I difensori di a vita dicenu micca Ferrovia à a furesta

Defenders of Life Said No Railroad to the Forest: Defenders of the Northern Forests, riuniti à a porta di Bahçeköy di a Foresta di Belgrad, anu fattu una dichjarazione di stampa contr'à a linea ferroviaria "turistica", chì hè prevista per esse tagliata per decine di millaie d'arburi. attraversu a furesta.

I difensori di a vita, cantendu i slogans "Resist Northern Forests", "Resist the forest, resistis Istanbul", "No, avete vinutu à saccheghjanu in a furesta", poi intrinu in a furesta è marchjavanu finu à u 2u Mahmut Bendi. L'avvenimentu hè ghjuntu à a fine dopu chì i discorsi informativi sò stati fatti nantu à a Foresta di Belgrad è i dive.

A nutizia di Ezgi Capa di DHA è Özden Atik nantu à u sughjettu hè a siguenti: A Difesa di i Foresti di u Nordu si riunì à l'entrata Bahçeköy di a Foresta di Belgrad contr'à u prugettu Haliç-Kemerburgaz-Mar Neru Dekovil Line, chì hè previstu di passà per a Foresta di Belgrad.

"Dekovil ùn hè micca una" Linea Nostalgica ", hè un prughjettu di saccheghju. U gruppu, chì hà fattu una dichjarazione di stampa aprendu un banner chì leghje "Hands off the Belgrad Forest", hà fattu una passeggiata in a furesta dopu a dichjarazione.

"A FORESTA DI BELGRADE PIGLIA I SOSTRI PUNTI"

Facendu una dichjarazione in nome di a Difesa di e Foreste di u Nordu, Elif Köklü hà dettu: "A Foresta di Belgrad, l'unicu boscu in u latu europeu di Megakent Istanbul, piglia u colpu più forte", è hà dettu: "Partendu da u Cornu d'oru, sarà cuntinuà longu u Cendere Stream è ghjunghje à Kemerburgaz, è da quì hà da perforà a furesta cum'è un pugnale. Ùn hè micca permessu chì una linea di trenu dekovil trasformi l'area finu à Kemerburgaz in un paradisu d'ingressu è distrugge a più grande trachea chì porta u ventu. soffiu pulito di i Foreste di u Nordu à a cità, è i bacini acqua induve l 'acqua, chì hè a surgente di vita, hè cullucatu, da a capitale custruzzione. U prughjettu di a ferrovia "Dekovil Line", chì dividerà l'ultima parte di a Foresta di Belgrad chì deve esse cunservata, è tumbà millaie d'arburi, hè unu di l'ultimi prughjetti pazzi per a Foresta di Belgrad, ancu s'ellu hè chjamatu scopi turistici nostalgichi. ".

"PERCHÈ L'ARBURI SUN MARCATI IN A LINEA IN A FORESTA BELGRADE"

Dichjarà chì ùn hè statu datu nisuna infurmazione nantu à u prugettu, Köklü hà indirizzatu e seguenti dumande à a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) prima da l'Assemblea IMM è a Gran Assemblea Naziunale: "U prughjettu Dekovil, chì hè previstu di esce in offerta u 1 di ferraghju. , hè sicretu nantu à a linea di 6,5 km in a Foresta di Belgrad. Avete cuminciatu i preparativi ? Sicondu u prughjettu, l'offerta hè fatta. Hà dumandatu e seguenti dumande: "Perchè sò l'arbureti marcati nantu à a linea in a Foresta di Belgrad, perchè ci sò i fili di filu chì circundanu a linea in u boscu cum'è e fruntiere, perchè ùn pudemu micca avè infurmazioni nantu à u prugettu?"

CAMINATE DOPU A PRESS RELEASE

Dopu à u comunicatu di stampa, u gruppu hà fattu una caminata in u boscu. Durante u comunicatu di stampa è a marcia, e forze di sicurezza anu pigliatu precauzioni. Un TOMA era ancu presente in a furesta. Selma Kambur, chì hà participatu à a marcia, hà dettu: "Semu quì contru à u prugettu, chì pensemu chì apre u boscu per prufittà è saccheghjanu è distrughjenu l'integrità di e Foreste di Belgrad. Ùn vulemu micca fattu ", disse. Spieghendu ch'ellu hè l'alpinismo è esse intrecciatu cù a natura, Cafer Sungur hà dettu: "Ùn ci hè micca furesta cum'è a Foresta di Belgrad in a maiò parte di e cità, hè necessariu di prutezzione di sta furesta. 5-6 anni fà, in questa furesta c'eranu porchi è rossignoli. Eranu abbastanza vicinu per parlà cun noi, ma avà sò andati ", disse.

