U trenu di l'isula serà sotterraneo... U trasportu in Sakarya vi alleviarà

Incontru cù u Ministru di i Trasporti, Ahmet Arslan, annantu à u prughjettu di mette i rails in terra, chì a cità aspetta impaziente, u sindaco Toçoğlu hà dettu: "Vulemu sia alleviare u flussu di trafficu, rinnuvà u centru è creà novi spazi viventi. Questu hè u nostru scopu. Hè impurtante per noi di fà una trasfurmazioni seria in u centru di a cità ". U Ministru Arslan, invece, hà datu u missaghju "Semu cun Sakarya".

U sindaco di a municipalità metropolitana di Sakarya, Zeki Toçoğlu, hà scontru cù u Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Ahmet Arslan à l'edificiu di u ministeru in Ankara. Duranti a visita, in a quale i burocrati di u Ministeru eranu ancu prisenti, hè statu discutitu u prugettu chì implica u soterramentu di i rails per u Trenu isulanu, chì hè unu di i punti di l'agenda numericu in u tema di u trasportu di a cità.

Avemu discututu u prublema in detail.
Facendu valutazioni dopu a visita è esprimendu u so ringraziu à u Ministru Arslan, u presidente Toçoğlu hà dettu: "Oghje, avemu avutu l'uppurtunità di valutà u nostru Ministru Ahmet Arslan è i nostri altri prughjetti in dettaglio, chì significa assai per u nostru Sakarya, u Trenu isulanu. Ringraziemu u Ministru per u so interessu è u sustegnu in a soterra di u trenu. Sò assai interessati à questu tema. Spergu chì inseme risolvemu in qualchì manera stu prublema in u centru di a cità. E discussioni nantu à questu tema continueranu ", disse.

Avemu u scopu di una trasformazione seria
Dichjarà chì e riunioni sò state realizate cù i funzionari di a Direzzione Generale TCDD, Toçoğlu hà dettu: "Cumu u nostru Ministeru, a nostra direzione generale, i nostri deputati è a Municipalità Metropolitana, cuntinuemu à travaglià inseme. Spergu chì serà u megliu prughjettu per Sakarya. U nostru scopu hè chjaru. Vulemu sia facilità u trasportu, rinnuvà u centru è creà novi spazii di vita. Hè impurtante per noi di rializà una seria trasfurmazioni in u centru di a cità ".

U presidente Erdogan hà infurmazione
U Ministru Arslan hà dichjaratu chì u presidente Erdoğan è u primu ministru Yıldırım sò stati ancu infurmati nantu à u prugettu è chì seguitanu u prublema è sustenevanu l'investimentu gigante. Arslan hà dettu: "Sakarya hè una cità assai impurtante per noi. Semu seguitu da vicinu à a prublematica ligata à u prugettu chì piglierà u trenu sottuterra. Supportemu u prugettu. Inseme, avemu l'intenzione di rializà u prughjettu chì serà megliu per Sakarya. Mandemu i nostri saluti più sinceri à i nostri compatrioti da Sakarya ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*