A ghjente di Izmir hà dettu chì u trasportu publicu

A ghjente di Izmir hà dettu chì u trasportu publicu: a municipalità metropolitana di Izmir hà realizatu un sondaghju cù 2030 mila persone in 40 mila famiglie in u quadru di a preparazione per u "Piano Maestru di Trasportu" chì formarà u trasportu urbanu finu à u 120; Hà tenutu riunioni cù 200 istituzioni è urganisazioni.

Eccu i noti di trasportu publicu di İzmir: E persone chì campanu in a cità facenu 5.9 milioni di viaghji à ghjornu. 2 milioni 289 mila persone beneficianu di u trasportu publicu. U tassu di viaghji di trasportu publicu per persona hè più altu ch'è Istanbul è Ankara. U tempu mediu di viaghju hè di 33.7 minuti. U 32 per centu di e persone di Izmir facenu trasferimenti. U 79 per centu di e persone sò soddisfatti di u trasportu publicu.

A Municipalità Metropolitana di Izmir, chì travaglia per aghjurnà u pianu maestru di u trasportu in cunfurmità cù u prugressu tecnologicu è u sviluppu di i bisogni, cuntinueghja i so studii nantu à u "Piano Maestru di Trasportu Izmir", chì formarà u trasportu urbanu finu à u 2030. Per determinà i bisogni di trasportu di i citadini, per riceve e richieste è per furmà u novu pianu maestru di trasportu in cunsequenza, sò state realizate interviste in faccia cù 40 mila persone in un totale di 120 mila famiglie da squadre di esperti.

In più di i travaglii svolti in u campu, in u quadru di l'approcciu di gestione demucratica participativa di a Municipalità Metropolitana di Izmir, si sò tenuti riunioni di stakeholder cù 200 istituzioni è urganisazioni per informà li nantu à i travaglii realizati è riceve e so opinioni è suggerimenti. . I direttori di i dipartimenti di trasportu è di pianificazione in 30 municipalità di distrittu, 32 associazioni, 27 camere prufessiunali, 9 università, 25 cunsiglii municipali, 40 camere d'industria è di cummerciu è organizzazioni non governamentali anu assistitu à e riunioni.

120 mila persone sò stati intervistati
Un sondaghju hè statu realizatu cù 40 mila persone in 120 mila famiglie, è ancu 6 mila cunduttori, pedoni è passageri. I cunti di u trafficu è i studii di velocità sò stati ancu realizati in intersezioni è sezioni. In l'indagine è i studii di campu, infurmazione socio-ecunomica è demugrafica, sessu, status educativu, studienti, pruprietà di l'automobile, redditu, impiegu, populazione di travagliu, infurmazione di viaghju, tippi di trasportu, trasportu publicu, usu di veiculi privati ​​​​è sistema di parcheghju, integrazione di tippi di trasportu. , trasportu in bicicletta, trasportu pedonale è disabilitatu sò stati ghjunti.

Una squadra di 327 persone hà travagliatu in l'indagine di a famiglia. 130 persone anu participatu à a ricerca di u campu. Sicondu i risultati di l'indagine, hè statu determinatu chì in İzmir, induve ci sò 1 milione 202 mila impiegati, ci sò 846 mila studenti, u numeru di vitture hè 643 mila, è u numeru di vitture per 1000 persone hè 164. (Turchia media 134) Mentre u redditu mediu in İzmir hè 2085 TL, hè statu determinatu chì e persone chì vivenu in İzmir facenu un totale di 5 milioni 883 mila viaghji per ghjornu, è a tarifa di viaghju per persona hè 1.5. In Europa, stu rapportu varieghja trà 3 è 4.

A ghjente di Izmir hà dettu "trasportu publicu"
Mentre u numeru di passageri chì beneficianu di u trasportu publicu in İzmir hè di 2 milioni 289 mila, 1 milione 664 mila di questi passageri beneficianu di u sistema di pneumatici di gomma, 313 mila da u metro, 260 mila da İZBAN, 36 mila da u trasportu marittimu; Hè statu determinatu chì 11 mila d'elli anu utilizatu taxi. Comparatu à Istanbul è Ankara, hè statu determinatu chì a tarifa di viaghji di trasportu publicu per persona in Izmir era 0.58. Questa tarifa hè 0.47 in Ankara è 0.42 in Istanbul.

