Ministru Arslan: Valutazione di 2016 è Obiettivi per 2017

U ministru Arslan Djinn parla di l'Eastern Express
U ministru Arslan Djinn parla di l'Eastern Express

"Avemu fattu una decisione da l'Altu Cunsigliu di Pianificazione in u scopu di u rapportu preparatu nantu à u Ponte Osmangazi. Da dumane, furniscemu un scontu di 25 per centu nantu à u Ponte Osmangazi è u pedamentu serà di 65,65 lire. Mentre duvemu avè aumentatu i salarii di circa 89 lire dapoi u principiu di u 2017, à u cuntrariu, ridumu i salarii ".

Arslan hà evaluatu l'attività di u 2016 di u Ministeru è hà annunziatu i miri di 2017 in a cunferenza di stampa chì hà tenutu à u TCDD Tower Restaurant.

Ricordendu chì Turchia hà sperimentatu u tentativu di colpu di l'Organizazione Terrurista Fetullah (FETO) u 15 di lugliu, Arslan hà dettu chì in questu prucessu, a nazione hà prutettu a vulintà naziunale è hà insignatu una lezione assai impurtante à u mondu sanu. "2016 hè statu un annu duru, un annu di lotta". Utilizendu l'espressione, Arslan hà dichjaratu chì a Turchia cuntinueghja a so lotta sia internamente sia esternamente è continuarà à fà.

Arslan hà dichjaratu chì a parte indispensabile di u sviluppu di Turchia, a crescita, è a realizazione di u paese di 2023, 2053, 2071 ugettivi hè di facilità u trasportu è l'accessu, è di assicurà u sviluppu senza compromessi i prughjetti di infrastruttura di trasportu.

Dichjarà chì a quantità di investimenti fatti da i guverni di u Partitu AK in u campu di i trasporti, marittimi è cumunicazioni in 14 anni hè di 319 miliardi 800 milioni di TL, Arslan hà dettu: "In 2016, avemu investitu 26,5 miliardi di lire cum'è u ministeru, chì hè un indicatore chì cuntinuemu i nostri investimenti senza interruzzione è senza rallentà. , latu publicu solu. In u 2017, a nostra indennità iniziale hè di 25 miliardi 600 milioni di lire, è ognunu sapi chì andemu assai oltre. disse.

Spieghendu chì pianificanu tutti i prughjetti per esse cuscenti di l'impurtanza di a geugrafia in Turchia, è dendu a so ragione, Arslan hà dettu: "Preparemu soprattuttu un pianu maestru di trasportu, chì serà cumpletu in 2017, è seremu realizà u nostru prossimu travagliu in u quadru di stu pianu maestru è di i piani di sviluppu ". disse.

Dichjarà ch'elli sò nantu à a fine di u travagliu di u pianu maestru di logistica, Arslan hà dettu chì cù a fine di stu travagliu, passanu da u trasportu à a logistica in tutti i corridori di trasportu.

"Avemu salvatu 16,8 miliardi di lire cù strade divise"

Fornendu infurmazioni nantu à i travaglii chì anu fattu in termini di settori, Arslan hà cuntinuatu cusì:

"U soldi chì spendemu in u settore di l'autostrada questu annu hè di 18 miliardi 300 milioni di lire. In particulare, i 6 100 chilometri di strada divisa sò diventati 25 197 chilometri à l'oghje, in altri palori, avemu aghjustatu strade divise più di 19 mila chilometri. Quist'annu avemu cuntinuatu à travaglià nantu à 3 mila 613 chilometri di strade divise è in 2016 avemu finitu 917 chilometri di strade divise. Grazie à e strade divise, u risparmiu chì furnisce in termini di carburante, tempu è effetti indiretti in u nostru paese in un annu hè di 16,8 miliardi di lire. Avemu salvatu quasi quant'è l'investimentu chì avemu fattu. U rapportu di e strade divise à a nostra rete attuale hè di 37 per centu, ma quandu avemu cunsideratu a mobilità di u trafficu, e strade divise custituiscenu u 80 per centu di u trafficu tutale ".

Arslan hà rimarcatu chì ci hè stata una diminuzione di 62 per centu quandu cunzidira l'aumentu di l'attività di trafficu è u numeru di veiculi quandu u tassu di morte in u locu di l'accidentu hè statu cunsideratu, aghjustendu: "U tassu di morte, chì era 100 per 5,72 milioni di veiculi / chilometru. , hè diminuitu à 2,17. Di sicuru, u nostru scopu hè di purtalla ancu più in basso ". disse.