A Difesa di e Foreste di u Nordu hà lanciatu una petizione per a custruzzione di una linea di trenu versu a Foresta di Belgrad: a Municipalità Metropolitana di Istanbul, ùn tocca micca a Foresta di Belgrad.

Quì sottu hè u comunicatu di stampa di Belgrade Forest Dekovil Line lettu oghje:

Ci sò cumunità vegetali chjamati "Bosforu di u Nordu" in i dui lati di u Bosforu apertu à u Mari Neru in u nordu. A ricca flora di a Foresta di Belgrad hè inclusa in questa zona. In questa zona di pianta impurtante, u numeru di spezie vegetali in periculu in una scala glubale hè 10, è u numeru di spezie rari in una scala naziunale hè 19. A furesta di Belgrad hè un habitat per 71 spezie d'uccelli è 18 mammiferi.

Avemu una mala nutizia per quelli chì anu dumandatu à a Cunferenza di a Biodiversità di i Partiti 2018 in Istanbul, chì si vantavanu di u numeru d'arburi piantati, è chì anu dichjaratu ch'elli sò u megliu di l'ambientalisti.

L'unicu boscu in u latu europeu di Megakent Istanbul, l'habitat di a Foresta di Belgrad riceve u colpu più forte. Sta volta l'enfasi hè nantu à a Linea Dekovil di u Cornu d'Oro Kemerburgaz Black Sea. Dekovil, u sistema ferroviariu di carbone di 100 anni fà, hè u novu nome di u saccheghju di l'affittu purtatu da a bolla di nostalgia d'oghje.

Mesi fà, u 18 di ghjugnu, avemu dettu davanti à a Municipalità Metropolitana d'Istanbul: "Kadir Topbaş, guardemu un ochju nantu à voi per un unicu arbulu da esse tagliatu in a Foresta di Belgrad". Un mese fà, u 1 dicembre, avemu ripetutu i nostri avvirtimenti davanti à l'IMM.

Avà, facemu e nostre dumande, chì sò persistenti in tuttu u paese, da l'Assemblea IMM à a tribuna di a Gran Assemblea Naziunale di Turchia, ma ùn sò micca risposti persistenti:

A preparazione sicreta hà iniziatu nantu à a linea di 1 km di u prughjettu Dekovil, chì hè previstu di esce in licitazione u 6,5 di ferraghju, in a Foresta di Belgrad? Sicondu quale prughjettu hè fatta l'offerta ?

Perchè l'arburi sò marcati nantu à a linea in a Foresta di Belgrad?

Perchè ci sò recinzioni chì circundanu a linea in a zona forestale cum'è cunfini?

Perchè ùn pudemu micca avè infurmazione nantu à u prughjettu è u prucessu di u prugettu?

Infine, perchè l'IMM insiste à ùn indirizzà micca u populu di Istanbul è l'Assemblea IMM nantu à sta questione, è fà dichjarazioni inaccettabili è sprizzanti cum'è "L'arbureti in a Foresta di Belgrad ùn saranu micca tagliati, seranu solu mossi"?

Quelli chì dicenu chì prutege u patrimoniu di l'Imperu Ottumanu cù materiale publicitariu à ogni occasione, anu da rende un cuntu di u patrimoniu anticu Foresta di Belgrad, chì hà diminuitu da un terzu in 130 anni è chì a terra hè stata persa cù béton, per generazioni future.

L'area di a Foresta di Belgrad, l'ultimu ecosistema forestale vivu di Istanbul, è i bacini d'acqua in a furesta, hè stata calculata cum'è 1840 12.000 ettari in 2012 è 5524 ettari in XNUMX.

Ci hè esattamente 41.749 anni da quandu u presidente Erdogan hà annunziatu u novu prughjettu di a cità di 21 33 ettari, "Istanbul Nord", chì include 500 paesi cù una populazione tutale di 5 XNUMX, è hà dettu chì u so centru hè Agacli.

Quantu ettari di furesta ponu esse lasciati oghje, dopu à u saccheghju, u saccheghju, u disprezzu è u prufittu intornu à e Foreste di Belgradu è Fatih in l'ultimi cinque anni ?

Campus Volkswagen Arena,

Stadiu di Seyrantepe,

vadistanbul,

skyland,

grattacieli Ağaoğlu Ayazağa,

L'ultimu colpu chì hà colpitu a regione di l'acque à morte hè u Tunnel di l'Autostrada Sarıyer-Çayırbaşı,

Magaprojects,

Autostrada di Marmara di u Nordu,

3 aeroporti,

Dà a zonificazione à i paesi di furesta,

Sviluppu, espansione è elevazione di u Cendere Valley. Discariche di scavi illegali commissionate da e municipalità di Cendere ; fabbriche, magazzini, cantieri di cimentu, petra è asfaltu, fusioni illegali per i letti di flussu,

u novu cimiteru di Ayazaaga,

In a valle di Cendere, Odayeri, Cebeci, Çiftalan, Ağaçlı, Işıklar… cave di sabbia è di petra,

Centrale à béton, usine d'asphalte à Cendere...

