Carru brusgiati in fiamme in l'area di u museu in Izmit

Carru bruciati in fiamme in l'area di u museu in Izmit: In Kocaeli Izmit, un focu hà scoppiatu in i carru in u Museu di a carta di Seka, chì prima eranu usati cum'è ristorante, è i vagoni pigghiaru focu in pocu tempu è diventanu completamente inutilizabili. I pompieri anu sguassatu u focu, chì si pensava avè principiatu per u risultatu di u cuntattu elettricu.

Un focu hà scoppiatu in dui vagoni chì prima eranu usati cum'è ristoranti in l'area induve si trovanu u Centru di Scienze è u Museu di a Carta Seka, stabilitu da a Municipalità Metropolitana di Kocaeli in a zona aduprata cum'è una fabbrica di carta. L'impiegati di u museu anu vistu u focu è anu infurmatu u dipartimentu di u focu. Mentre chì i vagoni brusgiavanu, i squadre di u focu chì sò ghjunti à a scena intervenenu in u focu. Mentre chì l'equipaggiu di u focu spegneva u focu, dui carri diventenu inutilizabili. Hè statu stimatu chì u focu hà scoppiatu per via di u cuntattu elettricu. Un'inchiesta hè stata lanciata annantu à u focu.

1 Comment

  1. I dispusitivi di u focu sò stati posti ind'è i vagoni per impediscenu di brusgià altrimenti, u mo internu ùn hè micca sguassatu u focu in a grande cità Ci hè una pena esse un malfunzionamentu elettricu, ma ci hè definitu un errore di mantenimentu A persona rispunsevuli deve esse ritruvatu per prevene chì l'incidentu di a Nazione deve esse pigliatu stai più attenti,,,

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*