Keçiören Metro hè apertu cù una Cerimonia

Metro Keçiören Apertu cù una Cerimonia: A Metro Keçiören hè stata aperta cù una cerimonia à a quale u presidente Erdoğan, u Primu Ministru Yıldırım, u Ministru Arslan, Ministri, Deputati, Sindaco Metropolitanu Gökçek è parechji citadini.

Metro Keçiören, a custruzzione hè stata iniziata da a Municipalità Metropolitana d'Ankara è finita trasfirendu à u Ministeru di i Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni, u presidente Recep Tayyip Erdoğan, u primu ministru Binali Yıldırım, u ministru di i trasporti, l'affari marittimi è a cumunicazione Ahmet Arslan, Ministri, Deputati, u Guvernatore di Ankara Ercan Topaca è a Municipalità Metropolitana Hè stata messa in serviziu cù una ceremonia à a quale u presidente Melih Gökçek è a so moglia Nevin Gökçek.

Migliaia di citadini anu assistitu à a ceremonia di apertura di u Centru Culturale Atatürk (AKM) - a linea di metro Keçiören, chì facilità assai u trasportu di Keçiören.

A custruzzione di u metro AKM-Keçiören, chì hè stata iniziata da a Municipalità Metropolitana di Ankara per esse una soluzione à u sistema di trasportu publicu di u sicondu distrittu più grande di a capitale, è poi trasferita à u Ministeru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni. , hè 9 mila 200 metri di lunghezza è hè custituitu di 9 stazioni. A linea di metro, chì riducerà u tempu di viaghju trà AKM è Keçiören à 18 minuti, serà inizialmente servita cù 6 setti di vagoni, cù un intervallu di 3 minuti.

PRESIDENTE GÖKÇEK: "L'ultimi trè anni sò stati d'oru per KEÇİÖREN"

A cerimonia, chì hè stata tenuta per l'apertura di a Metro Keçiören, hà iniziatu cù un mumentu di silenziu, u cantu di l'Innu Naziunale è a Recitazione di u Coran da Keçiören Mufti İhsan İlhan.

In u so discorsu à l'apertura, u sindaco di a municipalità metropolitana Melih Gökçek spiegò brevemente l'investimenti fatti da a municipalità metropolitana in Keçiören dopu l'elezzioni lucali di u 2014.

Esprimendu chì l'ultimi 3 anni dopu à l'elezzioni lucali eranu anni d'oru per u distrittu di Keçiören in quantu à l'investimenti, u sindaco Gökçek hà dettu: "3 passaggi per pedoni sò stati custruiti in Fatih Avenue. 2 di elli sò stati cumpletati, è a custruzzione di unu hè in corso. Martyrs Square, chì simu in, hè statu chjamatu da u nostru Primu Ministru. Hè 15 mila metri quadrati è a stanza hè finita ", disse.

Cuntinuendu à dà infurmazioni nantu à l'investimenti fatti, u presidente Gökçek hà nutatu chì u Mercatu Pùblicu Ottumanu, chì hè statu distruttu da u focu, hè statu ricustruitu è ​​datu à i cummercianti cum'è un rigalu. U presidente Gökçek hà dettu:

"Un totale di 100 mila metri quadrati di pavimentu hè statu custruitu in tutta Keçiören. Yavuz Sultan Selim Boulevard hè stata finita da gastru 70 milioni di TL. Kuşcagiz Family Life Center hà ricevutu u premiu OICD. U Parcu Esertepe hè statu finitu è ​​apertu à u serviziu cù a participazione di u nostru presidente. Un saccu di asfaltamentu hè statu fattu in Bağlum, tutte e so strade sò state livellate. 21 chilometri di strada circundante trà Saray-Bağlum-Yuva sò stati cumpletati. Spergu chì serà pavimentatu è apertu questu annu. Tutte e strade di ricustruzzione di Ovacık sò state aperte ".

Nutendu chì in u scopu di u Prughjettu di Trasformazione Urbana di Yükseltepe, e strade sò state completamente aperte è l'infrastruttura hè stata cumpletata da ASKİ, u sindaco Gökçek hà dettu: "ASKİ hà pulitu u flussu di Ankara. I cullettori di rifiuti sò stati fatti da i dui lati. U parcu meteorologicu, chì hè un immensu parcu di 90 ettari, hè attualmente in corso, è serà finitu. A Moschea Kuzey Yıldız hè cumpleta à 80 per centu. Spergu chì apremu in l'estiu. À u listessu tempu, a fundazione di u Centru di Cungressu hè stata posta è cuntinueghja.

