A Linea di Metro Kartal-Yakacık-Pendik-Tavşantepe hè stata aperta cù una Cerimonia

A Linea di Metro Kartal-Yakacık-Pendik-Tavşantepe hè stata aperta cù una cerimonia: L'apertura di a Linea di Metro Kartal-Yakacık-Pendik-Tavşantepe è un totale di investimenti di 926 milioni di lire in u campu di a municipalità è l'educazione hè stata fatta da u presidente Erdoğan è u sindaco Kadir. Topbas.

APERTURA MASSA PER INVESTIMENTI VALUE 926 MILLIONI DI LIRA

L'apertura di a linea di metro Kartal-Yakacık-Pendik-Tavşantepe, custruita da a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM), è l'investimenti per un totale di 926 milioni di lire in u campu di a municipalità è l'educazione, sò stati fatti da u presidente Recep Tayyip Erdoğan, alcuni ministri è u presidente IMM Kadir Topbaş.

Parlendu à a ceremonia d'apertura tenuta in a stazione di Tavşantepe di u metro, u presidente Recep Tayyip Erdoğan hà desideratu a bona furtuna à 926 prughjetti separati in 43 elementi cù un costu d'investimentu tutale di 217 milioni di lire.

A Linea di Metro Kartal-Yakacık-Pendik-Tavşantepe, chì hè trà l'opere, KadıköyDichjarà chì custituisce a sezione di 21 chilometri di a linea di metro di 4,5 chilometri chì unisce Istanbul à Kartal, u presidente Erdoğan hà dettu: "A sezione di u metro finu à l'aeroportu Sabiha Gökçen, chì hè in costruzione, è a sezione finu à Tuzla. , chì hè in u prucessu di licitazione, serà finitu in 2018. Serà cumpletu in 2019. Cù a messa in opera di a seconda pista di l'Aeroportu Sabiha Gökçen, custruita cù un investimentu di 5 miliardi di lire, a capacità di passageru aumenta à 45 milioni. Ci hè una altra nova pista prevista. "Quandu entra in funziunamentu, a capacità ghjunghjerà à 70 milioni, facendu adattatu per l'atterrissimu di l'aviò di grande corpu", disse.

Erdoğan hà dichjaratu chì Teknopark Istanbul furnisce servizii di grande successu cum'è un prughjettu di orgogliu di Turchia, è chì una nova tecnulugia chì operarà in u campu di a salute hè stata purtata à Pendik, è questu rende a Pendik è a linea di l'aeroportu di u metro assai più impurtante.

"Cù sta linea, chì hè stata cumpletata in 400 anni cù l'investimentu di 3,5 trilioni di lire chì avemu apertu oghje, a lunghezza tutale di u sistema ferroviariu in Istanbul righjunghji 150 chilometri", disse Erdogan, è hà dettu chì a lunghezza di i sistemi ferroviari attualmente sottumessi. custruzzione in tuttu Istanbul hè 194 chilometri.

Erdoğan hà dettu: "Dunque assai prestu duppiemu più di a lunghezza di a linea attuale. A durata di i prughjetti di u sistema ferroviariu chì sò attualmente in u prucessu di licitazione hè di 2 chilometri, è a durata di quelli in a fase di prughjettu hè di 118 chilometri. "Avemu u scopu di purtà un sistema ferroviariu di 42 chilometri à Istanbul cù i prughjetti in a fase di studiu", disse.

INVESTIMENTU DI 580 MILIONI DI LIRA DA IMM À PENDIK...

U presidente Erdoğan hà sottolineatu chì quandu tutti l'investimenti in quistione sò finiti, u trasportu d'Istanbul serà largamente realizatu via u sistema ferroviariu, è hà dettu: "In quantu à l'attraversu di u Bosforu cù u sistema ferroviariu, avemu creatu una opportunità cù duie alternative cumminendu a linea nantu à u Ponte Yavuz Sultan Selim dopu à Marmaray. Comu dicu sempre, serve Istanbul hè una questione d'amore è affettu. Se ùn amate micca sta cità è a so ghjente di tuttu u core, ùn avemu nunda da dà à Istanbul. Chì dice u tardu Yahya Kemal? 'Eri, t'aghju guardatu da una muntagna, cara Istanbul / Ùn aghju vistu nisun locu chì ùn aghju micca visitatu o amatu / Finu à campà, stallate nantu à u tronu di u mo core cum'è vogliu / Amà ancu un quartieru simplice vale a pena. una vita.' In tutta a nostra vita, cum'è u nostru pueta, dicemu: "O caru cità, stallate nantu à u tronu di u nostru core cum'è vo vulete, finu à chì campemu". Avemu dettu, è continueremu à dì. Chì dice u maestru Necip Fazıl? "Deve esse Istanbul", dice. Dicendu cusì, continueremu à serve sta cità è a so ghjente ".

