Funziona nantu à a Linea Ferroviaria BTK, Neve è Friddu Ùn Ascoltate

U travagliu nantu à a linea ferroviaria BTK ùn ascolta micca a neve è u fretu: i travaglii nantu à a linea ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars, chì unirà Turchia, Georgia è Azerbaijan, seguiti da u Ministru di i Trasporti Ahmet Arslan, cuntinueghjanu senza interruzzione malgradu u nevicata è blizzard à minus 30 gradi. .

U 95 per centu di a Linea Ferroviaria BTK, chì culligarà e rete ferroviaria di Turchia, Azerbaijan è Georgia, hè stata cumpletata. I test drive sò previsti da a linea ferroviaria in i prossimi mesi.

Malgradu i severi cundizioni d'inguernu nantu à a linea Ferroviaria BTK, u travagliu hè statu realizatu da a cumpagnia pertinente, è i funzionari di a cumpagnia dichjaravanu chì i travaglii cuntinueghjanu assai intensivi malgradu e cundizioni d'inguernu, chì travagliavanu in doppiu turni, è chì malgradu u fretu. tempu, i travaglii seranu compiuti in pocu tempu.

Quandu a linea Ferroviaria BTK, chì svilupparà Kars economicamente, hè implementata, l'Asia Centrale serà cunnessa à Turchia via u Caspiu, u trasportu serà furnitu via a strada trà l'Europa è l'Asia Centrale, è l'Asia Centrale serà furnita da a ferrovia cumminata. U trasportu marittimu à traversu Turchia-Georgia-Azerbaijan-Turkmenistan Cunnettendu a Turchia à u Mediterraniu è u trasportu di transitu cù l'Asia Centrale sarà fatta via Kars. U centru logisticu chì deve esse stabilitu in u centru di Kars hà ancu rinvivisce u cummerciu di ogni ghjornu è u turismu in a regione. U prugettu risolve ancu u prublema di logistica, unu di i prublemi maiò di l'Oriente.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*