I pali di l'energia sò stallati nantu à a linea Akçaray

I pali di l'energia sò stallati nantu à a linea Akçaray: i travaglii di custruzzione di u tram Akçaray di a Municipalità Metropolitana di Kocaeli, chì aghjunghjenu cunfortu è aumenteranu l'accelerazione di u trasportu, cuntinueghjanu à piena velocità. Siccomu i travaglii di custruzzione di a linea di tram sò vicinu à a fine, l'assemblea di i pali di catenaria chì portanu e linee energetiche di u veiculu di tram hè cuminciatu. Un totale di 330 pali di catenaria seranu stallati longu a linea.

U VEHICULU TRAM PURRÀ LINEE ENERGIA

Mentre chì l'assemblee ferroviarie sò state realizate in i travaglii di custruzzione di u tram, per un'altra banda, l'assemblea di pali di catenaria chì portanu e linee energetiche di u veiculu di u tram principia. I travaglii di assemblea, chì partenu da Hanlı Sokak in l'area di a Terminal Intercity Bus, seranu realizati cù una media di unità 15 per ghjornu.

PURRÀ ANCHE L'LUMINAZIONE

In u scopu di l'opere, 40 tippi di pali cù 50 diametri diffirenti in a gamma di 3-5 centimetri seranu stallati. Mentre chì un totale di 330 masti catenarii seranu stallati, u puntu più altu di u mastru serà à 10 metri da u livellu superiore di a ferrovia. Pali di Catenary seranu ancu utilizati per illuminà a linea.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*