Alte Aspettative per l'Industria Logistica in 2017

Alte Aspettative per u Settore Logisticu in 2017: I membri di u Cunsigliu di UTIKAD, l'Associazione di Fornitori di Servizii Internaziunali di Spedizioni è Logistiche, si sò riuniti cù i membri di a stampa u marti 3 di ghjennaghju di u 2017. À a cunferenza di stampa tenuta in l'Hotel InterContinental Istanbul, u presidente di u Cunsigliu di UTIKAD, Emre Eldener, hà sparte e so valutazioni nantu à l'industria logistica turca cù i membri di a stampa.

Emre Eldener, presidente di UTIKAD, hà spartutu e so previsioni per 2016, sottulinendu u puntu chì l'industria hà righjuntu in 2017. Spieghendu i prublemi è l'aspettattivi di u settore logisticu, Eldener hà sottolineatu chì aspettanu u sustegnu di u guvernu per u settore in 2017.

UTIKAD, l'Associazione Internaziunale di Fornitori di Serviziu di Spedizioni è Logistiche, hà spressu a so valutazione 2016 di u settore logisticu è e so aspettative 2017 in a cunferenza di stampa. I membri di u Cunsigliu di Amministrazione di UTIKAD si sò riuniti cù i membri di a stampa u marti 3 di ghjennaghju à l'Hotel InterContinental. À a cunferenza di stampa di u colazione, u presidente di u Cunsigliu di UTIKAD Emre Eldener hà fattu una presentazione dettagliata nantu à a situazione di l'industria.
Enfatizendu chì 2016 hè passatu in a storia cum'è un annu assai difficiule per u nostru paese è per i paesi in i geografii circundanti, u presidente di u Cunsigliu di UTIKAD Emre Eldener hà dettu: "U voluminu di u settore logisticu, chì hà una parte di circa 12- 13% in u PIB di Turchia, hè circa 100 billion. Pudemu dì chì hè TL. Di sicuru, u nostru scopu era di aumentà sta parte. Tuttavia, i nostri miri di 2016 sò stati interrotti da parechji sviluppi tristi è fastidiosi in u nostru paese. Ancu s'è avemu sopravvissutu à u colpu di u 15 di lugliu per piglià una postura dritta cum'è nazione, a nostra ecunumia hè stata parzialmente dannata da sta situazione. À questu puntu, micca solu u nostru cummerciu cù Siria è Iraq hè statu affettatu. Avemu avutu un tempu difficiuli cù l'Unione Europea, chì hè unu di i nostri più grandi mercati per via di a crisa di i migranti.Per via di prublemi di sicurezza, fila di camioni si sò formate à e nostre fruntiere per chilometri. I fluttuazioni in munita straniera anu avutu ancu un impattu in u settore logisticu. L'aumentu di u scambiu straneru hà riduciutu i carichi d'importazione. Ancu s'ellu pare chì ùn ci hè micca statu un effettu direttu, postu chì l'operazioni di u nostru settore per u trasportu internaziunale sò basate nantu à munita straniera, si pò dì chì a diminuzione di u trasportu di merchenzie in i ghjorni à vene avarà un impattu negativu nantu à u fatturatu di u trasportu internaziunale. industria.

Trà MODS, MARINE hè U PRIMU RANK
U presidente di UTIKAD, Emre Eldener, chì hà dichjaratu chì ùn ci era micca una seria diminuzione in u voluminu di u cummerciu esteru quandu si guarda à 2016 in generale, hà dettu: "Per fà una valutazione à a luce di dati numerichi in termini di trasportu, avemu osservatu chì ci hè statu un diminuite da u 2014. Inoltre, vedemu chì u trasportu marittimu hà a più grande parte trà i modi in 2016. Quandu paragunate i modi di trasportu nantu à una basa di tonnellate, pudemu vede chì u trasportu marittimu hè preferitu cù u 74 per centu in l'espurtazioni è u 95,4 per centu in l'impurtazioni. In l'espurtazioni, u trasportu marittimu hè seguitu da a terra cun 24,5 per centu, l'aria cù u 1 per centu è a ferrovia cù u 0,5 per centu. In l'impurtazioni, a situazione ùn pare micca assai diversa. Mentre u 4 per centu di a carica hè stata trasportata per strada, u 0,5 per centu di a carica era preferita. Sfortunatamente, a compagnia aerea ferma à 0,1% statisticamente. Quandu analizatu nantu à una basa di valore, a via marittima supera tutti i modi di trasportu cù una rata di 54 per centu in l'espurtazioni è u 67 per centu in l'impurtazioni. Per d 'altra banda, a parte di l'autostrada in termini di valore hè di 32,5 per centu in l'espurtazioni è u 20 per centu in l'impurtazioni. "Mentre a compagnia aerea ferma à u 12-13 per centu in l'impurtazioni è l'esportazioni in quantu à u valore, a ferrovia prende à pena ancu 1 per centu", disse.