-"OVNI SCIENTIFICI INVESTITI 3 MILIONI IN 300 ANNI"

Esprimendu chì a strada Kazım Karabekir hè stata allargata, u presidente Gökçek hà cuntinuatu u so discorsu cusì:

"In 2 anni, solu l'investimentu di l'Affari Scientifici in Keçiören hè di 300 milioni. U Prughjettu di Trasformazione Urbana di Kuzey Ankara hà ricevutu u megliu premiu di Prughjettu di Trasformazione Urbana applicabile da Habitat. Sò stati custruiti 50 chilometri di canali d'acqua, d'acqua di piova è di linee di trasmissione di almacenamento. Chì tuttu questu sia bonu per i nostri Keçiören ".

-"306 MILIONI DI SPESE IN METRO KEÇİÖREN"

U sindaco metropolitanu Melih Gökçek, ricurdendu chì i fundamenti di a linea di metro Keçiören sò stati posti cù a participazione di u presidente Recep Tayyip Erdoğan, chì era allora u Primu Ministru, hà dettu: "Cum'è a municipalità metropolitana di Ankara, avemu spesu 86 milioni di dollari in a custruzzione di Keçiören. Metro, è 306 milioni di TL in i soldi d'oghje, è hà aumentatu a so custruzzione per 43 per centu. "Avemu purtatu", disse.

Enfatizendu chì cum'è a Municipalità Metropolitana, anu dumandatu à u guvernu di custruisce u metro perchè ùn si pudia permette, u sindaco Gökçek hà dettu: "Grazie à Diu, u nostru guvernu ùn ci hà micca sbulicatu, hà pigliatu è finitu sta linea oghje".

Cuntinuendu u so discorsu dendu infurmazioni nantu à e caratteristiche tecniche di u Metro Keçiören, u sindaco Gökçek hà dettu:

"A durata di u metro hè 9 mila 220 metri. Havi un totale di 9 stazioni. A so prima stazione hè Martyrs Station, è a so ultima stazione hè AKM. U tempu trà e duie stazioni hè di circa 18 minuti. Per avà, i servizii seranu tenuti ogni 3 minuti cù 6 setti in serie di 7. Quandu i treni novi arrivanu, u numeru di viaghji aumenterà. Quandu u numeru di treni aumenta, u serviziu serà fattu ogni 2,5 minuti. 1500 passageri seranu trasportati ogni volta.

A linea, chì farà 40 viaghji in una direzzione in una ora, hà da pudè trasportà 36 mila passageri in una direzzione. L'estensione AKM-Kızılay, chì hè a continuazione di u metro in u prossimu periodu, serà di 3,5 chilometri. U nostru ministru, primu ministru è presidente darà a bona nova di questu ".

Dichjarà chì 300 mila passageri sò trasportati ogni ghjornu in a capitale cù e linee di metro esistenti, u sindaco Gökçek hà dettu: "Spergu chì stu numeru aumenterà cù a participazione di a Metro Keçiören. Eiu, u nostru Ministru, vogliu sprime a nostra gratitudine à u nostru Primu Ministru è Presidente in nome di a Municipalità Metropolitana di Ankara è a ghjente di Keçiören per i sacrifici chì anu fattu per u Metro Keçiören. Bona furtuna è bona furtuna ", hà cunclusu u so discorsu.

-MINISTRU ARSLAN: "Avemu una cooperazione assai bella"

Parrannu dopu à u presidente Gökçek, Ministru di Trasporti, affari marittimi è cumunicazione Ahmet Arslan spiegò dinù chì cum'è u Ministeru, si mette assai prughjetti in serviziu in tuttu Turkey. U Ministru Arslan hà ricurdatu chì u Ministeru avia finitu è ​​messu in serviziu e linee di metro Çayyolu è Sincan prima, aghjustendu, "Tuttavia, noi, cum'è u Ministeru, ùn eramu micca eseguitu alcuna funzione, in particulare in u sistema ferroviariu urbanu. Tuttavia, sti prughjetti sò stati ripresi durante u vostru primu ministeru è u ministeru di u nostru primu ministru, in u quadru di e vostre istruzioni per i metri di Çayyolu, Sincan è Keçiören, chì a nostra municipalità metropolitana di Ankara hà iniziatu, per esse custruitu da u guvernu cintrali è per esse cumpletu u più prestu pussibule. I metro Çayyolu di 16,5 chilometri è Batıkent-Sincan di 15,5 chilometri sò stati messi in serviziu prima. Ci hà pigliatu un pocu di più tempu perchè Keçiören andava sottuterra per via di a so situazione è stu travagliu hè fattu soprattuttu sottu u trafficu ".