Arslan hà dichjaratu chì questu annu anu fattu 2 mila 86 chilometri di asfaltu caldu è 10 mila 159 chilometri di revestimentu di superficia.

Da u Tunnel Eurasia à u Ponte Yavuz Sultan Selim

Ricordendu chì anu messu in serviziu u ponte Yavuz Sultan Selim, chì custa circa 3,5 miliardi di dollari, è l'autostrada di 215 chilometri, cumprese e so strade di cunnessione, Arslan hà dettu chì anu ancu messu in serviziu u ponte Osmangazi, chì hè una parte assai impurtante di l'autostrada Istanbul-Izmir, è l'autostrada di 58,5 chilometri quist'annu.

U Ministru Arslan hà dettu: "Avemu finitu i travaglii di l'autostrada chì uniranu Orhangazi à Bursa è İzmir à Kemalpaşa junction, un totale di 46 chilometri. Spergu chì a metterà in serviziu in ghjennaghju. Avemu messu in serviziu u Tunnel Eurasia u 20 dicembre. Questu hè unu di i prughjetti impurtanti finiti in 2016 ". disse.

Arslan hà dichjaratu chì 346 chilometri di lunghezza di u tunnel sò stati ghjunti in u settore di l'autostrada. Spieghendu chì anu cumpletu 2016 tunnelli cù una lunghezza di 82 chilometri in 28, è chì 92 tunnel di 307 chilometri sò attualmente in corso, Arslan hà dettu chì unu di i più impurtanti di questi hè u Tunnel di Ilgaz, chì hè statu apertu recentemente. Arslan hà enfatizatu chì stu tunnellu, cù una lunghezza di 11 chilometri, hè u tunnel più longu in serviziu attualmente in Turchia.

U Ministru Arslan hà dichjaratu chì a custruzzione di u Tunnel Ovit di 14 chilometri hè stata finita, a luce hè visibile, è i travaglii di l'equipaggiu cuntinueghjanu, è chì a custruzzione cuntinueghja nantu à u Tunnel Zigana, chì cunnetta Gümüşhane à Trabzon. Arslan hà dettu: "Cuntinuemu u nostru travagliu nantu à u prugettu, chì hè u cumplementu di a Strada Costiera Mediterranea trà Antalya è Mersin, cù 23 tubi doppiu, 4 tubi unichi è 5 viadutti cù una lunghezza di 340 metri. Accurceremu quella zona di circa 15 chilometri ". disse.

Dichjarà chì anu aumentatu a lunghezza di i ponti in Turchia à 520 chilometri, Arslan hà dettu chì anu custruitu 2016 chilometri di ponti in 55, è chì travaglianu nantu à 65 ponti cù una lunghezza di 431 chilometri.
Indicà chì sò forestazioni nantu à e rotte autostradali cù un accostu sensibile à l'ambiente, hà dettu: "L'afforestazione chì avemu fattu in 14 anni hè 36 milioni. Avemu piantatu 2016 milioni 3 mila arburi solu in 100 ". usatu a frasa.

Dichjarà chì anu inspeccionatu 35 milioni di veiculi in u trasportu terrestre, Arslan hà dichjaratu chì anu aumentatu u numeru di stazioni d'ispezione à 96 è chì anu da aumentà l'ispezioni ancu di più da avà.

U periodu di u mercatu liberu principia in u settore ferroviariu

Espristendu chì a quantità d'investimentu chì anu fattu in u settore ferroviariu questu annu hè di 6 miliardi 900 milioni di TL, Arslan hà dettu: "In 2017, anticipemu gastru più di i soldi chì avemu passatu in u settore ferroviariu questu annu. A nostra lunghezza totale di a ferrovia hà righjuntu 12 mila 532 chilometri da oghje, è quist'annu avemu fattu 884 chilometri di novi linee di signale è hà aumentatu sta lunghezza di linea à 5 mila 462 chilometri. Avemu aumentatu a nostra lunghezza di linea elettrica à 496 chilometri custruendu 4 chilometri di novi linee elettrificate. In particulare, avemu rinnuvatu cumplettamente e nostre linee ferroviarie, chì sò vicinu à 350 mila chilometri ". disse.

Ricordendu chì anu apertu a Stazione Ferroviaria d'Alta Velocità di Ankara in serviziu, Arslan hà dichjaratu chì anu purtatu 177 milioni di passageri, cumpresu u trasportu urbanu.