L'INDUSTRIA 4.0 IMPATTA PROFUNDAMENTE U SECTORE LOGISTICA
U presidente di UTIKAD Eldener, chì hà ancu mintuatu l'Industria 4.0, chì hà creatu un grande interessu in u mondu è chì hè previstu di cambià tutti i prucessi di cummerciale in i decennii à vene, hà dettu: "Pensu chì i sviluppi in l'e-commerce deve esse seguitu da vicinu. In fatti, ùn duvemu micca solu seguità da vicinu, ma ancu rivede i nostri prucessi di cummerciale in cunseguenza ". Enfatizendu chì e cumpagnie cum'è Amazon è AliExpress sò avà pianificatu di fà u so propiu trasportu, Emre Eldener hà dettu: "Per esempiu, Amazon crea a so propria catena logistica per pudè furnisce un ghjornu prima; face investimenti in aerei, navi è camioni. Per accurtà u tempu di consegna, hà u scopu di trasportà i so prudutti cù veiculi aerei senza pilota (drone) utilizendu e navi cum'è magazzini. À questu puntu, sicuru, alcune dumande venenu in mente. Mi dumandu s'ellu, à a fine di stu prucessu evolutivu, chì affetta ancu a nostra industria, e cumpagnie giganti chì furniscenu servizii in u mondu facenu servizii logistichi in a so propria struttura? Cume seranu rinnuvati i flussi logistichi esistenti ? Cumu serà un cambiamentu in l'assi di a velocità è u costu? disse.

Indicà l'impurtanza di e risposte à queste dumande chì formanu l'industria logistica in l'anni à vene, Eldener hà dettu: "Avemu bisognu di agisce in modu pre-attivu, per sviluppà prucessi di cummerciale logistichi in cunfurmità cù e diverse caratteristiche di u produttu è novi metudi di cummerciale per esse. determinate da e novi tecnulugii, è di pruduce suluzioni è servizii in cunfurmità cù u sviluppu di l'intelligenza di u cummerciu vultendu à a specializazione ".

U BANKRUPTCY DI HANJIN PORTA MISURE SERIE
Enfatizendu i sviluppi inaspettati in u 2016, Emre Eldener hà ancu evaluatu l'effetti è e pussibuli cunsequenze di l'applicazione di rinviu di fallimentu di Hanjin in u settore. Dichjarà chì anu tenutu diverse riunioni dopu à l'applicazione di Hanjin, Eldener hà dettu: "I dirigenti di Arkas Shipping è Nakliyat A.Ş., u nostru membru di l'agenza Turchia di Hanjin Shipping u 21 di settembre, per valutà a situazione attuale è i prublemi affrontati da u nostru paese. i membri chì anu speditu cù a ditta cumpagnia, Avemu tenutu una riunione in u Gruppu di Travagliu Marittimu UTIKAD cù a participazione di Arkas è cunsiglieri legali UTIKAD. Avemu spartutu a nota informativa preparata dopu a nostra riunione cù i nostri membri ". Enfatizendu chì ci hè statu un grande muvimentu glubale in l'industria logistica dopu a decisione di Hanjin, Emre Eldener hà dettu: "Assistemu à cullaburazioni è fusioni trà armatori è linee di container in u ranking mundiale. Cunsideremu questi sviluppi cum'è misure pigliate contr'à e novi crisi è i pussibuli fallimenti ".

"LAVAREmu PER U PROGETTU DI NOVA LEGGE DOGANALE"
Eldener hà mintuatu ancu e difficultà sperimentate in dogana è hà dichjaratu chì cum'è UTIKAD, anu ghjucatu un rolu attivu in u prucessu di preparazione di u prugettu di a Nova Legge Doganale. Dichjarà chì ci sò prublemi chì devenu esse risolti, cum'è l'incapacità di passà cumplettamente à u sistema di a Finestra unica, l'incapacità di cumpletà u prucessu di digitalizazione è l'incapacità di ottene l'integrazione globale in i prucessi logistichi, u presidente di UTIKAD hà dettu: spergu chì a nova lege doganale serà preparata è messa in vigore in modu chì faciliterà u cummerciu esteru è i flussi logistichi ".

