L'autobus IETT sò trasferiti à IMM

L'autobus IETT sò stati trasferiti à IMM: Un novu regulamentu hè statu fattu in quale a Direzzione Generale di l'Imprese di Tramway Elettricu di Istanbul è Tunnel (IETT), chì porta passageri in Istanbul dapoi 145 anni, trasfererà i so autobus à a Municipalità Metropolitana di Istanbul ( IMM) è ùn purterà micca passageri, salvu metrobus, tunnel è tram.

Sicondu a nutizia di Fatma Aksu da Hürriyet, a nova regulazione hè prevista per esse sottumessa à l'appruvazioni di l'Assemblea Municipale Metropolitana di Istanbul in i ghjorni à vene. Cù stu prughjettu, hè previstu chì l'IETT trasfirerà tutti i so autobus à l'IMM, ùn purterà micca passageri eccettu metrobus, tunnel è tram, è diventerà una istituzione chì solu surveglia è coordina l'operatori sottu.
IETT serà a "unica autorità"

Hè dichjaratu chì cù questu cambiamentu in a descrizzione di u travagliu di IETT, hè destinatu à diventà a "unica autorità" in u trasportu publicu di Istanbul.

U Direttore Generale IETT, Arif Emecen, chì hà fattu una presentazione à a Cummissione di Legge è a Cummissione di Trasportu prima chì u prugettu fussi purtatu à l'agenda di l'Assemblea IMM, hà dettu u seguitu nantu à a nova regulazione, chì hà dichjaratu chì serà utile per cullà i puteri di più di una autorità esistenti: "IETT ritirarà da una parte di l'affari è guadagnà a so sperienza." Hè previstu di fucalizza nantu à funzioni di cunsulenza, coordinazione, pianificazione è cuntrollu. Cù i so 145 anni di sperienza è cunniscenze, IETT sustene è cuntribuisce à a creazione di a strada di strada nantu à questu sughjettu. Questu serà un pianu di trasportu integratu in quale ùn solu l'autobus, ma ancu tutti i veiculi di roti di gomma (taxis, minibus, navette di u travagliu è di scola, metro è autobus marittimi) seranu inclusi in u sistema. A pianificazione, a supervisione è a coordinazione saranu centralizzate. "IETT darà cunsulenza à altre autorità di trasportu publicu sia in Turchia sia in u mondu".

Dichjarendu chì "cunfortu è sicurezza di i passageri" aumenteranu in Istanbul per via di questu arrangiamentu, Arif Emecan hà dettu: "Serà una struttura chì furnisce ottimisazione sia di risorse sia di linea. Hè previstu un sistema chì accoglie 4 passageri per metru quadru. Ogni veiculu serà inspeccionatu almenu una volta à u mese da squadre prufessiunali in u campu, attraversu u persunale di surviglianza è cuntrollu furmatu in IETT, è da l'outsourcing, cunnisciutu ancu u terzu ochju. U cunfortu di i passageri serà evidenziatu. "Sia l'equipaggiu è a 'scatola nera', vale à dì, ispezioni elettroniche è tecnologiche, cum'è se l'aria condizionata di u veiculu funziona, se u cunduttore conduce in una manera chì mette in periculu a sicurità di i passageri, s'ellu cuntinueghja à guidà mentre parla in u so telefuninu. telefonu, continuerà ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*