Arslan hà dichjaratu chì anu aumentatu u numeru di centri logistichi in questu settore à 7, chì a custruzzione di centri logistichi 5 cuntinueghja, è chì anu rinnuvatu 390 chilometri di linea ferroviaria questu annu.

Arslan hà dichjaratu chì u so travagliu nantu à e linee di treni d'Alta Velocità Ankara-İzmir, Ankara-Sivas, Bursa-Bilecik cuntinueghja senza rallentà, è chì ùn ci hè micca parte di elli chì ùn anu micca cuminciatu à travaglià in queste regioni.
Dichjarà chì anu ancu cumpletu a linea di trenu d'alta velocità Konya-Karaman è chì stanu travagliendu avà per fà elettrificà è signalà, Arslan hà dettu: "Baskentray hà righjuntu u livellu di 21 per centu. A linea di trenu d'alta velocità trà Adana è Mersin hà ancu righjuntu u livellu di 85 per centu ". disse.

Nutendu chì anu iniziatu i travaglii di a linea di trenu à alta velocità Karaman-Ereğli-Ulukışla, Adana-İncirlik-Toprakkale, Arslan hà dettu:

"Baku-Tbilisi-Kars hè un prughjettu chì a Turchia dà una grande impurtanza, è avemu righjuntu u livellu di 85 per centu in questu prughjettu. U travagliu cuntinueghja per portà e linee suburbane da i lati anatoliani è europei à i standard di metro è a so integrazione cù Marmaray. Inoltre, cuntinuemu à travaglià nantu à e linee Bakırköy-Bahçelievler-Kirazlı è Sabiha Gökçen-Kaynarca in Istanbul. In u mo parè, u più impurtante chì avemu fattu in u settore ferroviariu in 2016 era di separà l'infrastruttura di e ferrovie è di u trasportu, per liberalizà u settore cum'è in l'aviazione, per creà a cumpetizione è per apre a strada per a crescita. Spergu chì, à partesi da dumane, avemu principiatu a pratica induve l'infrastruttura è u trasportu sò completamente separati l'una di l'altru, ponu cumpete in cundizioni di u mercatu liberu, è i novi trasportatori ponu esse attori in stu settore. Pigliu questu assai seriu ".

Dichjarà chì l'industria di l'aviazione hè cresciutu quasi 14-5 volte in l'ultimi 6 anni, è u numeru di passageri da 35 milioni à 180 milioni, Arslan hà dichjaratu chì anu passatu 654 milioni di lire in l'industria di l'aviazione questu annu, escludendu i prughjetti. fattu cù u mudellu build-operate-trasferimentu.

Dichjarà chì u numeru di passageri trasportati in u settore era di 174 milioni à a fine di nuvembre, Arslan hà dettu: "I nostri obiettivi iniziali anu deviatu un pocu quì, è questu hè duvuta à un aumentu significativu di i voli domestici, ma à causa di u mondu globale. cuntrazzioni in i voli internaziunali in generale è e crisi chì avemu avutu soprattuttu cù a Russia in u passatu. A mancanza di voli è l'arrivati ​​di i turisti era un fattore impurtante in questu settore, è i numeri sò stati bassi ".

L'aeroporti di Arslan, Sinop, Çanakkale è Van anu iniziatu i novi travaglii di custruzzione di terminal, sò quasi finiti, l'aeroporti di Karaman è Yozgat sò in u stadiu di u prughjettu di studiu, i gruppi 5 sò stati prequalificati à l'aeroportu regiunale di Rize-Artvin è l'offerte finanziarie saranu ricevute. in ghjennaghju, u travagliu principia l'annu dopu.

Spieghendu chì u travagliu in u novu aeroportu di Istanbul hà righjuntu u livellu di u 42 per centu à l'oghje, Arslan hà dettu: "Per apre a prima fase in u primu trimestre di 2018, a custruzzione di u novu aeroportu di Istanbul hà da cuntinuà cù circa 23. mila impiegati, micca 30 mila persone sta volta ". disse.

"Çamlıca TV è a Torre di Radio serà finita in 2017"

Dichjarà chì u satellitu Türksat 4A hà un tassu di occupazione di 96 per centu è a produzzione di u primu satellitu di cumunicazione domestica 6A hà iniziatu, Arslan hà nutatu chì firmaranu i cuntratti per i satelliti Türksat 5A è 5B l'annu prossimu.