U PLAN MASTER DI LOGISTICA DEVE ESSERE IMPLEMENTAT
Eldener, chì hà dichjaratu chì e disconnessioni trà i Ministeri in quantu à i rigulamenti logistichi sò stati riflessi negativamente in u settore, hà dettu: "Pudemu dì chì a prima priorità di u settore hè di assicurà a coordinazione trà i ministeri. A coordinazione in logistica hè di grande impurtanza, soprattuttu in questi ghjorni quandu u nostru settore hè cunsideratu un settore prioritariu in u pianu di sviluppu. Speremu chì cù l'integrazione trà i ministeri, i prublemi ligati à a legislazione secundaria seranu superati. À questu puntu, hè di grande impurtanza chì u Pianu Maestru di Logistica hè preparatu in modu chì pruduce risultati produttivi in ​​linea cù i scopi di produzzione è cummerciale di u nostru paese.

A SIMPLIFICAZIONE DI I DOCUMENTI D'AUTORIZZAZIONE ACCELERÀ U FLUSSU DI LAVORO
Facendu dichjarazioni nantu à i prublemi nantu à l'autostrada, u presidente di UTIKAD Emre Eldener hà dichjaratu chì l'incapacità di l'imprese cù certificati R2 à travaglià cù cumpagnie cù certificati R2 provoca seri prublemi in u settore. Eldener, chì hà dichjaratu ch'elli, cum'è UTIKAD, cuntinueghjanu u so travagliu nantu à sta questione, hà dettu: "Pensemu chì stu prublema pò esse eliminata cambiendu a definizione di l'urganizatori di trasportu in terra in u Regolamentu di u Trasportu Stradale". In più di questu, Eldener hà dichjaratu chì u prucessu di simplificazione di i ducumenti d'autorizazione in a legislazione di l'autostrada hè vicinu à a fine, è hà dettu chì a simplificazione di i ducumenti d'autorizazione aumenterà u nostru flussu di travagliu.

I PROPRIETARI DI CERTIFICATI R2 DEBEN ESSERE DATI DD CERTIFICATI DI AUTORITÀ IN FERROVIA
Toccu à a questione di i tariffi elevati di documenti in a ferrovia, u presidente di UTIKAD hà dettu: "A tarifa di certificatu d'autorizazione DD richiesta da e cumpagnie chì operaranu cum'è" organizatori "in u trasportu ferroviariu hè stata determinata cum'è 50 mila TL. Questa hè una figura assai alta. Per permette à e cumpagnie sperimentate in u campu di a spedizione di merci per operà in u trasportu ferroviariu, e cumpagnie cù certificatu d'autorizazione R2 anu da avè automaticamente un certificatu d'autorizazione DD.

IMPUGIATURA DI CONDIZIONI CONSULTANTI DOGANALE
Eldener, chì hà ancu ripetutu e so aspettative in quantu à l'impiegu di cunsultanti doganali cum'è spedizionieri, hà dettu: "E cumpagnie cù quale travagliammu ci dumandanu una soluzione chiavi in ​​mano chì includenu servizii di sdoganamentu. U sdoganamentu hè un travagliu chì deve esse espertu è deve esse fattu da cunsultanti doganali chì sò esperti in u sughjettu, accunsemu nantu à questu tema; in ogni modu, vulemu impiegà cunsultanti in a nostra urganizazione, cum'è in parechji paesi sviluppati, per pruduce suluzioni turnkey. S'ellu ùn succede micca, vulemu esse capace di furnisce stu serviziu attraversu un cuntrattu cù un cunsultore. Aspittemu un passu in questa direzzione da esse fattu in u novu prughjettu di a lege doganale preparatu da u Ministeru di Dogana è Cummerciu.

I PREZZI DI LOCAZIONE IN AHL DEVENU ESSERE REGULATI
Enfatizendu i recenti fluttuazioni di valuta, u presidente di UTIKAD hà ancu dichjaratu chì l'agenzii di carichi aerei in l'aeroportu di Atatürk piglianu iniziative per cunvertisce l'affittu di l'uffiziu da USD à TL. Eldener cuntinuò e so parolle cusì; "L'affittu di l'uffizii di l'agenzie di a carica aerea hè assai altu cumparatu cù altri aeroporti chì creanu un precedente in u mondu. U nivellu di l'affitti detti afecta ancu i costi di produzzione di serviziu, per quessa hè un fattore determinante nantu à i costi di l'esportazione è di l'importazione. In questu sensu, avemu trasmessu a situazione à u Ministeru di Trasportu, Affari Marittimi è Comunicazioni, l'Autorità di l'Aeroporti di u Statu, è a Carga Turca. Avemu spartutu cun elli l'effetti pusitivi di cunvertisce l'affitti di l'uffizii di l'agenzii di carica aerea da USD à TL ".

