U prublema di parcheghju hè risolta in Uludag

U prublema di parcheghju hè risolta in Uludağ: Ancu s'ellu hè u centru turisticu invernale più impurtante di Turchia, ci hè un grande trafficu per via di a mancanza di parcheghju soprattuttu durante a stagione di sci. In Uludağ, u prublema di parcheghju hè risolta da a Municipalità Metropolitana di Bursa. . Cù 1 parcheghji aperti separati cù una capacità tutale di veiculi 2, chì sò stati purtati à a 400a è a 3a Regione Hotel da a Municipalità Metropolitana, u prublema di parcheghju davanti à l'hotel è in a strada serà eliminatu sta stagione. U sindaco Altepe hà dettu chì i veiculi chì venenu à l'hotel seranu permessi solu di saltà è scende è tutti i veiculi seranu diretti à i parcheggi, prevenendu cusì u caosu di u trafficu in Uludağ.

A Municipalità Metropolitana, chì face investimenti significativi in ​​tutti i settori, da l'infrastruttura à i trasporti, da e terrazze di vista à l'arrangiamentu di campi sportivi, per chì Uludağ, unu di i valori naturali più impurtanti di Bursa, serve u turismu micca solu in u paese. A stagione invernale, ma ancu in i 12 mesi di l'annu, hà ancu trattatu u prublema di parcheghju soprattuttu durante a stagione di sci. A causa di a mancanza di parcheghju, i vacanzieri parcheggianu i so veiculi davanti à l'albergu è in a strada, mentre impediscenu à i citadini chì vulianu scià di marchjà nantu à a strada, d'altra banda, hà causatu una contaminazione visuale chì ùn cunvene micca. Uludağ. Pressendu u buttone per a suluzione di stu prublema, a Municipalità Metropolitana hà aghjustatu un parcheghju per i veiculi 2 à traversu a stazione di funivia in a 800a Regione, una zona di parcheggio per 400 veiculi in l'area vicinu à a Moschea di l'Hotel è 200 veiculi nantu à l'Alkoçlar. Hotel. Mentre sti spazii sò disposti cum'è parcheggi, u parcheghju davanti à l'hotel è in a strada ùn serà micca permessu, grazia à questi parcheghji per esse operati da BURBAK.

U prestigio hè persu
U sindaco di a municipalità metropolitana Recep Altepe, inseme cù i burocrati di a municipalità metropolitana è i gestori di Burbak, anu fattu ispezioni in i parcheghji chì saranu messi in serviziu sta stagione. Ricordendu chì a cunfusione di trafficu è di parcheghju hà causatu à Uludağ perde u prestigiu, u sindaco Altepe hà dettu: "I nostri sforzi per fà Uludağ una regione turistica cuntinueghjanu. Unu di i prublemi più impurtanti di a regione hè a mancanza di parcheghju. Siccomu ùn ci era abbastanza spaziu, ci era un prublema cù u parcheghju davanti à l'hotel. Hè per quessa Uludağ perde u valore è u prestigiu. Cù l'iniziativi di u nostru stimatu Governatore, avemu acceleratu i sforzi per fà di Uludağ un centru di attrazione di novu in cuuperazione cù a nostra Municipalità Metropolitana è tutte e nostre istituzioni. Avemu urganizatu urgentemente certi spazii. In a seconda zona, 800 veiculi puderanu parcheghja davanti à a stazione di funivia. Di novu in a Prima Regione, l'area vicinu à a moschea hè stata disposta in modu chì 400 veiculi puderanu esse parcheggiati. Avemu un parcheghju di 200 vitture sopra à l'Alkoçlar Hotel, in a parte superiore di a prima zona. I parcheghji seranu operati da Burbak. Cusì, u parcheghju davanti à l'alberghi serà pruibitu. I veiculi chì saltaranu è scenderanu solu seranu parcheggiati in i parcheghji. In questu modu, un ordine serà purtatu à u prublema di parcheghju ".