Accordu di Metro trà Tunisia è Corea di u Sud

Accordu di Metro trà Tunisia è Corea di u Sudu : Un accordu di 1 miliardi d'euros hè statu firmatu trà Tunisia è Corea di u Sudu in u campu di u trasportu ferroviariu publicu.

U Ministru di i Trasporti Tunisi Enis Gadira, in u so comunicatu di stampa, hà dettu: "Avemu firmatu un accordu cù a cumpagnia Hyundai di Corea di u Sud per cumprà 165 vagoni elettrici per 28 milioni d'euros". disse.

Dichjarà chì u costu tutale di u prugettu supererà 1 miliardi d'euros, Gadira hà dettu: "Una linea di metro veloce serà stabilita in Tunisia sottu u finanziamentu di e banche europee. U prugettu serà finanziatu da u Bancu Europeu d'Investimentu (BEI), l'Agenzia Francese di Sviluppu (AFD) è u Bancu di Sviluppu Tedesco (KFW). disse.

Dichjarà chì a prima fase di u prugettu serà messu in serviziu in uttrovi 2018 è tuttu in u 2021, Gadira hà dettu chì 600 mila passageri seranu trasportati ogni ghjornu nantu à a linea di metro.

Dichjarà chì u 40 per centu di l'investimenti in Tunisia sò destinati à u trasportu, Gadira hà attiratu l'attenzione à u fattu chì u prughjettu in quistione hè attualmente u più grande prughjettu in u paese.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*