Erdoğan hà ricurdatu chì l'investimenti di a Municipalità Metropolitana di Istanbul, in più di a linea di metro, anu ancu apertu scole, edifici governativi, 379 abitazioni suciali, parchi, strade, campi sportivi, ponti, zona di sacrificiu, investimenti per l'acqua potabile è l'acqua di piova, è u flussu. travagliu di migliurà.

Nutendu chì l'investimenti fatti da a Municipalità Metropolitana di Istanbul cù a linea di metro ammontanu à 580 milioni di lire, Erdoğan hà ringraziatu quelli chì anu cuntribuitu.

Dichjarà chì quelli chì anu più di 40 anni si ricordanu assai bè Istanbul è Pendik prima di u 1994, Erdoğan hà dettu: "Avemu furnitu u megliu serviziu chì pudemu à questu Istanbul è i so distretti di quale avemu innamuratu, è continueremu à fà. Chì avemu dettu ? "Semu ghjunti à esse i vostri servitori, micca i vostri padroni". Cù prughjetti di trasfurmazioni urbani, Pendik hà righjuntu u stadiu di purificazione da una strutturazione imprevista. Cum'è a nostra municipalità metropolitana di Istanbul, a nostra municipalità di Pendik hà implementatu prughjetti di l'alloghju suciale in u quadru di risolve u prublema di i slum di u nostru distrittu. Oghje, apremu l'abitazione suciale di 182 appartamenti in Harmandere è 126 appartamenti in Velibaba. Cusì, apremu 926 articuli è servizii cù un investimentu tutale di 43 milioni di lire. "Una volta, spergu chì serà benefica per a nostra cità, u nostru distrittu è a nostra nazione", disse.

U METRO ÜSKÜDAR-ÇEKMEKÖY APRIrà PRONTU

Parlendu à a cerimonia, u sindaco di a municipalità metropolitana di Istanbul, Kadir Topbaş, hà desideratu chì a linea di metro Kartal-Yakacık-Pendik-Tavşantepe sia benefica per a nostra Istanbul è hà dettu: "Sgiò presidente, sottu a vostra dirigenza, i nostri servizii cuntinueghjanu senza rallentà. "Avemu dettu metro in ogni locu, metro in ogni locu, mantenemu a nostra prumessa", disse.

"Istanbul corre versu i miri di 2023 chì avete indicatu. Kadir Topbaş hà dettu: "En 2023, Istanbul diventerà una cità cù u sistema ferroviariu più mudernu in u mondu, hà dettu: "Apriremu a linea di metro Üsküdar-Ümraniye-Çekmeköy-Sancaktepe assai prestu". Avemu attualmente metro in custruzzione. Migliaia di persone travaglianu intensamente sottuterra per risolve u trasportu di Istanbul. Cumpresi i metro chì sò custruiti da u nostru Ministeru di i Trasporti, un totale di 160 chilometri di custruzzione di metro hè attualmente in corso. Ci hè un sistema di ferrovia di 150 chilometri chì usemu attivamente. "Spergu, cuminciaremu à travaglià nantu à e nostre linee di metro nove di 180 chilometri in i ghjorni à vene", disse.

Enfatizendu chì Istanbul hè diventata una di e cità principali in u mondu in u trasportu publicu cù l'investimenti fatti, Topbaş hà cuntinuatu e so parolle cum'è seguente; Istanbul rompe ancu e regule in u trasportu stradale. Grazie à Diu, avemu u putere, i mezi, a fiducia è a credenza per fà questu. Perchè ùn importa induve soffia u ventu, simu focu annantu à u nostru scopu. Semu fieri è entusiasti di fà passi cusì grandi sottu à a dirigenza di u nostru presidente. Venenu cù u terrurismu, venenu cù un colpu, venenu cù attacchi in u campu di l'ecunumia, ma grazie à Diu, partenu cum'è sò ghjunti. "Continuemu à sforzà per serve a nostra nazione è travaglià più cù a dirigenza è a visione di u nostru presidente", disse.

Dopu à i discorsi à a cerimonia, u presidente Recep Tayyip Erdoğan, u vice-primu ministru Nurettin Canikli, u ministru di l'Affari Esteri Mevlüt Çavuşoğlu, u ministru di l'Energia Berat Albayrak, u ministru di a famiglia è e pulitiche suciale Fatma Betül Sayan Kaya, u sindaco di a municipalità metropolitana di Istanbul, Kadir Topbaş. U guvernatore d'Istanbul Vasip Şahin hà tenutu una cerimonia di apertura di massa tagliendu a cinta.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*