U presidente Karaosmanoğlu, duvemu sustene i nostri industriali lucali

Sindaco Karaosmanoğlu, Duvemu Supportà i Nostri Industriali Locali: Unione di i Municipi Turchi Munniali (TDBB) è u Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Kocaeli, İbrahim Karaosmanoğlu, anu assistitu à l'Assemblea Generale di l'Associazione di l'Industriali Indipendenti è di l'Imprese (MÜSİAD) Kocaeli Branch. U guvernatore di Kocaeli Hasan Basri Güzeloğlu, u presidente di MÜSİAD Nail Olpak, u presidente di filiale Celal Ayvaz, u presidente provinciale di Kocaeli di u Partitu AK, Şemsettin Ceyhan, è i rapprisentanti di l'ONG in a nostra cità anu assistitu à l'assemblea generale tenuta in e strutture suciale di MÜSİAD.

"LAVAREremu più duru è pruducia"

U sindaco di a municipalità metropolitana di Kocaeli, İbrahim Karaosmanoğlu, chì hà iniziatu u so discorsu dicendu chì MÜSİAD hè un ombrello induve l'affari chì prutegge i valori di a nazione si riuniscenu, hà dettu: "Sutta stu tettu, i nostri omi d'affari uniscenu e forze è partianu per novi scopi. Diventate più forte inseme è cuntinueghja a vostra vita cum'è istituzioni più forti. Dunque, s'è no vulemu stà nantu à i nostri pedi, andemu inseme contr'à quelli chì ci volenu mette in ghjinochji. Travaglieremu più duru, pruducia più è apremu più à u mondu. "Mentre esportemu, continueremu i nostri sforzi per truvà impieghi è cibo per u nostru populu", disse.

"Producemu prughjetti cumuna cù i nostri imprenditori"

Enfatizendu chì e PMI sò una fonte d'energia in u nostru paese, u sindaco Karaosmanoğlu hà dettu: "Credu chì in u futuru, u vostru travagliu serà di allargamentu di l'orizzonti di i nostri imprenditori è di aumentà u so curagiu. Türkiye ùn si mette più in a so cunchiglia. Avemu bisognu di apre più à u mondu. A stu puntu, a nostra ghjuventù hà dinù una grande rispunsabilità. Saperanu lingue straniere è seguitanu bè a tecnulugia. À u listessu tempu, avemu ancu rispunsabilità versu i nostri omi d'affari. Mentre creanu una cità più vivable, pudemu pruduce prughjetti cumuni cù i nostri omi d'affari. Sostenemu veramente i nostri cummercianti, cummercianti è cummercianti. "Fighjate, quandu entremu in u novu annu, avemu fattu un pagamentu di 300 milioni di TL à u mercatu prima di l'annu novu", disse.

SUPPORTEI L'INDUSTRIA E LA PRODUZIONE LOCALE

Enfatizendu ch'ellu si fida di i nostri ingegneri, tecnichi è fabricatori in u nostru paese, u sindaco di a municipalità metropolitana di Kocaeli, İbrahim Karaosmanoğlu, hà dettu: "Avemu i nostri propri industriali chì realizanu u prughjettu di u tram chì avemu realizatu in Izmit. Duranti stu tempu, ancu s'ellu ci era persone chì ricumandenu parechje cumpagnie à l'esteru, avemu dimustratu a nostra vulintà è detti l'uppurtunità à u nostru propiu fabricatore di fà stu travagliu. Utilizendu l'incentivi dati da u nostru statu à i beni domestici, avemu u nostru trammu custruitu da a cumpagnia in Bursa. Devu dì chì s'ellu ùn aghju micca fiducia in i vostri pruduttori è investitori, se ùn avete micca fiducia in elli, quale sarà? Avà andate à vede cun invidia chì i nostri veiculi di tram sò custruiti. I nostri ingegneri, tecnichi è travagliadori facenu questi. Utilizemu u locu. Infine, hà cunclusu e so parolle dicendu: "Vogliu successu à MÜSİAD Kocaeli Branch". Dopu à i discorsi, u presidente Karaosmanoğlu hà appuntatu i so badge nantu à i novi membri di u MÜSİAD è poi hà pigliatu una foto di souvenir.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*