Campagna Valve Tram Lanciata nantu à e Social Media

Campagna Tramway to Van nantu à e social media: Mentre u trafficu di a cità hè statu assai parlatu ultimamente, u prughjettu Tramway to Van hè statu lanciatu nantu à e social media.

Mentre u prublema di u trafficu cuntinueghja in Van, i chjamati per una suluzione à u prublema cuntinueghjanu da i residenti di a cità.
Mentre chì a pruposta di suluzione à cortu termine per u parkomata, chì hè spressione nantu à u prublema di u trafficu, chì diventa sempre più inestricabile cù ogni ghjornu chì passa, hè rispostu positivamenti da a Municipalità Metropolitana di Van, a municipalità hè prevista per inizià u prughjettu di u parkomat in pocu tempu. Tuttavia, unu di i passi impurtanti chì Van aspetta à longu andà hè u prughjettu di u tram custituitu da un sistema di ferrovia ligera.

Mentre chì u tema chì hè stata annantu à l'agenda dapoi anni, spessu discutitu da YYU, OIZ è altri stakeholder, hè diventatu u tema più parlatu in l'ultimi ghjorni, quellu tema purtatu da a Municipalità di Tusba è l'OIZ hè ancu diventatu l'agenda. di e social media. Membro di a Facultà di l'Università Bingöl Asst. Assoc. Dr. Mentre a ghjente di Van hà participatu à a campagna iniziata da Önder Çakırtaş cù l'hashtag #VanaTramvay, e dumande di tram cuminciaru à esse espresse. In pocu tempu, u sustegnu à a campagna hè cresciutu cum'è una valanga...

U TRAM hè DISPONIBILE PER VAN ?
Per d 'altra banda, mentre chì u sustegnu tutale hè statu furnitu à u prughjettu di u tram da i media suciali, hè stata cuminciata à discutiri se u prugettu serà implementatu in Van. Dopu à u cummentariu fattu nantu à u sistema, in quale u Rettore YYU Peyami Battal hà spartutu i dettagli di u prugettu chì si estenderà da Edremit à l'Università, u presidente di l'OIZ, Şemsettin Bozkurt, hà ancu spartutu a so opinione in Twitter. Bozkurt, per u prughjettu chì l'applicabilità à Van hè discutitu:

"Aghju intervistatu u presidente di Bursa OSB Tramway Manufacturer, 150 mila passageri ogni ghjornu à 50 Km, hà dettu chì hè estremamente fattibile per u trasferimentu di l'operazioni di custruzzione."

Ùn dite micca chì hè un tram per furgone ?
Oghje, quandu si parla à spessu di u prughjettu di u tram, sò tornati in mente e discussioni annantu à l'implementazione di u prughjettu di u tram in Van. Quandu l'azzioni nantu à questu sughjettu, chì hè ghjuntu à l'agenda l'annu passatu, anu aumentatu, u presidente di u Caucasu, Dr. Ddu articulu scrittu da Hasan Oktay in 2015 hè vinutu. In quellu articulu, Oktay hà scrittu l'articulu seguente nantu à a custruzzione di un prughjettu di tram in Van:

Van hè una di e cità impurtanti di l'Anatolia orientale. Cum'è una cità di furnimentu è furtificazione ghjustu daretu à a linea di difesa Tbilisi-Revan-Tabriz, hà una impurtanza strategica in a cumpetizione di geografia ottomana-iraniana. U 1915 era l'annu di disastru per l'Imperu Ottumanu, è per Van, era l'annu quandu tutti i disastri cascanu cum'è un incubo. Van hà persu a so memoria in u 1915, hè stata brusgiata è distrutta. Il lui a fallu des années pour se récupérer, c'était presque comme s'il ne pouvait pas s'étirer. Cum'è s'ellu ùn bastassi, vi prisintàmu rùbbriche di un studiu realizatu in u 23 per vede s'ellu ci hè un indiziu per a pianificazione da fà nantu à i trasporti mentre a cità di Van, chì hè stata devastata da u terrimotu d'ottobre. 2011, 1909, hè stata ricustruita. In u 1909, un passu hè statu fattu per uperà u tram in Van è un rapportu di fattibilità hè statu preparatu. In seguitu, l'avvenimenti pulitichi impediscenu stu tentativu di esse realizatu, ma oghje i cundizioni sò assai adattati per u tram.In u 1909, un studiu hè statu fattu per stabilisce una linea di tram da a cità vechja, vale à dì à u sudu di u castellu. , da l'attuali ruine à i novi giardini di l'insediamenti, à l'Aygestan, cum'è u chjamanu l'Armeni.

