Furtu di cable nantu à a linea YHT

Furtu di cable nantu à a linea YHT: Hè statu informatu chì un totale di 950 metri di cable chì appartene à a linea di Trenu d'Alta Velocità sò stati arrubati da una persona o persone micca identificate in u centru di Eskişehir, u quartieru di Eğriöz di u distrittu di Tepebaşı è u quartiere di Boyancıoğlu.

E forze di sicurezza sò state infurmate chì un totale di 700 metri di cable di telefuninu in fibra ottica, 100 metri in u distrittu di Tepebaşı quartieru Eğriöz è 800 metri in u quartiere di Keskin, hè statu arrubatu da una persona o persone scunnisciute, u valore di i cavi telefonici in fibra ottica arrubati era apprussimatamente. 3 mila Lire turche è una investigazione hè stata lanciata in quantu à l'incidentu.

A notte precedente, e forze di sicurezza anu ricivutu un rapportu annantu à u tagliu di energia in l'unità di alimentazione di a linea di Trenu Alta Velocità in u quartiere di Tepebaşı Boyancıoğlu. Hè statu infurmatu chì una investigazione hè stata iniziata in quantu à questu incidente, in quale u cable di messa à terra, di circa 150 metri di longu, hè statu arrubatu da una persona o persone micca identificate, durante i cuntrolli fatti da e squadre chì sò ghjunti à a scena.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*