MOTAŞ Control è Call Center messu in serviziu

MOTAŞ Control è Call Center hè statu messu in serviziu: Un centru di cuntrollu hè statu stabilitu da a Cumpagnia MOTAŞ di a Municipalità Metropolitana di Malatya per mantene a rete di serviziu in espansione sottu cuntrollu, per monitorà i veiculi è i cunduttori in e spedizioni, è intervene immediatamente in casu di congestione nantu à e linee.

Fornendu infurmazioni nantu à u centru di cuntrollu chì serve nantu à una basa 7/24, u direttore generale di MOTAŞ Enver Sedat Tamgacı hà dichjaratu chì i movimenti di i veiculi chì realizanu servizii di trasportu publicu in u campu seranu monitorati in linea da stu centru è da l'iniziu è u cuntrollu. punti.

Tamgaci; "Inoltre, mentre a cumunicazione istantanea hè furnita cù i nostri veiculi via l'infrastruttura GSM Radio, i schermi d'informazioni LED in i nostri veiculi seranu ancu rinnuvati, è sviluppi di l'ultimu minutu è notificazioni d'emergenza seranu fatti attraversu queste schermi. In novu, avemu stabilitu u nostru Call Center in u nostru Centru di cuntrollu è u mettimu in serviziu. I nostri citadini ponu avà signalà i so desideri, desideri è lagnanze nantu à i nostri servizii di trasportu publicu via a linea telefonica di u nostru Call Center à 0 422 502 2 502. Inoltre, puderanu ghjunghje à noi via a linea watsapp 0 552 502 2 502 ".

Çakır: "E tappe principali ponu esse monitorate istantaneamente da u Centru di cuntrollu"
U sindaco di a municipalità metropolitana di Malatya Ahmet Çakır, invece, hà dettu chì cù l'intruduzione di u Centru di Cuntrolu è Call MOTAŞ, puderanu seguità i veiculi è i cunduttori chì servenu in u campu, è finalizà e richieste è lagnanze di i citadini. in pocu tempu.

Çakır hà dettu: "I punti di stop principali ponu esse monitorati istantaneamente attraversu i nostri schermi in u Centru di cuntrollu, chì avemu creatu in u nostru Centru di Mantenimentu è Controlu di Trambus di a Municipalità Metropolitana MOTAŞ, è serà pussibule creà un registru di difetti riguardanti i veiculi è i so equipaghji in in linea cù l'infurmazioni ricevute da i cunduttori è furnisce una guida per u mantenimentu di u veiculu difettu.

Çakır hà dettu ancu: "Cù u Call Center MOTAŞ, chì hè statu messu in serviziu, tutti i tipi di dumande da i citadini ponu esse risposti istantaneamente è ponu esse ottenute l'infurmazioni di l'autobus più vicinu à a fermata prevista, infurmazioni nantu à a strada, orari di partenza, etc. . L'infurmazione pò esse fatta per u telefunu ", disse.

E notificazioni di i nostri citadini guidanu a nostra cumpagnia.
Çakır hà dettu: "L'errori di u driver chì venenu à u centru è i pussibuli negatività ponu esse monitorati istantaneamente cunnettendu à u sistema in u veiculu. Cusì, u tempu di risposta à l'errori serà accurtatu è a qualità di serviziu serà aumentata. Per noi di ottene l'efficienza chì vulemu da tutti questi travaglii, prima dumandemu à i nostri passageri per informà di tutte e so opinioni, suggerimenti, richieste è lagnanze. I notifiche di i nostri citadini nantu à sta questione guidanu a nostra istituzione. Questu hè necessariu per a massima efficienza ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*