L'aeroportu di Yunuseli in Bursa hè statu ufficialmente apertu

L'aeroportu di Yunuseli in Bursa hè statu ufficialmente apertu: l'aeroportu di Yunuseli, chì era chjusu in u 2001 dopu l'apertura di l'aeroportu di Yenişehir, hè stata riapertura da a municipalità metropolitana di Bursa dopu à 16 anni. U sindaco metropolitanu, Recep Altepe, hà dichjaratu chì quasi 60 pruprietarii di l'aeronautica anu digià dumandatu à prufittà di l'Aeroportu di Yunuseli, è hà aghjustatu chì l'Aeroportu di Yunuseli, induve più di 100 aerei sbarcaranu è decollanu, ferà ancu una grande cuntribuzione à l'ecunumia di a cità. L'ex Ministru di l'Interior è u Diputatu di Bursa Efkan Ala hà dichjaratu ch'elli travaglianu inseme per riapertura di l'aeroportu, chì hè u prughjettu di a Municipalità Metropolitana, è hà dettu: "Perchè ùn pudemu micca permette alcuna interruzzione in u serviziu à Bursa. A disrupzione di Bursa significa a disrupzione di a Turchia ", disse.

Cù u scopu di fà di Bursa una cità chì hà una parolla in u settore di l'aviazione, a Municipalità Metropolitana, chì hà travagliatu duramente per a creazione di un dipartimentu di l'aviazione è u spaziu in u Centru di Tecnulugia di Scienze, l'apertura di un dipartimentu ligatu à l'aviazione l'università è a pruduzzione di l'aviò domesticu, a riapertura di l'aeroportu di Yunuseli, chì hè stata mantene per circa 6 anni, hà ottinutu risultati in u so travagliu. Malgradu a sospensjoni di i protokolli firmati in l'anni precedenti per l'apertura di l'Aeroportu di Yunuseli à u trasportu aereu per diverse ragioni, a Municipalità Metropolitana, chì hà seguitu persistente u prucessu, hà finitu i servizii di l'infrastruttura in pocu tempu dopu l'appruvazioni da a Direzzione Generale di Civile. Aviazione, è riapertu l'aeroportu di Yunuseli anni dopu, apertu à u trafficu. L'aeroportu di Yunuseli, chì ospiterà i voli trà Gemlik è Golden Horn, l'ex Ministru di l'Interior è u deputatu di Bursa Efkan Ala, u guvernatore di Bursa Izzettin Küçük, i deputati di Bursa Bennur Karaburun è İsmail Aydın, u sindaco di Osmangazi Mustafa Dündar, u rettore di l'Università Uludağ Prof.Dr. Yusuf Ulcay hè stata riapertura à i voli cù una cerimonia à a quale hà assistitu u presidente provinciale di u Partitu AK Cemalettin Torun è parechji invitati.

Investimenti priurità di trasportu
U sindaco metropolitanu Recep Altepe hà dettu chì anu avutu un ghjornu storicu è ch'elli eranu fieri di riapertura di l'aeroportu di Yunuseli, chì hè stata l'aspettativa di anni. U presidente Altepe, chì hà ringraziatu i ministri, i diputati è i burocrati chì sustenevanu a riapertura di l'aeroportu, hà dichjaratu ch'elli travaglianu duramente in ogni campu per u rapidu sviluppu di Bursa in tutti i settori, da l'agricultura à u turismu, è chì anu attribuitu più di 70 per centu. di u budget d'investimentu di l'area di serviziu più impurtante per l'investimenti di trasportu. Sottulineendu chì anu espropriatu quasi 500 edifici solu per apre un boulevard, è chì ùn ci hè micca un altru cumuni in Turchia chì pò fà questu, u sindaco Altepe hà dettu: "Solu in u nostru periodu, 63 ponti è intersezioni sò stati custruiti. E linee di tramway è di metro sò state custruite è cuntinueghjanu à esse custruite. Avemu surtitu à l'offerta per i prughjetti di calà a funivia chì ghjunghje à l'area di l'Hotel in a cità. Cum'è una cità metropolitana, usemu a terra, l'aria è u mare per u trasportu ", disse.

Serà u centru di l'aviazione
Nutendu chì a cunnessione di Bursa cù e pruvince circundanti hè di grande impurtanza cum'è u so trasportu urbanu, u sindaco Altepe hà ricurdatu chì 40 milioni di persone sò trasportati annu cù e spedizioni BUDO chì anu cuminciatu à rinfurzà a cunnessione cù Istanbul, chì hà u 1,5 per centu di l'ecunumia turca. . Esprimendu chì u trasportu aereu hè ancu di grande impurtanza per Istanbul è Bursa per avvicinassi, u sindaco Altepe hà dettu: "I nostri aerei volavanu da mare à mare. Avemu avutu l'aviò chì puderia sbarcà, ma ùn avemu micca un locu per sbarcà nantu à a terra. Avà avemu sta opportunità. Ogni aviò chì pò sbarcà nantu à a pista di 1400 metri hà da pudè usà. I voli Golden Horn seranu ancu fatti da quì. Una cunnessione serà stabilita micca solu cù u Cornu d'oru, ma ancu cù u 3u Aeroportu. Un terminal internaziunale serà ancu custruitu. I biglietti per i voli internaziunali saranu emessi quì. Hè pussibule toglie da quì è cuntinuà cù i voli internaziunali da Istanbul. L'aeroportu di Yunuseli ùn hè micca un rivale in ogni locu. Supporta l'aviazione di Bursa è rinfurzà l'aeroportu di Yenişehir. Ci sarà più di 1 luntanu in 100 annu. 60 aerei anu digià dumandatu à utilizà stu locu. Quì, ci saranu furmazione di piloti, ogni tipu d'attività di l'aviazione, è mantenimentu di veiculi è equipaghji. In breve, questu serà u centru di l'aviazione in Bursa ".

