U presidente di Turk-Is è Railway-Is Atalay hà visitatu TCDD Tasimacilik AS

Visita da Türk-İş è Railway-İş Chairman Atalay à TCDD Taşımacılık AŞ: Türk-İş è Railway-İş Chairman Ergün ATALAY hà visitatu TCDD Taşımacılık AŞ General Manager Veysi Kurt in situ. In a riunione tenuta à a Direzzione Generale, u Direttore Generale Veysi Kurt hà datu infurmazioni nantu à u prucessu di liberalizazione in a ferrovia è Taşımacılık AŞ.

Dichjarà chì tutte l'attività operative sò realizate da TCDD Taşımacılık AŞ, u direttore generale Veysi Kurt hà dettu chì, malgradu l'intense cundizioni d'inguernu, u persunale hà travagliatu duru per assicurà u bonu funziunamentu di i treni. Dichjarà chì anu pruduciutu prughjetti per u sviluppu di u settore ferroviariu è ottene una parte più grande di a torta di trasportu, è pruvate à creà una strategia cumuna ghjunghjendu cù i clienti è i rapprisentanti di u settore privatu, Kurt hà sottolineatu chì u so travagliu hè difficiule. stabiliscenu scopi impurtanti, è anu da travaglià più dura per ghjunghje i so scopi.

U presidente di Türk-İş è Demiryol-İş, Ergün Atalay, chì hà iniziatu u so discorsu felicitendu u direttore generale di TCDD Taşımacılık AŞ, Veysi Kurt, per a so nova pusizione, hà dettu ch'ellu hè d'origine ferroviaria è chì e ferrovie devenu esse sviluppate è allargate. Hà enfatizatu l'impurtanza di rinfurzà e fabbriche è l'attellu è furnisce più impieghi. Dichjarà chì u puntu chì e nostre ferrovie anu ghjuntu oghje ùn hè micca pocu bassu, Ergün Atalay hà soprattuttu enfatizatu chì, cum'è rapprisentanti di i travagliadori, furnisceranu ogni tipu di sustegnu per alluntanà e nostre ferrovie.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*