Durmazlar, hà pruduciutu un trammu sorridente in faccia di delfinu per Kocaeli è Samsun

Durmazlarpruduciutu un tramviu sorridente in faccia di delfini per Kocaeli è Samsun: Cù u tram di Silkworm, Bursa mette Bursa trà e 7 cità chì pruducenu tram in u mondu. Durmazlar prepara novi mudelli per novi prughjetti.
È questu…
Durmazlar Hüseyin Durmaz, presidente di u Cunsigliu di Macchinari, spiegò:
"Producemu u mudellu Silkworm tram per Bursa in cunfurmità cù a storia è a cultura di a cità. Avemu ancu pruduciutu un mudellu chì esprime u visu sorridente di u delfinu per Kocaeli è Samsun, chì sò vicinu à u mare.
Hà datu ancu informazioni di produzzione:
"Avemu consegnatu 11 vermi di seta à Bursa, u 12 hè statu consegnatu. Faremu 6 più è serà 18. 12 tramvii sò pronti per Kocaeli, aspettemu chì l'infrastruttura ci sia finita. Ci sò ancu 6 vagoni chì operanu in Samsun.
Hà aghjustatu ancu:
"Avemu pruduciutu 32 carri verdi per u metro di Bursa è travaglianu nantu à i rails."
Hà nutatu chì:
"A pruduzzione di tram ùn hè micca cum'è l'automobile. A vittura va veloce nantu à a linea di produzzione, ma micca nantu à u vagone, si move lentamente ".
Due diligence:
"In u 1803, i britannichi custruìu un trenu chì andava à una vitezza di 100 chilometri. Avemu cuminciatu a produzzione per a prima volta in Turchia in 2013 in Bursa. Allora simu 210 anni daretu ".
Spiegò u puntu ghjuntu cusì:
"Ma sviluppemu rapidamente in a produzzione è avemu ottenutu u 90 per centu. Vendimu carri per a mità di u prezzu di ciò chì hè cumpratu à l'esteru.
Dopu…
Ellu disse chì puderanu intervene in una macchina chì travaglia in una fabbrica in Argentina, è hà datu l'esempiu seguente:
"Fighjemu u tram in Kocaeli da a fabbrica. Fighjemu ancu à a psiculugia di a patria. Quandu hè necessariu, u software tecnologicu deve esse capace di intervene è impedisce automaticamente l'errore di u driver.
Ancu fieru di:
"I nostri figlioli facenu tuttu. Hanu mashallah ".

Fonte: Ahmet Emin YILMAZ

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*