Nuvelli Accidenti ponu accade à u passaghju à livellu in Ağılyazı

Nuvelli Accidenti ponu accade à u passaghju à livellu in Ağılyazı: U numeru di persone chì sò morti in l'accidentu à u passaghju à livellu in Ağılyazı hè aumentatu à 2. U presidente di u distrittu di CHP Battalgazi, Sarıoğlu, chì hà fattu una investigazione nantu à a scena, hà fattu un suggerimentu chì dichjara chì a chjusa di u passaghju ammulendu a terra ùn hè micca una soluzione.

L'avucatu di u presidente di u distrittu CHP Battalgazi, Selahattin Sarıoğlu, hà fattu investigazioni in u locu induve 2 persone, cumpresu un zitellu, sò stati ammazzati è 1 zitellu hè statu feritu, quandu u trenu chjappà a vittura in u passaghju à livellu di a ferrovia in Ağılyazı Mahallesi (paesu) di Battalgazi.

Sarıoğlu, chì si n'andò à Ağılyazı per e condolenze di u zitellu di 11 anni chì hè statu feritu seriamente in l'accidentu è mortu malgradu l'intervenzioni, è hà inspeccionatu u passaghju à livellu induve hè accadutu l'accidentu, hà dettu à a fine di e so investigazioni:

"Comu hè cunnisciutu, 20 ghjorni fà, u 23 di ghjennaghju, un trenu di merci, chì andava in a direzzione di Malatya, hà culpitu una vittura chì attraversava a ferrovia quì. In l'accidentu, Mehmet Ali Alkan di 17 anni, 11 anni. Mehmet Atakan Alkan, di 9 anni, è Senanur Alkan, di XNUMX anni, sò stati feriti; Mehmet Ali hè statu purtatu à l'unità di terapia intensiva u stessu ghjornu, u so ziu Mehmet Atakan Alkan ùn pudia esse salvatu malgradu tutti i sforzi di i medichi è mortu dumenica. U fratellu di Atakan, Senanur, hè in boni cundizioni, postu ch'ellu era riparatu trà i sedi, per furtuna ".

Sarıoğlu cuntinuò e so parolle cusì:

"Ağılyazı Village hè un locu cù terre fertili nantu à a riva di a diga di Karakaya, à 20 km da u centru di Malatya. A linea di ferrovia Malatya-Elazig chì passa per quì hà divisu sti terri in dui cum'è cù un cuteddu. Ci sò case è insediamenti chjuchi custruiti in i terri da i dui lati di a ferrovia. Ci hè un prublema di trasportu di e case è terri in u latu est di a ferrovia. Perchè a strada chì passa quì ferma à punente di a ferrovia è d'altra parte, quelli chì anu terrenu è soprattuttu case in terra anu da passà sopra à a ferrovia. Ancu s'ellu hè pruibitu, i paesani facenu i so passaghji à livellu empiendu trà i rails duv'elli vedenu bè.

Tuttavia, hè chjaru quantu periculosa hè sta situazione. Tuttavia, i citadini in disgrazia anu da piglià stu risicu. Ci hè statu cinque accidenti non fatali in questu locu recentemente. Dopu à l'ultimu accidentu, u statu ghjunse in questi lochi è pulì questi passaggi speciali è primitivi, creanu ostaculi scavando i dui lati è alzendu cù terra. Tuttavia, questu ùn hè micca a suluzione.

Stu metudu di bluccà a terra da u statu ùn elimina micca u periculu. Perchè l'obligazione di scuntrà u bisognu mette a ghjente in risicu per ogni periculu. In stu rispettu, hè sicuru chì i paisani sguassate sti terri è aprenu i so passaghji dopu à un pezzu. Allora novi accidenti, novi morti ponu esse previsti.

Davanti à sta situazione, postu chì u statu ùn pò fà un passaghju à livellu davanti à ogni terra, una strada deve esse aperta da l'altra parte di a ferrovia fendu i studii catastrali necessarii. Apertura di sta strada ùn hè micca difficiule. Sta strada pò esse custruita à pocu costu fendu accordu cù i pruprietarii di a terra. A custruzzione di a strada impedirà tali accidenti, è i terreni di questu latu seranu apprezzati stabilendu una cunnessione esterna tagliata da i rails. Tuttavia, finu à l'apertura di a nova strada, hè necessariu di limità a vitezza di i treni mentre passanu per questa zona, è di mette segnali d'alerta è signali cum'è "stop", "fischiu di l'ingegnere".

Fonte: malatyahaber.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*