Dichjarà chì anu cuminciatu i travaglii di pulizia in Mogan Lake in Ankara Gölbaşı in u quadru di l'accordu fattu cù u Ministeru di l'Ambiente è di l'Urbanizazione, Arslan hà dettu: "Quandu fighjate à a dimensione di u segmentu, u prughjettu di u Mogan Lake serà u più grande d'Europa è u sicondu più grande di u mondu ". disse.

Arslan hà dettu chì 415 milioni di lire sò stati investiti questu annu in u campu di a cumunicazione, è chì a quantità di investimenti fatti in u settore in l'ultimi 14 anni era 90,3 miliardi di lire. Spieghendu chì u numeru di abbonati di banda larga hà più di 59 milioni è u numeru di abbonati mobile hè 74,5 milioni, Arslan hà nutatu chì a lunghezza di a fibra hà righjuntu 284 mila chilometri.

U Ministru Arslan hà dichjaratu chì a Torre di TV è Radio Çamlıca serà finita in ghjugnu, è chì a contaminazione visuale quì serà eliminata.

Dichjarà chì l'offerte finanziarie seranu ricevute per u Centru Naziunale di Dati Integrati Pùblicu, per quale hè stata fatta l'offerta di fattibilità, Arslan hà dettu: "Ci importa assai chì e dati restanu in u nostru paese. Cù u Decretu-Lege cunnessu, avemu inclusu stu settore trà i settori chì sò datu incentivi. Questa era una applicazione impurtante, era assai impurtante per mantene e dati in u nostru paese, per pudè valutà è per ottene risultati ". disse.
Arslan hà dettu chì u prughjettu serà sviluppatu da cuntinuà u travagliu nantu à u mutore di ricerca naziunale è domesticu. U Ministru Arslan hà ancu dichjaratu chì offreranu novi servizii per i disabili per mezu di l'e-Government.
Dichjarà chì predicanu chì u 2020G hà da travaglià in l'anni 5, Arslan hà dettu: "Cum'è paese, cuntinuemu à travaglià cù i nostri attori in u settore privatu, cumpresi i pionieri di 5G". disse.

"Metteremu in serviziu u Prughjettu Ferroviario Baku-Tbilisi-Kars in a prima mità di 2017"

Arslan hà dettu chì in u 2017, custruiranu 130 chilometri di strade divise, 840 chilometri di quali sò autostrade, 860 chilometri di strade uniche, 12 mila 250 chilometri di rivestimentu di superficia, mantenimentu è riparazione, 57 chilometri di ponti, è 41 tunnellati. mette in serviziu. Dichjarà chì i travaglii in corso nantu à l'Autostrada di u Marmara di u Nordu seranu finiti in 3 anni, Arslan hà dettu chì l'offerte seranu ricevute per u Ponte di Çanakkale di u 1915 u 26 di ghjennaghju è a fundazione di stu ponte serà stabilita u 18 di marzu.

Spieghendu ch'elli metteranu in serviziu u Prughjettu Ferroviario Baku-Tbilisi-Kars in a prima mità di 2017, Arslan hà dichjaratu chì compie è mette in serviziu u Tunnel Ovit à a fine di l'annu prossimu.

Dichjarà chì custruiranu un novu 152 chilometri in u settore ferroviariu, Arslan hà dettu: "Aumenteremu u numeru di set à 6 acquistendu 19 set novi nantu à e linee YHT. Aumenteremu i servizii di Treni à Alta Velocità di 50 per centu. I prucessi di offerta cuntinueghjanu per a compra di 10 treni YHT. Cumpraremu 1 Trenu di Testa è Misura di Linea YHT, perchè avà i travaglii di custruzzione cuntinueghjanu in parechje linee di treni YHT è d'alta velocità. Si parla di un travagliu di sin'à 4 mila chilometri. U travagliu di u vagone di trasportu naziunale hè statu finitu, è avà andemu in a produzzione di massa ". disse.

Spieghendu chì stanu custruendu un cumplessu di mantenimentu di treni d'alta velocità in Sincan, Arslan hà dettu: "Un investimentu di circa 550 milioni di lire. Finiremu subitu in u primu trimestre è mette in serviziu ". disse.

Dà a bona nutizia chì u metro di Keçiören serà apertu u 5 di ghjennaghju cù a participazione di u presidente Recep Tayyip Erdoğan è u primu ministru Binali Yıldırım, Arslan hà dettu: "Cum'è u nostru Primu Ministru hà dettu, l'amatori anu da truvà un novu simbulu se volenu u so amore. per durà più longu". hà fattu a so valutazione.
Arslan hà dichjaratu chì a custruzzione di a linea di metro chì unisce Gayrettepe à u novu aeroportu hà da principià. HalkalıEllu hà dettu chì anu da fà ancu l'offerta per u metro chì culligarà a linea esistente in .