L'ERRORI SERÀ DIMINUTI, U FLUSSU LOGISTICU GUDArà VELOCITÀ
Enfatizendu l'impurtanza di l'elettronica in e transazzioni doganali (e-AWB, e-Freight, etc.) è a creazione di una piattaforma d'informazione elettronica cumuna inter-agenzia, Emre Eldener hà dettu: "L'infurmazioni nantu à i carichi in l'aeroporti è i porti marittimi sò inseriti in sistemi. indipendenti l'un da l'altru parechje volte da diverse parti interessate. Questu provoca una perdita di tempu è aumenta a pussibilità di sbaglià. Pensemu chì deve esse creatu una piattaforma ilittronica, aperta à l'accessu cumunu è à l'usu di l'imprese privati ​​​​è l'istituzioni pubbliche, induve tutti i stakeholder ponu inserisce dati è dati ponu esse aduprati cumuna, creendu cumunità portu, esempi di quali ponu esse vistu in u i porti di Singapore, Hong-Kong, Rotterdam è Amburgo, chì sò trà i porti più impurtanti in u mondu. Eldener hà dettu: "Cù l'implementazione di stu sistema per include tutte e parti interessate, l'efficienza serà aumentata è i flussi logistichi seranu accelerati grazia à a coordinazione è a cooperazione da esse furnita in mare è aeroporti".

ASPETTEMU SUPPORTU DA U GUVERNU
Infine, u presidente Emre Eldener, chì hà spartutu l'aspettattivi di u 2017 di UTIKAD cù i membri di a stampa, hà dettu: "Cum'è unu di i settori di l'esportatori di serviziu di u più altu voluminu di u paese, ùn pensemu micca chì u sustegnu di u guvernu per u settore logisticu hè à un livellu abbastanza. sfurtunatamenti. Cum'è industria, ùn avemu micca avutu a pussibilità di prufittà di u sustegnu di u guvernu finu à oghje. Cum'è UTIKAD, avemu pigliatu iniziative in questu sensu. Semu in discussioni cù u Ministeru di l'Ecunumia, chì hà pigliatu una iniziativa impurtante in questu sensu. Di sicuru, una di e nostre aspettative più impurtanti per u 2017 hè u sustegnu. Anzianu,
Elencu l'altri temi di l'agenda 2017 di UTIKAD cum'è seguente:

• Preparazione di u Pianu Maestru di Logistica
• Coordination è aghjurnà a Legislazione Logistica
• Facendu operativa u prucessu di liberalizazione di e ferrovie
• Sviluppu di l’infrastruttura ferroviaria
• Preparazioni preliminari è infrastruttura legislativa per l'apertura di u novu aeroportu

U presidente di u Cunsigliu di UTIKAD Emre Eldener è i membri di u Cunsigliu di UTIKAD anu rispostu à e dumande à a fine di a cunferenza di stampa.

U presidente di UTIKAD Emre Eldener, chì hà rispostu à e dumande nantu à u bypass di Turchia attraversu i corridori attraversu quale passanu carichi di transitu, hà dettu: "In u Prughjettu Baku-Tbilisi-Kars, ci era una sezione di 80 chilometri sottu a rispunsabilità di a Republica di Turchia. . Stu capitulu hè statu constantemente ritardatu per una ragione o un altru. Ancu l'Azerbaijan è a Georgia anu finitu l'opere di l'infrastruttura per sè stessu, u travagliu da u nostru latu ùn pudia esse finitu, ma u nostru Primu Ministru dice: "Stu prughjettu finisce". Credu chì videremu l'effetti pusitivi di questu ", disse.

U presidente di u Cunsigliu di UTIKAD Emre Eldener, chì hà fattu una dichjarazione in risposta à a quistione di l'effetti di l'imprese chì anu chjusu o fusionatu in u settore in 2016 nantu à u numeru di membri di UTIKAD, hà dettu: "E cumpagnie chì vedenu quantu efficacemente UTIKAD ghjoca. un rolu in u settore dumandà à diventà un membru di a nostra associu. In u 2016, u numeru di i nostri membri cresce. Tuttavia, ci hè un aumentu di chjusi di imprese in u settore o fusioni sò osservati per unisce e forze. Mantenemu a nostra speranza alta per 2017. Pregu à tutti un annu pienu di pace è tranquillità ", hà cunclusu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*