Penalità da EGO à Bus Public Privati

Penalità da EGO à l'Autobus Public Privati: u Direttore Generale EGO Balamir Gündoğdu, in quantu à a punizione di a figliola di u veteranu chì viaghjava in l'autobus publicu privatu, ùn hà micca perdonatu l'osservazione offensiva di u cunduttore chì "i freeloaders sò ghjunti", hà dettu: "Maltrattamentu versu u parenti di martiri, veterani è parenti di veterani hè inaccettabile ". "Cum'è EGO, applichemu ogni tipu di sanzioni in a nostra autorità à quelli chì si impegnanu in tali cumpurtamentu", disse.

U General Manager Gündoğdu hà dichjaratu ch'elli anu fattu ogni sforzu per assicurà chì i parenti di i martiri chì sacrificanu a so vita per u so paese, è i veterani è i so parenti, beneficianu di tutti i servizii furniti da EGO in u megliu modu pussibule, è hà dettu: "Prendemu precauzioni per assicurà chì questi citadini ùn affruntà micca difficultà, soprattuttu durante u serviziu di trasportu publicu".

Nutendu chì a sensibilità di l'EGO nantu à questu tema hè cunnisciuta da u publicu sanu, Gündoğdu hà dettu:
"Ùn hè micca pussibule accettà ancu u minimu feritu à i nostri veterani è parenti martiri. Se questi citadini scontranu ogni male parolle o cumpurtamentu mentre prufittà di u trasportu publicu gratuitu chì hè u so dirittu, ci anu da signalà immediatamente.

Cum'è EGO, ùn permettenu micca tali cumpurtamentu in ogni veiculu di trasportu publicu sottu u nostru cuntrollu. "Se e lagnanze ci arrivanu, indipendentemente da u veiculu di trasportu publicu, a punizione chì meritanu serà data in a nostra autorità dopu l'investigazione necessaria".

-DRIVER È ASSISTANT STATU DISMISSED
A Cummissione di Penalità sottu u Dipartimentu di l'Autobus di a Direzzione Generale di l'EGO si riunì ieri, esaminò i filmati sottumessi à a denuncia è determinò a realità di l'incidentu. A cumissioni hà datu una penalità di parcheghju di 263 ghjorni à l'autobus publicu privatu N ° 2 chì operanu nantu à a linea Etlik-Balgat, è hà decisu di sparà u bus driver è l'assistente di u bigliettu.

A Cummissione Penale hà valutatu ancu e lagnanze fatte à 153 Blue Desks in quantu à e parolle è cumportamenti offensivi simili chì i parenti di i martiri eranu esposti prima in veiculi di trasportu publicu privatu per via di u so trasportu gratuitu.

Mentre a Cummissione hà datu una penalità di parcheghju di 413 ghjornu à l'autobus publicu privatu 1 chì operava trà Türk İş-Çankaya è u veiculu di trasportu publicu privatu chì operava trà Sincan-Ankara, per u quale ci sò state lagnanze, u cunduttore di l'autobus numeratu 413 è cunduttore di u veiculu nantu à a linea Sincan sò stati ancu puniti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*