PAGEV mette in a so agenda i plastichi chì formanu i veiculi di u futuru

PAGEV mette plastichi chì formanu i veiculi di u futuru nantu à a so agenda: Alti rendiment, prezzu competitivu, design è sicurezza, è durabilità, efficienza di carburante è caratteristiche ambientali cù emissioni di carbonu minimizate sò aghjuntu à i disinni di veiculi pruduciuti oghje. U plasticu hè l'unicu materiale chì furnisce un altu rendiment è risparmiu di carburante cù emissioni di carbone bassu riducendu u pesu. Plastics intelligenti chì formanu i veiculi di l'avvene sò stati discututi in u 11th Turkish Plastics Industry Congress organizatu da PAGEV cù esperti è rapprisentanti di u settore. Grazie à e parti di plastica, i veiculi diventanu 50 per centu più ligeri. In questu modu, u cunsumu di carburante hè ridutta da 25 à 35 per centu. Ogni kilogramu persu da i veiculi significa 20 kilogrammi menu emissioni di diossidu di carbonu durante a so vita. PAGEV, chì agisce cù a missione di "Ambiente senza prublemi" in tutte e so opere, hà ancu firmatu u protocolu "Operation Clean Sweep (OCS)", implementatu in partenariatu cù l'Associazione di l'Industria Plastica è u Cunsigliu Americanu di Chimica, à u cungressu.

Oghje, 20 per centu di una vittura hè fatta di plastica. In più di i veiculi utilizati in u trasportu stradale, i plastichi occupanu un postu più grande in l'agenda di e cumpagnie aeree. Turchi Plastics Industrialists Research, Development and Education Foundation (PAGEV), chì partenu da u rolu di plastica in i veiculi di trasportu, cuncintrau nantu à l'ultimi sviluppi in u settore à u 11th Turkish Plastics Industry Congress.

In a produzzione di veiculi in Turchia, una media di 12 per centu di u pesu tutale hè pruduttu da plastica. In media, sta quantità currisponde à 90 kilogrammi in una vittura, 15 kilogrammi in un autobus, 10 kilogrammi in un midibus è minibus, 91 kilogrammi in un camion, è 40 kilogrammi in una camioneta. Siccomu i pezzi di plastica sò 50 per centu più ligeri cà l'altri parti, risparmianu da 25 à 35 per centu in u cunsumu di carburante. Quandu i veiculi diventanu più ligeri, u pesu chì ponenu nantu à a natura diminuisce ancu, perchè 1 kilogramu di ligerezza significa 20 kilogrammi menu emissioni di carbonu.

I plastichi di l'automobile rapprisentanu 2015% di a pruduzzione totale di plastica in u nostru paese in 5. U cuntenutu mediu di plastica in ogni automobile pruduciutu l'annu passatu hè ghjuntu à 11,8 per centu. In u 2015, a quantità di plastica utilizata in u pesu tutale di u materiale in a produzzione di veiculi è a dumanda di rinnuvamentu in Turchia hà aumentatu da 5 per centu cumparatu cù l'ultimi 52 anni è hà righjuntu 418 mila tunnellate. In i zoni induve i prudutti di plastica sò principarmenti usati, cladding interni cù 19 per centu è sedi cù 12 per centu; Questi sò stati seguiti da u paraurti, sottu u cappucciu, trim, dashboard, illuminazione è sistemi di carburante.

L'usu di plastica cresce micca solu in i veiculi utilizati in u trasportu stradale, ma ancu in l'aviò è i treni. Oghje, i corpi di i picculi aerei privati ​​​​è l'aviò di i passageri di a nova generazione sò fatti di composti plastichi rinfurzati cù fibre simili à a fibra di vetro. U fattu chì questi materiali sò più ligeri è più durable chì i pezzi metallichi furnisce u 20 per centu di risparmiu di carburante. Un altru vantaghju hè l'aumentu di u cunfortu di u viaghju, grazia à a minimizazione di u nivellu di rumore in a cabina di u passageru è a riduzione di u 80% di u rumore paragunatu à l'aviò cunvinziunali. Cusì, plastica; menu cunsumu di carburante, menu costi di mantenimentu è di funziunamentu, permette di ghjunghje à voli più amichevuli di l'ambiente, più silenziu, senza scalu più longu è i biglietti di passageru più prezzu. Grazie à tutte queste caratteristiche di designu è efficienza, a tarifa di l'usu di plastica in l'industria di l'aeronautica hè aumentata da u 1970 per centu in l'anni 4 à u 30 per centu oghje. Hè previstu chì risulterà à 50 per centu in pocu tempu.

U 11th 'Congressu di l'Industria di Plastica Turca', urganizatu da a Fundazione di Ricerca, Sviluppu è Educazione di l'Industriali Plastici Turchi (PAGEV), chì hà u scopu di attirà l'attenzione à u fattu chì a suluzione più efficace à e novi esigenze di l'industria di u trasportu, chì si sviluppa è crescente di ghjornu per ghjornu, serà furnitu cù applicazioni plastiche. hà trattatu u tema di "Plastichi". In u scopu di u cungressu tenutu à l'Hilton Istanbul Bomonti Hotel, i vantaghji di u plasticu utilizatu in i veiculi di trasportu è i sviluppi tecnologichi in u settore sò stati discututi in tutte e so dimensioni.