Arslan hà dichjaratu chì a tarifa di pedamentu di e vitture nantu à u Ponte Yavuz Sultan Selim serà di 11,95 lire.

"Allevaremu a Quota d'Usage Fair in 2018"

Spieghendu ch'elli sò travagliendu nantu à a terminazione di l'abbonamenti micca dumandati in Internet, Arslan hà nutatu chì anu fattu rigulamenti impurtanti in quantu à a Quota è u Puntu d'Usu Fair, è chì l'abuliranu cumpletamente in 2018.

Arslan hà dettu chì a cibersicurezza hè assai impurtante è chì anu datu i puteri di sanzione à l'Autorità di Tecnulugia di l'Informazione è di Comunicazione (BTK) per piglià e misure necessarie in questu sensu. Spieghendu chì u BTK monitoreghja tutte l'istituzioni è l'urganisazione 7/24 è li avvirtenu, Arslan hà dettu: "Tuttavia, BTK ùn avia micca l'autorità per impone sanzioni quandu l'altra parte ùn hà micca pigliatu l'azzione in quantu à questu prublema. In questu sensu, avemu avutu difficultà. Dendu l'autorità legale di BTK, avemu datu u dirittu à sta sanzione ". disse.

Spieghendu chì BTK furnisce supportu in u campu di a cibersecurità, Arslan hà dettu chì l'istituzione reclutarà u persunale per a cibersecurità, è à u stessu tempu riunite persone furmatu in questu campu nantu à una piattaforma è prufittà di a so cunniscenza.

"Furnemu circa 25 per centu di scontu nantu à u ponte Osmangazi"

U Ministru Arslan hà ricurdatu chì u Ponte Osmangazi hè statu messu in serviziu u 30 di ghjugnu è hà cuntinuatu cusì:

"Avemu una guaranzia annantu à stu prughjettu. Per via di questu, avemu da esse criticatu di tantu in tantu. Questi prughjetti ùn sò micca fatti per i pruprietarii di veiculi chì passanu per u prugettu. Facenu u trasportu per facilità l'accessu, ma creanu un valore aghjuntu supplementu per u nostru paese espansione l'industria, l'ecunumia è l'industria, in particulare in a regione chì si trovanu. Avemu più cura di tali effetti latu. U risparmiu di carburante è tempu hè assai impurtante. Quandu l'Autostrada Istanbul-Izmir hè cumpletamente finita, u trafficu di veiculi chì aspittemu da u Ponte Osmangazi hè di 40 mila. Perchè hè questu? Perchè hè a nostra aspettazione chì facilità a vita di circa 25 milioni di persone chì vivenu in quella regione, espansione u so cummerciu, è creà u so propiu novu trafficu di veiculi. Cum'è ognunu sapi, avemu compiu più di 100 chilometri à a fine di questu annu, ma i 284 chilometri seranu compii à a fine di u 2018. Hè quandu ellu hà creatu u so trafficu principale. Se cunsiderà i ponti Çanakkale è Yavuz Sultan Selim, creà un trafficu supplementu cù l'anellu chì creà. Dunque, simu cuscenti di questu, per chì u nostru populu pò viaghjà più cunfortu, ùn perdi micca carburante viaghjendu intornu à a baia, cuntribuisce à l'ecunumia naziunale, riduce l'emissioni di gas di serra... Quandu avemu fattu tuttu questu, avemu travagliatu nantu à u Ponte Osmangazi. per un bellu pezzu, è u rapportu hè statu preparatu. In u scopu di u rapportu, avemu fattu una decisione da l'Altu Cunsigliu di Pianificazione. Da dumane, furniscemu un scontu di 25 per centu nantu à u Ponte Osmangazi è a tarifa serà di 65,65 lire. Mentre duvemu avè aumentatu u salariu di circa 89 lire da u principiu di u 2017, à u cuntrariu, avemu riduzzione di u salariu. Quì cunducemu trè cose; Se pensate à incuragisce l'usu di u ponte, più impurtante, u cunsumu di carburante di i nostri citadini viaghjendu intornu à a baia, l'usura di i so veiculi, u risicu chì piglianu, renderemu a vita di i citadini più faciule.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*