Tanrıkulu hà dumandatu annantu à u fastidiu verbale è fisicu sperimentatu in u so trasportu cù TCDD

U deputatu CHP Istanbul Sezgin Tanrıkulu hà dumandatu annantu à u fastidiu verbale è fisicu sperimentatu in u trasportu di terra, aria, mare è TCDD.

Hè veru chì l'ufficiale di vendita di i biglietti in u box office si oppose à Fatih Tuna Erciyas, chì vulia cumprà un bigliettu per piglià a so figliola di 9 anni è purtarila à Istanbul à a Stazione di Trenu Alta Velocità, dicendu " Una donna ùn pò micca pusà accantu à un omu" è hà dettu "L'Islam ùn accetta micca questu"?

A quistione parlamentaria chì Tanrıkulu vole esse risposta da u Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione, u Signore Ahmet ARSLAN, hè a seguente:

À A PRESIDENZA DI A GRAN ASSEMBLEA NAZIUNALE DI TURCHIA

Vogliu dumandà à e seguenti dumande esse risposte in scrittura da u Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione, u Signore Ahmet ARSLAN.

A notizia hè stata informata in a stampa chì Fatih Tuna Erciyas, chì vulia cumprà un bigliettu per piglià a so figliola di 9 anni in a Stazione di Treni d'Alta Velocità è a purtarla à Istanbul, hè stata opposta da l'ufficiale di vendita di biglietti à u box office, dicendu "Una donna ùn pò micca pusà accantu à un omu" è hà dettu "L'Islam ùn accetta micca questu".

Mentre chì u sonu "Ding-dong" hè statu intesu prima di l'annunziu in i treni d'alta velocità è e sale d'attesa di i passageri chì operanu trà Ankara è Konya, è dopu l'annunziu hè statu fattu, alcuni passageri anu dettu: "Stu sonu mi ricorda u sonu di campane. in chjese". Hè statu ancu informatu in a stampa chì anu presentatu una lagnanza dicendu "Deve esse eliminatu" è chì TCDD, chì opera a linea, hà eliminatu a voce nantu à a dumanda è hà cuminciatu à aduprà solu voci umane.

In questu cuntestu;
1. Hè vera chì l'ufficiale di vendita di u bigliettu in u box office s'oppone à Fatih Tuna Erciyas, chì vulia cumprà un bigliettu per piglià a so figliola di 9 anni è purtalla à Istanbul in a Stazione di Treni High Speed ​​​​, dicendu "Una donna ùn pò micca pusà vicinu à un omu" è hà dettu "L'Islam ùn accetta micca questu"?

2. Hè stata iniziata una inchiesta o una investigazione in quantu à l'allegazioni o serà iniziata? S'ellu hè statu principiatu, quale hè u so destinu attuale ?

3. Se l'allegazioni sò veri, l'ufficiale di vendita di u bigliettu in u box office chì s'hè oppostu à Fatih Tuna Erciyas, chì vulia cumprà un bigliettu per portà a so figliola di 9 anni à Istanbul, dicendu: "Una donna ùn pò micca pusà accantu. un omu" è "L'Islam ùn accetta micca questu", esse suspesi?

4. Hè vera chì ci hè stata una struzzione datu à u persunale di vendita di u bigliettu o à l'altru persunale in u box office in quantu à tali dichjarazioni?

5. Se a pretendenza hè vera, quale o da quale hè stata data una tale struzzione è per quale ragioni ?

6. Chì ghjè u mutivu per quessa chì a decisione di un babbu di viaghjà fiancu à fiancu cù a so figliola di 9 anni disturba tantu l'addevi di vendita di u bigliettu in u box office ?

7. Quanti incidenti di fastidiu verbale è fisicu sò accaduti in totale per pruvincia in Turchia in u trasportu per terra, aria, mare è TCDD? Chì sò l'azzioni pigliate in quantu à l'avvenimenti? Chì tippu d'azzioni sò stati pigliati contr'à quanti persone sò stati rispunsevuli di questi incidenti?

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*