U Ministru Arslan, chì hà dichjaratu chì un travagliu intensivu hè statu fattu per mette in serviziu u Metro Keçiören u più prestu pussibule, hà dettu: "Grazie à i nostri amichi, anu purtatu stu prughjettu à questu stadiu aghjustendu u so ghjornu è a notte è u mettemu in serviziu. oghje".

-"KEÇİÖREN METRO SERA CONNESSU À KIZILAY"

In u so discorsu, u presidente Arslan hà dichjaratu chì u Metro Keçiören furnisce ancu un trasportu ininterrottu à Kızılay è hà cuntinuatu cusì:

"Quandu guardemu da a perspettiva di Ankara, u nostru stimatu Sindaco Metropolitanu hà datu i numeri quì.

Hè impurtante chì u Metro Keçiören ghjunghje à u Centru Culturale Atatürk è s'integra cù u sistema ferroviariu Batıkent, ma hè assai più impurtante chì serve ininterrottamente finu à u Kızılay. Dunque, u nostru primu travagliu serà di fà l'offerta per i 3,5 chilometri da u Centru Culturale Atatürk à Kızılay in u primu trimestre di questu annu, è di compie in dui anni è di assicurà chì a ghjente di Keçiören anda in Kızılay senza interruzzione. In novu, ci era una estensione di stu sistema di metro à l'aeroportu, è u travagliu di prughjettu da Kuyubaşı à l'Università di l'Aeroportu Yıldırım Beyazıt hè per finisce.

In u so discorsu à l'apertura di u Metro Keçiören, u Primu Ministru Binali Yıldırım hà dettu: "Semu inseme in una bella occasione. Oghje, apremu u Metro Keçiören, un serviziu chì Keçiören aspetta impaziente, cù una populazione di 1 milione.

"Oghje hè un ghjornu assai impurtante per Keçiören è Ankara. Cuntinuendu u so discorsu cum'è "Hè un'occasione speciale di felicità per noi di fà sta apertura in a vostra presenza (presidente Erdoğan)," u Primu Ministru Yıldırım hà ricurdatu chì u Bazar Ottomanu hè statu apertu in Maghju 2016, è a prova di u Metro Keçiören hè stata. realizatu in Aostu, "Allora, avemu apertu Yavuz Sultan Selim Boulevard cù a vostra participazione (President Erdogan). U nostru sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara ci hà appena parlatu di l'investimenti è i servizii fatti in Keçiören in l'ultimi anni. Avà apremu un travagliu impurtante chì facilità a carica di trafficu di sta regione è faciliterà a vita di i nostri concittadini chì vivenu in Keçiören è Ankara.

-KEÇİÖREN METRO hè finitu, bona furtuna...

Esprimendu chì s'avvicinò à un ghjovanu durante u so Ministeru di i Trasporti è disse a famosa frasa "Lasciate chì u nostru amore sia cum'è u metro Keçiören, ùn finisce mai", u Primu Ministru Yıldırım hà dettu: "Eru veramente impressionatu da questu, ma aghju un novi cunsiglii per i nostri ghjovani; Truvate un novu slogan. Chì u vostru amore ùn finisce mai, ma u metro Keçiören hè finitu, bona furtuna ".

Esprimendu chì e linee di treni à alta velocità basate in Ankara sò state finite versu Istanbul, Eskişehir è Konya da una banda, è chì stanu attualmente travagliendu versu Sivas è İzmir, u Primu Ministru Yıldırım hà dettu: "Speru chì avemu finitu queste linee in 2019 ancu. Cusì, culligaremu 14 cità metropolitane di Turchia cù a capitale di Turchia cù rete di treni d'alta velocità. In questu modu, a nostra pupulazione di sin'à 55 milioni averà realizatu a cunfortu è u cunfortu di viaghjà in treni à alta velocità cù questi belli treni ".