U tempu di viaghju mediu in Izmir hè statu determinatu cum'è 33.7 minuti. U 66 per centu di i viaghji di trasportu publicu urbanu in İzmir finiscinu in i primi 30 minuti. In a ricerca realizata nantu à u viaghju di cunnessione, hè statu determinatu chì u 68 per centu di e persone di Izmir chì beneficianu di u trasportu publicu viaghjanu direttamente, è u 32 per centu trasferimentu. Mentre 427 mila persone facenu un transitu, 101 mila persone viaghjanu cù dui transiti, è 9 mila persone viaghjanu cù trè transiti.

Sicondu i risultati di l'inchiesta, in quale a satisfaczione di l'utilizatori di u trasportu publicu hè stata determinata, u 79 per centu di a ghjente di Izmir era soddisfatta di u trasportu publicu. U tassu di quelli chì dicenu "hè gestibile" era di 28 per centu, u tassu di quelli chì dicenu chì era male era di 13 per centu, è a rata di quelli chì dicenu chì era assai male era di 8 per centu. U 85.6 per centu di l'utilizatori di u trasportu publicu anu dumandatu u sistema ferroviariu per esse generalizatu, u 12 per centu u trasportu marittimu, u 9.5 per centu per e strade di bicicletta, u 7.2 per centu per e strade pedonali. U 75 per centu di i citadini chì utilizanu u sistema di traghetti è ferrovie vulianu viaghji di notte.

U ciclismu hè diventatu generalizatu
In l'indagine, in quale 34 mila persone anu decisu di utilizà a bicicletta, a satisfaczione di l'utilizatori di a bicicletta hè stata ancu misurata. Hè statu determinatu chì u 64 per centu di l'utilizatori di bicicletta usanu e biciclette cunfortu in Izmir.

I punti di forza di İzmir in quantu à u trasportu publicu sò stati determinati cum'è seguente: Un forte sistema cumuni di cullezzione di tariffu elettronicu, trasferimentu gratuitu in 90 minuti, centri di trasferimentu esistenti, linee chì alimentanu u trasportu marittimu è u sistema ferroviariu, una rete di trasportu publicu diffusa, una corporazione arradicata. struttura, parcheggi da cumpagnie municipali, funziunamentu, custruite piste bike, sistema di biciclette affittu, è a prevalenza di zoni pedonali è camini pedestriali in u centru di a cità.

Mudellu di trasportu scientificu
Cù questi studii, a Municipalità Metropolitana di Izmir stimarà a dumanda di trasportu chì averà da esse in tutta a cità in u futuru, tenendu in contu i dati di viaghju di ogni ghjornu è e caratteristiche di viaghju in a cità, è creà una rete di trasportu adattata per questa dumanda. Inoltre, in u scopu di u pianu, una basa scientifica serà creata per prughjetti cum'è pruposte di rete stradale, linee di trasportu publicu è piani di operazione, pruposte di u sistema ferroviariu, pruposte di sviluppu di strade pedonali è biciclette, pulitiche di parcheghju, trasportu interurbanu è rurale. cunnessione.

In u scopu di i studii di u pianu, 1/1000 scaled City Center Traffic circulazione, 100 prughjetti preliminari di intersezzione di livellu, 10 prughjetti preliminari di intersezzione ponte, prughjetti preliminari di u sistema ferroviariu, prughjetti preliminari di corridore autostradale, pre-fattibilità di sistemi di trasportu publicu, software di modellazione di trasportu. adattatu per İzmir è u software di simulazione di trafficu serà preparatu.

Un staffu di sperti travaglia
In a "Revisione di u Pianu Maestru di Trasportu Urbanu è Vicino à l'Area Metropolitana di İzmir", i scientisti esperti cunsiglianu in linea cù i protokolli fatti cù l'università. I studii sò stati realizati da u prufessore di l'Università Tecnica di Istanbul. Dr. Ergun Gedizlioglu, Prof. Dr. Haluk Gerçek, da l'Università Dokuz Eylül, Prof. Dr. Serhan Tanyel, Assist. Assoc. Mustafa Özuysal è Assist. Assoc. Pelin Çalışkanelli, Prof. da Ege University. Dr. Gulgun Erdogan Tosun, Asst. Assoc. Hanifi Kurt è Assist. Assoc. Tolga Çelik da l'Università Boğaziçi, Prof. Dr. A cunsulenza di Gökmen Ergün. "Izmir Transportation Master Plan" serà prontu in April 2017 dopu à e tappe di mudellu, determinazione di l'alternattivi è preparazione di u pianu maestru.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*