A mobilizazione semestriale cuntinua nantu à e linee di tram di Izmir

A mobilizazione di u semestru cuntinueghja nantu à e linee di tram di Izmir: Municipiu Metropolitanu di Izmir, cù a pausa di u semestru di a scola, Konak è Karşıyaka accelerà u travagliu di u tram. In pocu tempu di una settimana, i scavi trà a piazza di Lausanne è a Moschea d'Alsancak Hocazade sò stati finiti è i rails sò stati posti. Dopu hè a sezione trà e piazze Lausanne è Montreux.

Konak, chì hè trà i prughjetti impurtanti di a Municipalità Metropolitana di Izmir chì darà un novu soffiu à u trasportu urbanu, Karşıyaka Tram sò in custruzzione. Mentre i test drive trà Mavişehir è Bostanlı cuntinueghjanu, i travaglii nantu à u Mustafa Kemal Sahil Boulevard nantu à a linea Konak sò ghjunti à u stadiu di cumpletu.

Un prugressu significativu hè statu ancu fattu in u travagliu chì hà cuminciatu à trè punti in u periodu quandu u trafficu hè diminuitu cù e vacanze scolastiche chì entranu in u semestru. In u scopu di Konak Tram, i travaglii cuminciati in a sezione di Şair Eşref Boulevard trà a Piazza Lausanne è a Moschea Alsancak Hocazade, è a tappa di a stallazione di a ferrovia hè stata ghjunta. I squadre, chì anu finitu u travagliu di scavi u venneri 27 di ghjennaghju in a direzzione di a Piazza di Lausanne è a Moschea di Alsancak Hocazade, anu iniziatu u travagliu di stallazione di ferrovie sta settimana. E squadre chì travaglianu nant'à sta linea à un ritmu altu principianu i travaglii di a stallazione di a linea in a strada opposta nantu à a stessa strada, dopu à i travaglii di a stallazione di ferrovia è di asfaltatu. Mentri ogni tipu di trafficu hè stata diretta durante i travaglii, i citadini è i cummercianti sò ancu infurmati cù i libretti distribuiti. I travaglii realizati in duie tappe in a seccione di 460 metri seranu compiuti in dui mesi. Immediatamente dopu, i travaglii di a stallazione di a linea continuanu trà a piazza Lausanne è a piazza Montreux.

U travagliu di asfaltu nantu à u Boulevard M.Kemal Sahil
Da u 16 di ghjennaghju, i travaglii di pavimentazione di asfaltu cuminciaru da a parte di Mustafa Kemal Sahil Boulevard, induve passa u Konak Tram, trà Şehit Major Ali Official Tufan Street è 21 Street. Per purtà u corpu di a strada à u livellu di u prughjettu, scavi finu à 30-40 centimetri sò stati realizati in questa regione. I travaglii, chì sò stati previsti per esse cumpletati in 15 ghjorni, sò stati prima cuminciati da u latu di a terra è finiti in a prima settimana. I travaglii à u latu di u mare cumminciaranu ancu dumane (marti 31 di ghjennaghju) è e duie tappe seranu compie in 15 ghjorni cum'è previstu. Durante i travaglii nantu à u latu di u mare, u trasportu quì serà trasferitu à u latu di a terra.

Karşıyaka L'ultimu toccu à u tram
Municipalità Metropolitana di Izmir, Karşıyaka Nantu à a strada di u tram, a custruzzione di a 1a parte finu à a mediana media nantu à a cunnessione di u latu di u mare di u tram di linea unica, chì passa davanti à u Parcu Ahmed Adnan Saygun (latu di a terra) di u Boulevard Hasan Ali Yücel, hà iniziatu da u ghjornu. 21 di ghjennaghju. In u scopu di l'opere chì durà per 15 ghjorni, u corpu di a strada hè stata spustata dopu à l'entrata di l'Avenue Cemal Gürsel di Hasan Ali Yücel Boulevard è hè statu fattu un accordu di trafficu tempurale. A pruduzzione di a 1a parte da u latu di a terra à a mediana media hè stata cumpletata. U marcuri 1 di ferraghju principia a pruduzzione di a seconda parte.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*