Un modulu di dumanda di rapportu di fattibilità hè statu mandatu à Van da Istanbul è e cundizioni adatte per Van sò state dumandate in questa dumanda. Prima di tuttu, hè stata cercata una strada adatta è hè stata determinata una strada per u tram, partendu da u molo è passendu per a cità vechja, da a Moschea Boyalar à u locu di l'uffiziu di u guvernatore, sopra Sıhke Street, accantu à a polizia attuale. sede. Sta linea serà allargata à a caserma di Hacıbekir cù un ramu chì abbanduneghja u vechju situ di prigiò à a diritta. In u rapportu scrittu, hè dichjaratu chì sta strada hè una strada è hè infurmatu chì hè adattatu per a custruzzione di un tramway. U fattu chì sta strada era 1909 metri di larghezza è 15 metri di larghezza in certi lochi in e cundizioni di u 6 hè assai impurtante per u stabilimentu di a linea di Tram, sti strade chì culliganu u novu centru di u stabilimentu di Van, vale à dì, a cità vechja è Bahçeler. , per esse estremamente largu è ben mantinutu. Inoltre, hè cunsideratu u primu passu per l'ingegnere chì hà preparatu u rapportu per truvà una strada adattata per a linea di tram, esaminendu i culverts nantu à a strada.

Hè estremamente impurtante per l'applicabilità di stu prughjettu chì sta strada hè adattata per i bisogni di trasportu di Van, a distanza hè corta è hè a strada più adatta chì risponde à e esigenze di trasportu di a cità. À u listessu tempu, stu studiu hè un rapportu assai impurtante per u Van urbanism. Ùn ci sò micca cumpagnie di vitture in Van in e cundizioni di u 1909. A cità hè quasi divisa in dui, a vechja cità davanti à u castellu da un latu è i vigneti è i giardini di novu stabilitu da l'altra parte hè a regione Aygestan. Ci hè una distanza considerableu trà elli. Trà sta distanza, ci hè una mubilità di pupulazione seria. Ci sò 22 vitture in affittu trà questi dui insediamenti, ogni vittura cù una capacità di quattru persone, è trasferisce i passageri à Bağlar/Bahçeler/Aygestan, à 40 km di distanza, incarcendu 4 soldi per persona. In media, ogni vittura face ottu andata e ritorno. Comu una nota impurtante in u rapportu, hè dichjaratu chì sti vitture portanu 2500 persone ogni ghjornu. Ma in più di questu, assai persone viaghjanu trà a cità vechja è a nova cità à pedi o cù u so propiu trasportu. Merchenzie, etc., sò trasportati in un carru di boi. Dunque, ci hè bisognu di una linea di tram in Van. Mentri un tentativu hè statu fattu per 1909 persone in e cundizioni di u 2500, a pupulazione di Van hè evidenti.

Tuttu ùn finisci micca quandu u tram hè stallatu, u più impurtante hè s'ellu ci hè l'electricità nantu à a linea induve u tramiu hà da operare, vale à dì, a linea di tram sarà elettrificata è l'energia elettrica hè necessaria per u funziunamentu di sta linea. Per questu, una ricerca hè stata realizata è hè statu infurmatu chì un centru di generazione di l'electricità puderia esse stabilitu nantu à dui fiumi vicinu à a cità. Si dice chì Bendi Mahi, vale à dì, a cascata di Muradiye, pò esse usata per a generazione di l'electricità. Cù l'electricità per esse acquistata da quì, a cità pò esse illuminata mentre u tram hè operatu. In fatti, da 1000 à 1500 case in a cità ponu abbonate subitu per prufittà di st'electricità. I soldi da spende per a custruzzione di u tram pò ancu esse ottenuti per mezu di sta generazione d'electricità. Inoltre, a pruduzzione di l'electricità per u tramvia hà da esse cusì i so propii costi, è i costi di u funziunamentu di u tramvianu ancu diminuite considerablemente. Inoltre, hè dichjaratu in questu rapportu chì l'uspitali, e chjese è e moschee anu da utilizà l'electricità libera. Cusì, a necessità di esse un statu suciale hè stata revelata. Ùn sapemu micca perchè a custruzzione ùn hè micca stata cuminciata in questu travagliu per l'operazione di tram in Van in u 1909, ma almenu l'esistenza di un tali tentativu in Van hè assai impurtante ancu oghje. Hè ovvi chì ci hè una grande bisognu di veiculi di trasportu ligeru in Van. Pensu chì hè u più grande dirittu di u populu di Van à vulè chì stu travagliu, chì hè statu principiatu in u 1909, dà risultati oghje. Van, un centru impurtante ghjustu daretu à a linea di difesa Tbilisi-Revan-Tabriz, deve vene à u locu chì si merita.

Surghjente: www.sehrvangazetesi.com

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*