanu 7 ore à ghjornu, 24 ghjorni à settimana. Arıoğlu hà dettu chì tutti l'ingegneri è i travagliadori implicati in u prugettu anu travagliatu cun grande entusiasmu è orgogliu per purtà un travagliu assai preziosu in Turchia.

In principiu, serà apertu 14 ore à ghjornu

U Ministru Ahmet Arslan, chì hà fattu una dichjarazione à a stampa dopu avè ricivutu infurmazioni nantu à u prugettu, hà enfatizatu chì u Tunnel Eurasia hà ricevutu assai premii in casa è à l'esteru, ma u più grande di questi premii hè l'apertura di u Tunnel Eurasia à u publicu u 20. Dicembre. U Ministru Arslan hà datu l'infurmazioni seguenti nantu à u funziunamentu di u Tunnel di l'Eurasia dopu a ceremonia di apertura u 20 di dicembre:

"In principiu, correremu u Tunnel 14 ore à ghjornu. Allargeremu stu periodu mentre facemu i cuntrolli è l'aghjustamenti necessarii di u sistema, è da u 30 di ghjennaghju à u più tardi, torneremu à travaglià per 24 ore. Avemu u scopu di cumincià à accettà i veiculi da 21:07.00 a matina di u 30 di dicembre è di furnisce u serviziu trà 07.00:21.00 è XNUMX:XNUMX ogni ghjornu finu à u XNUMX di ghjennaghju, al più tardi.

"Ùn ci sarà micca transizione cù u dollaru-euro in ogni modu"

U Ministru Ahmet Arslan hà ancu fattu dichjarazioni annantu à a tarifa di u Tunnel Eurasia:

"Ùn avemu mai avutu una pratica di cullezzione di dollari o euro da u nostru populu in alcunu di i nostri prughjetti, è ùn pò esse. A tarifa per u Tunnel Eurasia serà determinata cum'è Lira Turca da u principiu di l'annu è a tarifa serà valida per un annu. À a fine di l'annu, avemu da ridimensionà è stabilisce a tarifa. Ùn ci hè manera di cambià cù u dollaru o l'euro. Evaluemu ciò chì succederà in u periodu di 10 ghjorni prima di ghjennaghju è cumu pudemu furnisce comodità à a nostra ghjente inseme cù a nostra cumpagnia in carica. Faremu una applicazione sfarente trà u 21 di dicembre à u 31 di dicembre è u cunsideremu cum'è un prughjettu di rispunsabilità suciale. Ùn pensemu micca di fà per liberu, ma faremu una applicazione chì beneficerà in u scopu di a responsabilità suciale ".

U Ministru Arslan hà ancu fattu dichjarazioni annantu à l'indagine di u nome di u Tunnel Eurasia, chì hà avutu una larga ripercussione publica. Ellu disse chì u Ministeru di i Trasporti hà cercatu l'opinione di u publicu, i citadini, cù u pensamentu di truvà un nome più impressiunanti, più significativu è più esteticu per u Tunnel Eurasia, ma sta situazione hè ghjunta à un locu assai diversu è sta situazione li sconvolse. . U Ministru Arslan hà dettu: "Ùn pudemu micca ghjunghje nudda parte cumpetendu cù i valori è e ricchezze di u nostru paese".

U viaghju auto trà i dui cuntinenti serà ridutta à 15 minuti

U Tunnel di l'Eurasia hè statu custruitu da Yapı Merkezi è SK E&C partenariatu, dopu à l'offerta da u Ministeru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Direzzione Generale di l'Investimenti Infrastrutture (AYGM) nantu à a linea Kazlıçeşme-Göztepe cù u Build-Operate-Transfer (BOT) mudellu. A tappa più impurtante di u prugettu, chì hè custituitu di trè sezioni principali cù una lunghezza tutale di 14,6 chilometri, hè u Bosphorus Crossing cù una lunghezza di 3,4 chilometri. Inoltre, l'arrangiamenti sò stati fatti nantu à e strade d'avvicinamentu di u tunnel da i lati asiatichi è europei. E strade esistenti di 6 corsie sò state aumentate à 8 corsie, mentre chì migliure cum'è u-turns, intersezioni è passaghji à livellu pedonale sò stati fatti. Cù u Tunnel Eurasia, u tempu di viaghju nantu à a linea Kazlıçeşme-Göztepe, induve u trafficu hè assai pesante, diminuirà da 100 minuti à 15 minuti.

Apertura u 20 dicembre

Cum'è unu di l'investimenti più impurtanti di a Republica di Turchia, l'apertura di u Tunnel di l'Eurasia, chì rivoluzionarà u trasportu, si terrà u 20 dicembre 2016 cù una magnifica ceremonia cù a participazione di u publicu. U presidente Recep Tayyip Erdoğan, u primu ministru Binali Yıldırım, u ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Ahmet Arslan è parechji invitati lucali è stranieri assisteranu à a cerimonia.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*