Dichjarazione di TCDD Tasimacilik A.Ş per a dichjarazione chì u babbu è a figliola ùn anu micca datu biglietti fiancu à fiancu

Dichjarazione di TCDD Tasimacilik A.Ş nantu à a dichjarazione chì u babbu è a figliola ùn sò micca stati dati biglietti fiancu à fiancu: In a dichjarazione, chì hà indicatu chì a nutizia cù u titulu "Ùn era micca pusatu fiancu à fiancu cù a so figliola nantu à l'altu- trenu veloce perchè hè contru à l'Islam "in i ghjurnali è certi siti internet, u babbu è a figliola eranu cumplettamente irrealistiche. Si dicia chì l'incapacità di dà i biglietti side-by-side era duvuta à a densità di i nostri treni per via di a pausa di u semestru. .

A Direzzione Generale di TCDD Taşımacılık AŞ hà dichjaratu chì l'allegazioni in a notizia cù u titulu chì ùn era micca pusata fiancu à fiancu à a so figliola perchè hè contru à l'Islam nantu à u trenu à alta velocità eranu irrealistiche, è hè statu informatu chì l'incapacità di dà. i biglietti per u babbu è a figliola fiancu à fiancu era dovutu à a densità di i treni per via di a pausa di u semestru, sta situazione hè stata spiegata à u passageru è u passageru accettatu.

U 10 per centu di a capacità di pulmanu in u trenu hè riservatu à e donne chì viaghjanu cum'è una sola persona facendu una discriminazione positiva.

Per d 'altra banda, in vendita simultanea in sedi di tippu pullman nantu à tutti i treni di passageri, i biglietti sò emessi indipendentemente da u sessu, ma in vendita separata in tempi separati, i passageri maschili è femini sò venduti l'un à l'altru.

1 Comment

  1. Una risposta calmante. Spergu chì hè currettu è riflette a verità, micca i soliti risposte ordinarie è standard!

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*