Esplosione in a stazione di metro in Mosca

Esplosione in a stazione di metro in Mosca: Una grande splusione hè accaduta à l'entrata di a stazione di metro Kolomenskaya in Mosca, a capitale di Russia. I fiammi di l'esplosione sò stati ancu vistu da a strada. Sicondu a nutizia di l'agenzia russa TASS, quattru persone sò stati feriti in l'esplosione, chì hè statu dichjaratu chì hè accadutu per a compressione di gas. Sicondu i rapporti in i media russi, 1 persona hè stata uccisa è 2 persone sò state ferite in l'esplosione. Dui di i feriti sò stati signalati per esse travagliadori di u metro.

Hè statu dichjaratu chì a stazione di metro di Kolomenskya hè stata chjusa per rinnuvamenti, è chì un grande disastru era à l'orlu di un disastru. Un gran numaru di pompieri è ambulanze sò stati mandati à a scena. E forze di sicurezza anu circundatu l'area.

A ghjente hà in panicu dopu una viulente splusione à l'entrata di a stazione di metro Kolomenskya di Mosca. Mentre chì tutti pensanu chì a causa di una splutazioni cusì tamanta era un attaccu terrorista, hè statu dichjaratu in a dichjarazione di l'autorità chì un cilindru di gas hà splutatu in u passaghju sottu, ùn ci era micca un elementu criminale in l'esplosione, è u cilindru di gas hà splutatu per via. violazioni di sicurità mentre a saldatura era fatta.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*