In u cungressu induve l'esperti, i rapprisentanti di u settore è l'accademici di Turchia è di l'esteru si sò riuniti; Temi cum'è l'industria di l'aviazione in Turchia, u futuru di l'industria di l'automobile è l'innuvazione, suluzioni tecnulugiche per i cumposti ligeri, a riduzione di pesu in i veiculi è u futuru di i cumposti rinfurzati in fibra di carbonu sò stati discututi in dettagliu da l'esperti. à u cungressu; Esperti di cumpagnie cum'è THY, BPlas, ENGEL Turkey, BASF, Kraus Maffei, Kordsa Global, 3M è AT Kearney anu assistitu cum'è parlanti. Inoltre, u coordinatore di Bloomberg HT News Ali Çağatay hà fattu una presentazione intitulata "300 anni fà, 30 anni dopu".

À u Cungressu di l'Industria Plastica Turca, un panel hè statu ancu tenutu nantu à "Strategie di Lightening Vehicle Automotive". Mentre u moderatore di u pannellu era u CEO di Farplas Ömer Burhanoğlu; L'ingegnere di calculu è simulazione di Mercedes Okan Otuz, u direttore di design d'interni di Tofaş Murat Ayhaner, u direttore di R&D di Martur Automotive Recep Kurt è u specialista tecnicu di u corpu esecutivu di Ford Otosan Oğuz Özgen anu assistitu cum'è oratori.

Un novu prughjettu per i rifiuti marini da PAGEV chì dice "Nunda hè chjucu"

Pionieru di l'industria cù u so travagliu nantu à l'ambiente, PAGEV hà sbulicatu una volta di novu. Hà firmatu u protokollu Operation Clean Sweep (OCS) o "Good Sweeping Operation" in turcu, implementatu in partenariatu cù l'Associazione di l'Industria Plastica (SPI) è u Cunsigliu Americanu di Chimica (ACC). U muvimentu di l'Operazione Clean Sweep, chì u mottu principale hè "Nunda hè chjucu", hè un prugramma di gestione voluntariu per e facilità chì utilizanu materiali plastichi.

I prudutti di plastica sò pruduciuti da a fusione di materie prime plastiche in forma di grani di risu è a forma di elli. Quessi granu di risu è forma di materie prime prudutte in strutture petrochimiche; Pò spill in terra in e piante petrochimiche, durante u trasportu o durante a pruduzzione di prudutti plastichi, è i picculi particelli ponu esse mischiati in i mari per via di l'acqua. U muvimentu OCS offre servizii di cuscenza, furmazione è ispezione per chì e particelle di materia prima plastica, chì anu ancu un valore ecunomicu, ùn ponu micca periculu per i criaturi di u mare. Grazie à u travagliu di l'Operazione Clean Sweep, chì celebra u so 25 anniversariu questu annu, l'industria di plastica hà fattu passi significativi versu a perdita di particella zero, piccula parte è polvere. Avà, l'industria plastica turca hè diventata ancu una parte di sta furmazione internaziunale grazia à PAGEV.

Parlendu à l'apertura di u Cungressu di l'Industria Plastica Turca, u presidente di PAGEV, Yavuz Eroğlu, hà dettu: "Oghje, i cambiamenti in parechje caratteristiche cum'è u disignu è a funziunalità in i veiculi anu righjuntu dimensioni notevuli. Avà hè previstu di esse più cunfortu, sicuru, efficiente in carburante, funziunale è stylish, low-priced, high-performance è ecologicu cà un veiculu. U materiale alternativu per a produzzione di veiculi chì ponu risponde à tutte queste richieste hè plastica. Plastici chì offrenu innuvazione tecnologica è libertà di cuncepimentu grazia à u so usu versatile è flexible; Cù a so ligerezza, a durabilità è a funzione di riciclamentu, pò scuntrà i benefici previsti da i veiculi d'oghje. In questa direzzione, a rata di usu di plastica in i veiculi hè in crescita. Attualmente, i plastichi di l'automobile custituiscenu circa 5% di a nostra pruduzzione tutale. Tuttavia, credemu chì aumenteremu sta parte in pocu tempu grazia à i studii d'innuvazione in u nostru settore ".

Mencionendu chì u cungressu di quist'annu hè una continuazione di u tema di i plastichi di l'automobile chì anu discututu à u cungressu tenutu dui anni fà, è chì l'impurtanza di i plastichi in u trasportu aereu è u trasportu stradale hè gradualmente crescente, Eroğlu hà dettu: "U B787 hè u primu aviò di passageru chì u fuselagiu hè interamente fattu di plastica rinfurzata cù fibra. A compagnia aerea giapponese "ANA" hà fattu un novu terrenu in questu sensu. L'aviò, chì hè partitu da Tokyo cù 240 passageri, sbarcò in Hong Kong 4 ore dopu. L'aviò era popularmente cunnisciutu com'è "aviò di plastica". Questu hè chì, per u voluminu, u 80 per centu di l'aeronave hè plastica rinfurzata da fibra. L'aeronave hè stata alleggerita da 30 per centu cù u materiale di alta durabilità. Cusì, u Boeing 20, chì pò vulà à una distanza più larga cù 787 per centu di risparmiu di carburante, contamina u celu 40 per centu menu. Inoltre, hè statu annunziatu chì u fuselagiu di questu aviò hè più robustu chì l'aviò riveted. L'usu di plastica, chì Boeing hà iniziatu, cuntinuau in 2013 cù u so rivale, l'Airbus A350. Hè bonu per vede questi esempi ... Speremu chì pudemu fà questi studii in Turchia, cum'è l'industria di plastica turca, avemu l'infrastruttura per fà questu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*