Prughjettu Diyarbakir Light Rail System chì era dibattitu

U Dibattimentu di Quale Era u Prughjettu di u Sistema di Ferrovia Ligeru Diyarbakır: Ci sò discussioni chì cumincianu dopu à a realizazione di u prughjettu di u sistema ferroviariu, chì hè statu u sognu di l'ultimi 20 anni, in Diyarbakır.

Dopu l'arrestu di i co-sindachi di a Municipalità Metropolitana HDP in Diyarbakır, l'ex guvernatore di u distrittu di Etmesgut Cuma Atilla, chì hè statu numinatu da u Ministeru di l'Interior, travaglia dura per identificà i prublemi di a cità.

U Prughjettu Light Rail System, chì hè previstu per esse implementatu cù l'intensi sforzi di u Sindaco Metropolitanu Atilla, hà da principià in u distrittu Sur Dağkapı in u primu locu è finisce à l'Hospital di Formazione è Ricerca in u distrittu di Kayapınar è sarà custituitu da 14. ferma.

Dopu chì u prughjettu di u sistema ferroviariu per esse custruitu in Diyarbakir hè statu appruvatu in u prugramma di u budgetu, u dibattitu annantu à quale era u prugettu iniziatu hè cunsideratu cum'è una cuntenzione viciosa. Dopu chì u prugettu hè statu riflessu in a stampa, parechji citadini, chì anu truvatu i dibattiti "Stu prughjettu appartene à i Sindaci HDP, u Guvernu ùn l'hà micca permessu", chì hà cuminciatu soprattuttu à mezu à u publicu, per esse inappropriatu, hè u prugressu di a cità. è a so struttura muderna. À questu stadiu, mentre chì u guvernu hà pigliatu una decisione cusì impurtante, quellu chì era u dibattitu di u prugettu ùn va più di un dibattitu assai inutile è viziosu. In fine, postu chì sta cità hè u vincitore, u restu hè viotu.

Cù u sistema ferroviariu, hè destinatu à furnisce un sollievu assai impurtante in u trafficu di Diyarbakır. In u sistema ferroviariu, induve 30 vagoni operaranu à u stessu tempu, 3 vagoni seranu pronti per l'emergenza. Per ùn dannà i muri storichi, un insulamentu speciale serà fattu intornu à i rails.

"Da fà in duie tappe"
Cumali Atilla, u sindaco di a municipalità metropolitana di Diyarbakir, hà dichjaratu chì u sistema ferroviariu alleviarà significativamente u trafficu di a cità è hà dettu: "U sistema ferroviariu serà custruitu in duie tappe. A prima tappa, u sistema ferroviariu di 14 chilometri, parterà da Dağkapı è ghjunghjerà à l'Hospital di Formazione è Ricerca. A seconda tappa andarà da a junction Diclekent à a direzzione di 2 case. In novu, in u scopu di u pianu maestru di u trasportu, include prughjetti à longu andà, cum'è parcheghju in u centru di a cità è prublemi di trafficu. U sistema ferroviariu allevia ancu significativamente u prublema di trafficu di a cità ", disse.

"Ekinciler Street hè chjusu à u trafficu"
Nutendu chì Ekinciler Street in u distrittu di Yenişehir serà chjusu à u trafficu di i veiculi in u scopu di u prughjettu di u pianu maestru di trasportu Diyarbakır è chì solu u sistema ferroviariu serà utilizatu, Atilla hà dettu: "Avemu un prughjettu per pedonalizza Ekinciler Avenue in u scopu di u trasportu. pianu maestru. Solu u trammu passerà per Ekinciler Street. Puliteremu l'area in Ekinciler Street da u trafficu di i veiculi. Mentre facemu questu, avemu focu annantu à altre rotte alternative. Sicondu u prugettu, e rotte stradali alternative sò state pianificate per esse unidirezionale ". disse.

Surghjente: http://www.diyarinsesi.org

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*