-"L'ANKARANI VIVI IN UNA DI E CAPITALI IMPORTANTI DI U MONDU"

"Ankara hè a crocevia di e civiltà anatoliane, hè a capitale, u centru di a pulitica è u statu. Riportemu a capitale à i so pedi cù i prughjetti chì avemu implementatu, da u turismu à a salute, da u trasportu à a trasfurmazioni urbane ", u Primu Ministru Binali Yıldırım hà dettu: "Femu Ankara una cità ricunnisciuta da u mondu. L'ottobre scorsu, avemu apertu a terza stazione di treni d'alta velocità in Europa in Ankara. I residenti di Ankara capiscenu avà assai megliu ch'elli campanu in una di e capitali più impurtanti di u mondu. Credu chì Ankara pigliarà u so postu trà e cità mundiale in pocu tempu cù questi prughjetti ".

- GRAZIE PÀ U METRO...

Concludendu u so discorsu ringraziendu à tutti quelli chì anu cuntribuitu à a custruzzione di u Metro Keçiören, in particulare u presidente Erdoğan, u primu ministru Yıldırım hà dettu: "I deputati di Ankara, u sindaco metropolitanu di Ankara è u sindaco di Keçiören anu ancu seguitu u prugettu meticulosamente, anu fattu un sforzu per finisce. Possibile. Vogliu ringrazià ... u metro di Keçiören hè finitu, ma u nostru amore di serve a nazione ùn hè mai finitu ".

- PRESIDENTE ERDOĞAN: "RINGRAZIAMENTE À TUTTI QUI CONTRIBUTI"

Accuminciandu u so discorsu trà l'acclamazioni di millaie di residenti di a Capitale chì riempianu a piazza, u presidente Erdoğan hà dettu: "Vogliu chì a linea di metro Keçiören, chì avemu apertu, sia benefica per u nostru paese, cità, distrittu è nazione. Vi felicitaghju, sgiò Primu Ministru, i nostri prossimi amichi di u Ministru, tutti i nostri amici burocrati, a nostra municipalità metropolitana, a nostra municipalità distrettuale, i nostri cumpagnie di imprese, tutti quelli chì anu cuntribuitu à l'acquistu di sta linea di metro in a nostra capitale, da l'architetti à i travagliadori, è esprime a mo gratitudine à elli ".

Sottulineendu chì u Metro Keçiören hà da fà una cuntribuzione significativa à a suluzione di u calvariu di u trafficu di a regione, u presidente Erdoğan hà ricurdatu ch'ellu avia campatu in Keçiören per circa 11 anni è hà dettu ch'ellu era ben cunuscenza di i prublemi sperimentati in a regione durante a custruzzione di u metro.

Cuntinuendu a so dichjarazione cù e parolle "Ma a fine di a pacienza hè a pace", u presidente Recep Tayyip Erdogan hà dettu: "Vogliu dì chì sò felice cum'è voi chì stu prughjettu, chì hè un pocu tardu è un pocu difficiule. , hè stata finalmente finita. Vogliu dumandà à tutti i mo fratelli è vicini Keçiören, in particulare i mo vicini, di dà di novu i so diritti ".

-"SPERU A LINEA AKM-GAR-KIZILAY SIA CONCLUSA ASAP"

Esprimendu u so desideriu chì l'offerta è a custruzzione di a linea AKM-Gar-Kızılay, chì hè cumplementaria di u prugettu, seranu finalizzate u più prestu pussibule, u presidente Erdoğan hà dettu: "Di sicuru, cù a creazione di a cunnessione di a linea suburbana. da esse custruitu in a direzzione di l'Aeroportu Esenboğa à a stazione di Kuyubaşı, u prublema di trasportu di Keçiören serà risoltu ghjunghjendu cumpletamente tutte e direzzione. Serà andatu ", disse.

Nutendu chì a storia di Keçiören hè ancu a storia di Ankara è Turchia, u presidente Erdoğan hà ricurdatu chì u paese di Solfasol, ghjustu accantu à u distrittu, hè u paese di l'architettu spirituale è guardianu di Ankara, Hacı Bayram Veli, è hà dettu chì Ankara è Keçiören Ellu brevemente. hà parlatu di a so storia. Nutendu chì Keçiören hè unu di i lochi più populari per quelli chì migraru in Ankara da a regione di l'Anatolia Centrale, è chì Keçiören hè statu ancu affettatu da a custruzzione imprevista in questu periodu, u presidente Erdoğan hà dettu: "Per l'ultimu quartu di seculu, Keçiören era guasi. rinascitu da e so cendri, hè diventatu un rughjonu induve hè statu salvatu è rinnuvatu priservendu a so sincerità. Oghje, Keçiören hè unu di i nostri rari distretti induve e residenze muderne è a vita tradiziunale di quartiere ponu cuntinuà ".

