I cabine di pedaggio si alzanu u 15 di lugliu u Ponte di i Martiri

I pedaghji sò in crescita u 15 di lugliu di u Ponte di i Martiri: u Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione, Ahmet Arslan, hà dichjaratu chì implementanu u sistema di passaghju liberu nantu à u Ponte di i Martiri di u 15 di lugliu cù u prucessu di rinfurzà questu annu.

Quandu si dumandò se i cabine di pedaghju nantu à u Ponte di i Martiri di u 15 di lugliu seranu eliminati, u Ministru Arslan hà datu un esempiu da u Ponte Fatih Sultan Mehmet è hà nutatu chì dopu à l'intruduzioni di u sistema di passaghju liberu, u flussu aumentava è a vita di a ghjente hè diventata più faciule.

Dichjarà chì implementaranu una applicazione simile u 15 di lugliu Martyrs Bridge, Arslan hà dettu: "Rinuveremu u 15 di lugliu Martyrs Bridge quist'annu. Limiteremu u trafficu da u rinnuvamentu. Dunque, invece di vittimisà a ghjente per 2-3 mesi per u sistema di passaghju liberu, è poi vultà in daretu è vittimisimu per 2-3 mesi per i rinforzi, cumminendu sti dui studii. A faremu à u stessu tempu. Inseme à u prucessu di rinfurzà è di rinfurzà, implementeremu ancu u sistema di passaghju liberu nantu à u Ponte di i Martiri di u 15 di lugliu di questu annu. disse.

Quandu hà dumandatu nantu à u timing di u studiu dettu, Arslan hà dettu: "In particulare in un momentu quandu e scole sò in vacanze è a ghjente in Istanbul esce da a cità per e vacanze ... Ramadan questu annu coincide cù ghjugnu. Hè assai impurtante per ùn disturbà a vita di e persone durante u Ramadan, ma da a mità di settembre, e scole sò aperte. Sta volta ci hè una altra densità. Di sicuru, avemu a osservà u mese di Ramadan, ci hè una attività assai seria soprattuttu à a sera. Avemu bisognu di più attente à u periodu di apertura di e scole ". hà fattu valutazioni.

U Ministru Arslan hà dichjaratu chì u dittu travagliu duverà circa 3 mesi è hà dettu: "Hè pigliatu assai più tempu in u passatu, ma avemu usatu un materiale assai diversu nantu à u Ponte Yavuz Sultan Selim. Ora useremu quella sperienza nantu à u Ponte di i Martiri di u 15 di lugliu. Custruiremu è rinnuveremu in un tempu assai più cortu ". disse.

"I tariffi di u ponte sò ragiunate"

Arslan hà dettu: "Questi ponti anu invechjatu. Per quessa, per fà i ponti assai più muderni è rinnuvà, avemu fattu migliuramenti assai serii nant'à i dui ponti, viadutti è autostrade chì seguitanu, è a facemu sempre. Questi sò costi assai serii. Avemu bisognu di copre questi costi da questi rivenuti di ponte. Quasi ùn avemu micca risuscitatu per 15-3 anni. Quandu avemu pagatu queste spese, avemu avutu à aumentà i so prezzi di transitu ". disse.

Nutendu chì u ritmu di crescita pari altu, ma a tarifa hè à un livellu raghjone, Arslan hà dettu: "In particulare quandu paragunemu i prezzi di l'autostrade è i ponti in altri paesi, è quandu avemu cunsideratu a cunvenzione chì aghjunghjenu à a nostra vita, i tariffi. ùn sò micca assai altu. U nostru populu hà bisognu di crede in noi è avvicinà à noi in bona fede ". usatu e frasi.

Furniscendu infurmazioni nantu à u ritardu in u cumpletu di e strade di cunnessione di u Yavuz Sultan Selim Bridge, Arslan hà dettu chì l'affari di espropriazione in Sancaktepe è Kurtköy sò stati purtati à u tribunale è questu hà causatu u ritardu. Arslan hà dettu: "A ghjente puderia dì:" S'ellu ci era un ritardu, ùn averia micca apertu ". Ùn possu micca rinunzià à a cunvenzione chì u Ponte Yavuz Sultan Selim furnisce à Istanbul è a vita di l'Istambulite, solu in casu chì ci sarà un prublema quì ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*