U pedamentu di u ponte Osman Gazi hè statu riduttu

A tariffa di u pedamentu di u Ponte Osman Gazi hè stata ridutta: u Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Ahmet Arslan hà dichjaratu chì darà un scontu di circa 20 per centu nantu à u Ponte Osmangazi da dumane è a tarifa serà di 65 lire 65 kuruş, è nantu à u Yavuz Sultan Selim Bridge serà 11 lira 95 kuruş. Hà annunziatu chì u prezzu currispundente serà validu da dumane.

"Ci hè una guaranzia chì demu in stu prughjettu. Per quessa, avemu criticatu da u tempu à u tempu. Questi prughjetti ùn sò micca custruiti per i pruprietarii di veiculi chì passanu per u prugettu. Facenu u trasportu per facilità l'accessu, ma creanu un valore aghjuntu supplementu per u nostru paese espansione l'industria, l'ecunumia è l'industria, in particulare in a regione induve si trovanu. Attachemu più impurtanza à tali effetti latu. U risparmiu di carburante è tempu hè assai impurtante. Quandu l'Autostrada Istanbul-Izmir hè cumpletamente cumpleta, u trafficu di veiculi chì aspittemu da u Ponte Osman Gazi hè di 40 mila. Da induve ? Perchè a nostra aspettazione hè di fà a vita più faciule per circa 25 milioni di persone chì vivenu in quella regione, per espansione u so cummerciu è per creà u so propiu trafficu di veiculi novu. Cum'è ognunu sapi, avemu finitu più di 100 chilometri à a fine di questu annu, ma a sezione di 284 chilometri serà finita à a fine di u 2018.

Creà u so veru trafficu allora. Se cunsiderà i ponti Çanakkale è Yavuz Sultan Selim, creerà trafficu supplementu cù l'anellu chì creà. Hè per quessa chì simu cuscenti di questu, per chì u nostru populu pò viaghjà più cunfortu, ùn perdi micca carburante viaghjendu in a baia, cuntribuisce à l'ecunumia naziunale, riduce l'emissioni di gas di serra... Quandu avemu fattu tutte queste, avemu travagliatu soprattuttu u ponte Osman Gazi per un bellu pezzu, è u rapportu hè statu preparatu. In u scopu di u rapportu, avemu fattu una decisione da l'Altu Cunsigliu di Pianificazione. Da dumane, offremu un scontu di circa 20 per centu nantu à u Ponte Osman Gazi è a tarifa serà di 65,65 lire. Mentre duvemu avè aumentatu u salariu di circa 89 lira à u principiu di 2017, à u cuntrariu, avemu riduzzione di u salariu. "Urgemu quì trè cose: prima, incuragisce l'usu di u ponte, è più impurtante, se cunzidira u cunsumu di carburante di i nostri citadini viaghjendu intornu à a baia, u risicu di usu di i so veiculi, è i risichi. piglianu, renderemu a vita di i citadini più faciule ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*