-"15 LUGLIU hè u PIÙ BEL ESEMPIU DI U STAND RIGHT DI KEÇİÖREN"

Espristendu chì un passu assai impurtante hè statu fattu per risolve u prublema di trasportu, chì hè u prublema più seriu di Keçiören, cù a linea di metro chì hè stata inaugurata, u presidente Erdoğan hà ancu dichjaratu chì vive in Keçiören è essendu ora diventerà un privilegiu assai più grande. è disse: "L'unità, a sulidarità è l'integrità dimustrata da i nostri citadini di Keçiören. L'esempiu di sulidarità hè ancu a megliu risposta à i sforzi per trasfurmà e nostre differenze, chì sò sempre state pruvucate in Turchia, in un elementu di cunflittu... 15 July hè u megliu esempiu di a postura dritta di Keçiören ".

Dopu chì migliaia di residenti di a capitale anu cantatu "I martiri ùn mori micca, a patria hè indivisibile", u presidente Erdoğan hà dettu: "Keçiören hà datu martiri è veterani. Vogliu a misericordia di Diu à i nostri martiri, vogliu a guariscenza di Diu à i nostri veterani ", hà rispostu. U presidente Erdoğan hà dettu: "Sapemu chì quandu dicemu sempre una nazione, una bandiera, una patria, un statu, avemu a risposta più grande da Keçiören. Questu hè u spiritu chì mantene a Turchia viva. Per quessa, à ogni occasione, volenu mette a nostra nazione contr'à l'altri, à volte per sferenze etniche è à volte discursive. Ma ùn anu micca successu, è per permessu di Allah, ùn anu micca successu ", disse.

Concludendu e so parolle dicendu: "Felicitate à tutti quelli chì anu cuntribuitu, in particulare u nostru stimatu Primu Ministru, mentre vogliu chì a linea di metro sia benefica", u presidente Erdoğan hà ancu datu una bona nutizia. U presidente Erdoğan hà dettu: "Demu una bona nutizia ... U so prezzu hè statu determinatu cum'è 2,5 lire. Tuttavia, serà servitu gratuitamente finu à u 15 di stu mese.

Dopu à i discorsi, u presidente Erdoğan, u primu ministru Yıldırım, u presidente Gökçek è i participanti anu tagliatu inseme u nastro di apertura di a metro di Keçiören.

-NOTE DA A SFIDA...

-Migliaia di citadini di Keçiören chì assistenu à a cerimonia di apertura di Keçiören Metro, da a municipalità metropolitana di Ankara, indipendentemente da u clima fretu è piovoso, per sente i discorsi di u presidente Recep Tayyip Erdoğan, u primu ministru Binali Yıldırım, u ministru di i trasporti, affari marittimi è A cumunicazione Ahmet Arslan è u sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, Melih Gökçek, anu riempitu a piazza Keçiören appena finita.

- In Keçiören, induve u presidente Recep Tayyip Erdoğan risiede dapoi 13 anni da u primu mandatu di u so Primu Ministeru, u populu di Keçiören hà salutatu u presidente Erdoğan cun un banner gigante chì dice "Benvenutu à a vostra casa, u nostru presidente veteranu".

- Quelli chì anu assistitu à a ceremonia d'apertura di u Metro Keçiören cù a bandiera di l'Associazione di Parenti di Veterani è Martiri di Ankara 15 Lugliu spessu cantava "I martiri ùn mori micca, a patria hè indivisibile".

- I citadini anu ascoltatu i discorsi di u sindaco metropolitanu di Ankara Melih Gökçek, u Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Ahmet Arslan, u Primu Ministru Binali Yıldırım è u presidente Recep Tayyip Erdoğan attraversu schermi giganti installati in Piazza Keçiören (Piazza Martiri). Posters di Atatürk, u presidente Erdoğan, u primu ministru Yıldırım è u presidente Gökçek sò stati esposti in a piazza.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*