Pesante sanzione à i veiculi di trasportu publicu privatu in Ankara

Pesante sanzione nantu à i veiculi di trasportu publicu privatu in Ankara: à a riunione interim di a cummissione EGO di a municipalità metropolitana di Ankara, decisioni di sanzioni pesanti sò state prese in quantu à l'incidenti ghjudiziali accaduti u 2 è u 4 di ghjennaghju in i veiculi di trasportu publicu privatu chì operanu in 7 linee in Ankara.

In Ankara, forti decisioni di sanzioni sò state emesse in quantu à l'incidenti ghjudiziali accaduti in i veiculi di trasportu publicu privatu chì trasportanu passageri nantu à a stazione di metro Etimesgut-Ümitköy è e linee Çubuk-Ankara.

Hè statu decisu di annullà a licenza di l'autobus publicu privatu utilizatu da u cunduttore chì hà abusatu sessualmente di una donna in Etimesgut, è di impone una multa di parcheghju di 30 ghjorni per u veiculu di trasportu publicu privatu implicatu in l'incidentu chì hà risultatu in l'assassiniu. per via di l'impiegu di u patronu di persunale micca registratu.

À a riunione di a Cummissione Interim EGO di a Municipalità Metropolitana oghje, e seguenti dichjarazioni sò state incluse in u rapportu in quantu à e decisioni pigliate nantu à a basa di l'Articulu 23 è l'Articulu 19 di u Regolamentu di Veiculi di Trasportu Pùblicu Privatu;

"- Basatu nantu à l'Articuli 06/7736 è 4/2017 di u Regolamentu di Veiculi di Trasportu Pùblicu Privatu, per via di abusu sessuale, assaltu è detenzione di una passagera femminile, chì hè accadutu u 23 di ghjennaghju di u 1, in quantu à u veiculu cù targa 19 BR 2. ; Inoltre, cunsiderendu u crimine fattu è chì İbrahim Tuncay, chì hà causatu l'incidentu, era impiegatu senza registratu, hè statu decisu di mandà u veiculu di trasportu publicu à UKOME per l'annullamentu di a licenza.

  • Azzione criminali contr'à u veiculu cù a targa 06 CFA 15, per via di u crimine d'omicidiu cù una pistola u 7 di ghjennaghju di u 2017, per Ersin Ünveren, chì hà travagliatu in u veiculu è hà causatu l'incidentu, mette in periculu a salvezza di a vita è a pruprietà per travaglià. micca registratu, è ancu parcheghju per 30 ghjorni. Hè statu decisu di impone una penalità ".

U Rapportu di a Cummissione serà decisu da u Centru di Coordinazione di u Trasportu (UKOME) dumane.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*