In u 2012, u statutu di "foresta di cunservazione" hè stata eliminata da una zona di 3 mila ettari è u statutu di nove spazii di recreazione in u boscu hè statu trasfurmatu in un "parcu naturali".

In cunsiquenza, hè chjaru è ovvi chì a linea di Dekovil chì passa per mezu di l'ultimi 2 mila ettari di zona forestale, chì si dice chì hè prutetta, è u prughjettu di a strada di bicicletta chì l'accumpagna portarà a fine di a Foresta di Belgrad.

A Foresta di Belgrad, circundatu di prughjetti assassini da quattru lati, entrerà sottu a minaccia di novi prucessi 2D cù u prugettu dekovil.

Tutti i tipi di trasportu, strade, divertimentu, strutture di recreazione, cimentu, rumore, basura è usu grossu in a furesta chì disturbanu l'integrità di a Foresta di Belgrad sò a rispunsabilità di l'Istambuli.

Da l'irresponsabilità di i rispunsevuli, è da tutti i diritti è l'autorità chì anu abusatu, noi Istanbuliti avemu persu e nostre reliquie chì lasciaremu à i nostri figlioli. L'amministrazioni chì sò ghjunte è andate finu à avà anu dimustratu chì u valore di a natura, u clima, a furesta è l'acqua ùn hè nunda à l'ochji di Kadir Topbaş o di i so sustenitori, salvu chì sò cunvertiti in affittu.

Da l'oghje, l'Istambuli anu da prutege i so spazi viventi è dimustrà a stessa cura chì mostranu per u so propiu futuru à i so spazii viventi. Perchè s'ellu ùn ci hè micca Foresta di Belgrad, ùn ci hè Istanbul; Se ùn ci hè micca a Foresta di Belgrad, ùn ci sarà micca Istanbulite.

Sè vo sguassate a Foresta di Belgrad, ùn ci sarà nunda.

Cù e linee di metro chì si dicenu esse purtate à a vita sottu à a linea di dekovil killer foreste, chì si dicenu esse unificate, quantu persone anu da aduprà sta strada, è per quale scopu sta linea hè pruvata à esse rinvivita sò sempre a nostra quistione. marchi.

A furesta di Belgrad hè un sanu cù e so risorse d'acqua minacciate, a struttura naturale, a vegetazione è e cose viventi. Qualunque sia u scopu, a Foresta di Belgrad ùn pò esse divisa da rails. Ùn pò più esse apertu à u trafficu di veiculi. A Foresta di Belgrad, l'eredità di Istanbul, hè sottu a prutezzione di i Istanbuliti.

L'acqua di terra hè l'assicuranza di i paesi. Hè inaccettabile in Turchia per spende sta risorsa strategica in una manera cusì rude. L'argine è l'acqueducts custruiti in a Foresta di Belgrad in i tempi antichi eranu assai impurtanti. À quellu tempu, e cità cù l'acqua chì scorri da fontane sò chjamati cità sviluppate. Per quessa, a furesta di Belgrad hè stata prutetta cum'è a pumu di l'ochju durante u periodu ottomanu. Oghje, e risorse d'acqua sò affruntate à asciucà ...

Partendu da u Cornu d'oru è cuntinuendu longu u Cendere Stream, una linea di trenu dekovil chì si estenderà à Kemerburgaz è da quì traforà a furesta cum'è un pugnale, trasformerà a zona finu à Kemerburgaz in un paradisu di affittu, è u più grande tubu di respirazione. chì porta u soffiu pulitu di e Foreste di u Nordu à a cità è à a vita A distruzzione di i bacini d'acqua, induve l'acqua chì hè a surgente di l'acqua hè almacenata, ùn pò micca esse permessa di esse distrutta da a capitale di a custruzzione.

U prughjettu di a ferrovia "Dekovil Line", chì dividerà l'ultima parte di a Foresta di Belgrad chì deve esse priservata, è tumbà millaie d'arburi, hè unu di l'ultimi prughjetti pazzi per a Foresta di Belgrad, ancu s'ellu hè chjamatu scopu turisticu nostalgicu. . Sò ecosistemi chì diventanu più faciuli di distrughjini cum'è i boschi si rompenu; A Foresta di Belgrad, chì prima era divisa in cima per l'autostrada 3rd Bridge, hè digià ferita. Stu prughjettu pazzo hè l'ordine di morte di a Foresta di Belgrad.

Se ùn ci hè micca a furesta di Belgrad, ùn ci hè micca Istanbul!

Difesa di e Foreste di u Nordu

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*