Palandöken è Konaklı entranu in a stagione cù una grande bona nova

Palandöken è Konaklı entranu in a stagione cù una grande nutizia: Cù l'apertura di a stagione di sci à u Ejder3200 World Ski Center, u travagliu di determinazione di u prezzu per l'usu di gondole è ascensori hè statu finitu. Dopu chì i Centri di Sci Palandöken è Konaklı sò stati consegnati à a Municipalità Metropolitana di Erzurum, i prughjetti realizati da u Sindaco Metropolitanu Mehmet Sekmen anu riformulatu u turismu invernale di a cità, per cusì dì. U presidente Mehmet Sekmen, in a so valutazione annantu à u sughjettu, hà dettu: "Vogliu ringrazià i mo cumpagni di squadra chì anu implementatu quasi 3200 prughjetti in Ejder60 World Ski Center è Konaklı Ski Center in pocu tempu è preparatu e stazioni di sci completamente per a stagione. In l'ultima tappa di a preparazione, avemu ancu finitu a determinazione di i prezzi di i biglietti per l'usu di e stazioni di sci. Dopu parechje innovazioni è migliuramentu nantu à a muntagna ligati à u turismu d'inguernu è à i sport invernali, cù l'apertura di a stagione, sviluppi impurtanti sò accaduti in l'usu di gondole è ascensori. Incontru cù l'ufficiali di a Federazione Turca di Ski (TKF) è a Municipalità Metropolitana di Erzurum, u sindaco Mehmet Sekmen hà firmatu parechje decisioni chì permettenu u sviluppu di l'esqui in a cità è chì permettenu l'atleti di fà sportu cù megliu opportunità. U presidente di TKF Erol Yarar hà ringraziatu l'ufficiali di a Municipalità Metropolitana è u Sindaco Sekmen per i prezzi determinati in a nova stagione è l'opportunità furnite à l'atleti. U presidente Yarar, in a so dichjarazione annantu à u sughjettu, hà dettu: "Palandöken Ski Center, chì hè un candidatu per a 'Coppa d'Europa' in Disciplina Alpina, hà sperimentatu cambiamenti tremendi in pocu tempu. Da i migliuramenti fatti in parechji spazii à l'intruduzioni di neve artificiale, da l'arrangiamenti fatti nantu à e piste à i spazii suciali creati in u centru di sci, da u sistema di parcheghju è di trasportu à l'opportunità furnite à i club di sci, atleti, furmatori è sci. istruttori, magnifiche innuvazioni anu fattu in Palandöken. Vogliu sprimà a grande satisfaczione chì a cumunità di u turismu invernale è di i sport invernali si sente per via di e rigulamenti è di i novi investimenti fatti in stu campu.

EMPOWERMENT MENTALE COMUNE

Selami Keskin, Vice-Segretariu Generale di a Municipalità Metropolitana di Erzurum, hà attiratu l'attenzione à l'impurtanza di l'investimenti fatti da a Municipalità Metropolitana in u Ejder3200 World Ski Center è u Konaklı Ski Center. Esprimendu chì agiranu cù una mente cumuna in u turismu invernale, Keskin hà dettu: "U travagliu cuntinuerà nantu à a basa di una mente cumuna cù i club di sci è a cumunità di sci per trasfurmà i Centri di Sci Palandöken è Konaklı in lochi ancu megliu in quantu à u turismu. è sport. Pensemu chì Ejder3200, chì hà u titulu di esse a stazione di sci più vicinu à Istanbul, serà un centru preferitu da l'amatori è l'ospiti di u sci sta stagione ". Esprimendu à a riunione chì i rinnuvamenti realizati in i Centri di Sci Palandöken è Konaklı, chì sò i marchi di Erzurum, in pocu tempu daranu grandi benefici à l'atleti di Erzurum è Erzurum, u Vicepresidentu di a Federazione Turca di Sci Fatih Kıyıcı hà dettu ancu: Ghjochi Olimpichi Europei di a Ghjuventù in 2017. I cuncorsi di u Festival (EYOF) elevaranu a barra di a cità in questa zona è questi sforzi daranu guadagnà pusitivi à u momentu crescente di Palandöken.

APPS GRATIS, SCONTI E PREZZI DI BIGLIETTI

L'accordi, i sconti è l'applicazioni gratuiti fatti in i prezzi di i biglietti di gondole è ascensori in u Ejder3200 World Ski Center è Konaklı Ski Center sò determinati cum'è seguente: "L'uscita unica hè 5 TL in settimana - 7 TL in fine settimana, a partenza ogni ghjornu hè 40 TL. TL i ghjorni di settimana - 50 TL in u weekend, Usu staghjunali illimitatu (Palandöken è Konaklı) 700 TL, 10 partenze 40 TL, 25 partenze 90 TL, 50 partenze 150 TL (Sistema di creditu da esse usatu in tutta a stagione in Palandöken è Kon10lı) U % di scontu serà furnitu à i studienti nantu à tutti i prezzi. In u scopu di i regulamenti, i studienti seranu furniti cù un serviziu di navetta gratuitu da l'università in fine di settimana. Konaklı Ski Center serà liberu per i cuncurrenti è l'atleti licenziati appruvati da a Federazione Turca di Ski. Palandöken Ski Center serà à un 50 per centu di scontu per i concorrenti appruvati da a Federazione Turca di Ski è l'atleti licenziati. Per i formatori licenziati è i prufessori di sci appruvati da a Federazione Turca di Ski, u Konaklı Ski Center serà gratuitu, è u Palandöken Ski Center averà un 50% di scontu. I centri di sci Palandöken è Konaklı seranu gratuiti per tutti l'atleti chì rapprisentanu a Turchia in cuncorsi internaziunali.