Ciò chì hè cambiatu in Izmir cù BISIM

U sistema di noleggio di bicicletta "BİSİM", iniziatu da a Municipalità Metropolitana di İzmir u 18 di ghjennaghju di u 2014, hà aghjustatu assai à a nostra vita in 3 anni. Per a ghjente di Izmir, a bicicletta hà cessatu di esse un mezzu di sport è hobby grazia à BISIM. Cù l'usu di e biciclette, i so venditi anu ancu aumentatu. Cù a facilità furnita in u Metro è İZBAN, un numeru considerableu di persone in İzmir hà cuminciatu à andà à u travagliu in bicicletta in cundizioni climatichi favorevoli. Cù l'aumentu di e persone chì sò cuscenti di cumu agisce contr'à i ciclisti, u rispettu è l'empatia sò diventati generalizati in u trafficu.

U limitu "18 milione d'usu" hè statu righjuntu in BISIM, chì hè statu messu in serviziu u 2014 di ghjennaghju di u 1 da a Municipalità Metropolitana, chì hà fattu passi impurtanti versu u mira di "Izmir, una cità di bicicletta". BISIM, l'applicazione di noleggio di biciclette di a Municipalità Metropolitana, chì crea una corsa sicura è piacevule cù i percorsi di bicicletta chì crea longu a costa trà Sahilevleri è Mavişehir, hà suscitatu prestu un grande interessu cù 33 stazioni, 700 parcheggi è 500 biciclette. Assai hà cambiatu in a vita di u populu di Izmir cù BISIM.

Chì hè cambiatu in a nostra vita cù BISIM?

BISIM hà incuraghjitu a ghjente di Izmir à andà in bicicletta, ancu s'ellu ùn anu micca idea. A vendita di bicicletta anu aumentatu, u so usu hè diventatu assai cumuni.

A bicicletta, chì era cunsiderata cum'è un rigalu di rapportu per i zitelli in u passatu, hè stata aduprata sia per una vita sana sia per u trasportu in İzmir.

Cù l'İZBAN è u metro chì permettenu viaghjà in bicicletta, ci hè statu un aumentu di a vendita di "biciclette plegables".
I missaghji "per l'usu di e biciclette per u trasportu" nantu à i schermi d'infurmazioni posti nantu à e strade da a Municipalità Metropolitana di Izmir anu avutu un effettu pusitivu.

In più di sport è hobby, l'usu di ogni ghjornu hà iniziatu ancu. Una parte impurtante di İzmir viaghja avà à travaglià in bicicletta in cundizioni climatichi favurevuli.

Quandu un ciclista era vistu in u trafficu, hà diventatu cuscente di cumu agisce.

Eccu stazioni BISIM
Case di spiaggia, Zona di Recreazione di İnciraltı, Foresta di a Città di İnciraltı, Ponte Göztepe, Centro d'Arte Ahmet Adnan Saygun, Üçkuyular Pier, Susuzdede, Bridge, Quarantine, Karataş, Konak Metro, Konak Pier, Passport Pier, Vasıf Çınar, Ali Çetinkayac Pier, Ali Çetinkaya Stazione Alsancak, Portu, Zona di Recreazione di Meles, Bayraklı Dock, Bayraklı Sala di Nozze, Stazione İZBAN Turan, Alaybey Shipyard Cafe, Karşıyaka Dock, Karşıyaka Uffiziu di matrimoniu, Delfini, Pier Bostanlı, Strutture sportive Bostanlı, Focus Bostanlı, Santuariu di i Pescatori di Mavişehir, Mavişehir, Parcu di Vita Naturale, Santuariu d'uccelli.

17 ore di serviziu senza interruzzione
U sistema di noleggio di bicicletta di a Municipalità Metropolitana di Izmir, "BISIM", chì attrae una grande attenzione sia da i citadini di a cità sia da i turisti chì volenu osservà l'ambiente da vicinu, costa 2,60 TL per ora. Ùn ci hè micca un depositu necessariu per l'affittu cù una carta di membru BISIM. A pruvisione per u depositu di 25 TL per l'affittu di bicicletta cù una carta di creditu hè risolta à 24.00. U sistema di bicicletta intelligente di Izmir ùn furnisce micca serviziu trà 23.00 è 06.00.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*