Parolle degne di lode da u Ministru Ağbal à u presidente Sekmen

Parolle degne di lode da u Ministru Ağbal à u presidente Sekmen: U Ministru di e Finanze Naci Ağbal hè ghjuntu à Erzurum per esaminà i travaglii realizati in u Palandöken Ejder3200 World Ski Center. U Ministru Ağbal hà ascoltatu u briefing intitulatu "60 Prughjetti in 60 Days" datu da a Municipalità Metropolitana di Erzurum à l'Hotel Snowdora.

U Ministru Ağbal hà felicitatu u Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Erzurum, Mehmet Sekmen, per l'investimenti fatti è hà dettu: "Un travagliu sustanziale hè statu fattu in pocu tempu. Sò tantu felice. U travagliu assai prufessiunale fattu. U più impurtante, ci sò artefatti permanenti in i nostri stazioni di sci. Spergu chì si svilupperà più. Perchè Turchia vince. Felicitazioni à u nostru presidente Mehmet Sekmen. In verità, u Monte Palandöken hè una benedizzione per noi. Avemu da gestisce questi spazii in modu prufessiunale. A Municipalità Metropolitana face un travagliu impurtante nantu à sta strada. Spergu chì assai più sarà fattu ", disse. U presidente Mehmet Sekmen hà manifestatu a so satisfaczione per a visita di u Ministru Ağbal è hà dettu: "A faccia di a muntagna Palandöken hè cambiata. Spergu chì più turisti stranieri è domestici venenu in a nostra regione cù e marche corporative create. Semu unu di i centri cù e migliori strutture in u mondu in u turismu invernale.

Avemu rializatu grandi cose in pocu tempu da quandu avemu pigliatu da l'Amministrazione di Privatizazione. Spergu chì, cù u sustegnu di u nostru guvernu, faremu investimenti più grandi in Palandöken è Konaklı Ski Centers. Dopu a presentazione in Snowdora, u Ministru Ağbal si n'andò à u cafe di u globu cù u presidente Sekmen. Esaminendu a cità in a vista unica di Palandöken, u Ministru Ağbal hà fattu una fotografia di souvenir presa davanti à l'inscription Palandöken per commemorare u ghjornu. Durante a so visita, u Ministru Ağbal era accumpagnatu da u sindaco di Bayburt Mete Memiş, u presidente provinciale di u Partitu AK Bayburt Hakan Kobal è u capu provinciale di u Partitu AK Erzurum Mehmet Emin Öz.