"A disrupzione di Bursa significa a disrupzione di a Turchia"
L'ex Ministru di l'Interior è u diputatu di Bursa Efkan Ala, enfatizendu l'impurtanza di Bursa per a Turchia, hà nutatu chì Bursa hè trà e prime 5 pruvince in Turchia in quantu à parechji indicatori è in u 4u postu in quantu à a maiò parte di l'indicatori. Sottulineendu chì Bursa hà più valore chè parechji altri paesi in u mondu in quantu à u voluminu di u cummerciu, Ala hà dettu: "In altre parolle, u voluminu di u cummerciu esteru di Bursa solu hè più altu ch'è parechji paesi membri di l'ONU. Hè un grande onore è una grande rispunsabilità di serve una cità cusì. Stu stabilimentu, chì avemu apertu, hè natu in u risultatu di un sensu di rispunsabilità. Vogliu ringrazià u nostru Sindaco Metropolitanu, chì hà intrapresu u compitu di furnisce un tali serviziu à a nostra bella Bursa, i nostri residenti di Bursa travagliadori è produttivi. Questu hè u so propiu prughjettu. Ellu hà dichjaratu chì mette in serviziu l'aeroportu in questu modu faria cuntributi serii, avemu preparatu l'infrastruttura è l'avemu realizatu inseme. Ùn pudemu micca permette alcuna interruzzione in u serviziu à Bursa. Perchè a disrupzione di Bursa significa a disrupzione di Turchia. Turchia hà da sviluppà rapidamente. Chì svilupperà ? Svilupperà cù Bursa, Adana è Diyarbakır ".

Avemu apertu un aeroportu puliticu
Dichjarà chì anu custruitu solu aeroporti fisici per ghjunghje à i scopi di Turchia 2023, 2071 visione rapidamente, per fà e cose più veloce, per sviluppà ostaculi, Ala hà dettu:
"Avà portemu un prughjettu di l'aeroportu puliticu davanti à voi; A nova mudificazione custituziunale. A nova mudificazione custituziunale significa fà un aeroportu puliticu. Per strada, per ferrovia, sicuru, acceleremu, avemu fattu, avemu ghjuntu à una certa distanza. Ma ùn hè micca abbastanza. Avemu una pupulazione vicinu à 80 milioni chì aspetta assai di più. Avemu una geografia di core insufficiente, avemu da serve per quelli chì aspettanu u serviziu in i Balcani, u Caucasu, u Mediu Oriente, in ogni angulu di u mondu. Ci tocca à caccià l'ostaculi inutili davanti à a pulitica, davanti à serve. Avemu purtendu a nova mudificazione custituziunale chì prupone un cambiamentu di sistema. Pudete andà per strada, autobus, vittura, ma andemu per l'aria. A linea aerea hè corta è faciule. Purteremu u cambiamentu chì ci permette di serve più veloce. Aspittemu l'appruvazioni di a nostra nazione. Dopu avè datu st'appruvazioni, vale à dì dopu avè dettu "sì", di sicuru, ogni tipu di decisione hà un postu nantu à a nostra testa. Tuttavia, a nostra nazione hè sempre stata daretu à i prughjetti chì alluntananu a strada. Ellu vulia distanza veloce. Purtaremu davanti à voi u cambiamentu chì possu veramente dì chì facemu un aeroportu puliticu. Più dettagli seranu spiegati. Se dite di riassume cù una frase, sta mudificazione custituziunale serà u nome di serve più veloce. Perchè avemu bisognu. Perchè avemu da chjude a distanza trà noi è i paesi sviluppati. Avemu da impurtà è esporà quantu facenu, avemu da agisce rapidamente. Ogni travagliu chì facemu hè u nostru desideriu di furnisce più serviziu à a nostra nazione in menu tempu ".

E cità sò in corsa
U guvernatore di Bursa, İzzettin Küçük, hà ricurdatu chì oghje ci hè una cumpetizione trà e cità è ancu trà i paesi, è hà nutatu chì e cità mundiali sò avà in competizione trà e cità. Esprimendu chì per una cità per esse veramente forte, a so relazione cù altre cità, regioni è paesi deve esse alta in ogni sensu, è disse: "Quantu più alta hè a relazione di una cità cù u so circondu immediata è distante, più vibrante è prugressiva hè una cità. . Hè impurtante chì ci hè una più grande varietà di mezzi di trasportu quì. Stu aeroportu hè un passu impurtante per diventà una cità mundiale. Un aeroportu à mezu à a cità. Aghju travagliatu in parechje cità è ùn ci hè micca una tale opportunità. Una di e lagnanze più impurtanti hè chì l'aeroporti sò 30-40-50 minuti da a cità. Un aeroportu ghjustu in u centru di a cità hè eccitante. Un serviziu assai preziosu. Ringraziu sinceramente u nostru presidente per a messa in serviziu di stu locu assai prestu dopu l'appruvazioni hè stata emessa ".

U sindaco di Osmangazi, Mustafa Dündar, hà dettu ancu chì l'Aeroportu di Yunuseli, chì hè statu messu in serviziu, serà ancu un centru di furmazione è cuntribuisce à u sviluppu di l'Aeroportu di Yenişehir, è hà ringraziatu quelli chì anu cuntribuitu.
Dopu à a ceremonia d'apertura, u presidente Altepe è i membri di u protokollu anu fattu un tour aereu di a cità cù u primu aviò chì hè partitu da l'aeroportu di Yunuseli dopu à parechji anni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*